Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da spiller Stabæk mot Hammarby.

Vår eminente Atle Haug har funnet ut følgende:

Avreise lørdag morgen kl. 06.27 fra Oslo S - Stockholm C (med linx toget www.linx.no)

Ankomst Stockholm C 11.55.

Lørdag kveld: bytur og et par timers søvn.

Søndag kl. 14 treningskamp Hammarby - Stabæk.

Hjemreise fra Stockholm C kl. 17.00 (med linx)

Ankomst Oslo S ca. 22.00

Tog tur/retur for ungdom (under 26 år) ca. 900,-

Tog tur/retur for voksne (over 26 år) ca. 1300,-

I tillegg kommer overnatting.

Overnatting på vandrerhjemmet Zinkensdamm (www.zinkensdamm.com) på Søder. 210 pr. pers i 4 manns rom.

Også har vår ikke fullt så eminente Anders Haugnes funnet ut at det går buss: Ca 4-500 tur/retur. Den går fra oslo kl 07.00. Hjem igjen søndag, og han tror den går Sthlm 18.15 og 22.15.

De jeg tror drar, er Atle, Eivind, Stein, Bajen-Jesper(?), Slum, Anders, Klikk, Henrik, Skansen, Torgrim, Woxen, Hanse, Gunnar(?) Også kommer det sikkert noen fra Bekkestua Boys...

Regner med at flere melder sin ankomst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også har vår ikke fullt så eminente Anders Haugnes funnet ut at det går buss: Ca 4-500 tur/retur. Den går fra oslo kl 07.00. Hjem igjen søndag, og han tror den går Sthlm 18.15 og 22.15.

Og da kan den litt mer eminente Torgrim opplyse om at bussen går fra Oslo kl 09.00 og kl 13.00 og hjem igjen kl 16.15 og kl 22.45

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det blir masse kosing i Stockholm. Et lite skår i gleden er at vandrerhjemmet Zinkensdamm er fullbooket, så vi må finne et annet sted å overnatte. Vi jobber med å finne et annet rimelig alternativ.

Dette blir uansett en fet tur. Vil du ta toget, ring Linx kundetelefon 815 68 100 for å bestille billetter I DAG.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har lyst til å reise sammen med meg?

er ikke keen på å møte bajare i en bakgate...

Som både Atle og Klikk skriver, er det alltid kosing med BajenFans. De har vi veldig bra kontakt med.

Bare ta buss med Ander og Co, eller tog med Atle og Co, så er du ikke aleine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tack il!

Jeg trenger det.. men nå ser det ut som pengene ikke strekker til! Jeg kan ihvertfall ikke melde meg på enda, og anders bestiller veldig snart. Må ha penger nok til resten av sesongen, kan ikke starte opp med gjeld før den har begynt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mors pojkar! Tänkte bara hälsa er välkomna till Stockholm och Söderstadion. Hoppas på en bra match!

Om ni inte känner för att ta en bärs på de vanliga Bajenkrogarna Kvarnen och Gröne Jägaren kan jag rekomendera Ringboms på Hornsgatan 90. Lugnare stämning och mindre sportigt.

För boende rekomenderas Columbus hotel. (www.columbus.se)

Mitt på Södermalm och nära till allt.

Vi ses!

Lorden från Gränden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Regner med at alle drar til Stockholm om noen uker.
  • Opprett ny...