palau 0 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 jeg blir ganske pissed når jeg leser enkelte av kommentarene (under HELT feil tråd) om Steen Jensen/NRK/Tine-greia. Vi i $$ har noe å brenne for PGA av han, Ikke han alene, men med visjonene, kjærligheten til fotball generelt og Stabæk helt spesielt, offerviljen, entusiasmen .... skapte han det vi nå elsker! Og så "korrekte" og tabloide enkelte her inne blir. Det gjelder å henge seg på massedissingen av ham, nå som noen journalister, mediemenere og såkalte BI-autoriteter (m.mange fler) fant en anledning til å hakke på en som har hatt mange vettuge mediautspill. Rett nok har Ingo vært kreatør og talsmann for Tine, landsbruksnæring. kulturlandskap, norske produkter, bondesamvirke, Godt Norsk, reiselivsbransjen, OL 94, norsk litteratur, bærekraftig utvilkling (FNkampanje). Rett nok har han gjennom Dinamo (og JBR) sikkert tjent penger på det også. Enten til selskapene eller til seg selv. Eller endog begge. Rett nok har han skrevet bøker som folk har kjøpt - og antakeligvis likt. Joda, Tine har kjøpt flere Onabøker enn de fleste.... jeg vet. Rett nok har han spissformulert seg både om fotball, samfunnsutvikling, reklame og begivenheter. Men å fall en "gründer" av Stabæk i ryggen slik flere her har gjort i forskjellige trådinnlegg, er bare pinlig. Og skammelig. Dersom hans opptreden i TV (Om TINE) er praktisk, eller farget av habilitetssvekkende koblinger, er vel pokker ikke intervjuobjektets ansvar. Det er et redaksjonelt ansvar. Ergo= NRKs, Dessuten: Vi er ikke for mange som står last og brast med klubben akkurat. Det å falle en fronter i ryggen med usaklig og usmaklig kritikk er bare ynkelig. Og er "brønnpissing" av verste sort. Hvem har utbytte av at de Blaas egne supportere driver mediaslakt av egen frontfigur....?? Neppe klubben., Neppe laget... Neppe sponsorene..Neppe SUPPORTENE heller... bare alle andre!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MORT1 0 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 BRA noen endelig bremser litt av dritingen i eget rede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2005 (endret) Det har da ikke vært noen ordentlig uthengig av Ingo.. men for all del, det andre du sier er så sant så sant. Endret 18. Februar 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 287 Del Skrevet 18. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2005 (endret) Sing halleluja! Det er jo flott at du sørger for å få alle på rett tråd. Poenget er at selv om Ingo han jobbet i Tine ville hans opptreden i det programmet vært helt på bærtur. Mannen jobber for tiden i Stabæk Fotball og burde forholde seg til det. Det er på tide at folk blir klar over at klubben er mer enn én mann (håper jeg). Her er det ingen som faller noen i ryggen!!! Hvis han hadde dummet seg ut i forbindelse med utalelser om Stabæk (og det har han jo ikke i det siste..) skulle jeg støttet mannen. Det er greit å tro at Jesus en gang fantes, men du behøver jo ikke tro han gikk på vannet av den grunn. jeg blir ganske pissed når jeg leser enkelte av kommentarene (under HELT feil tråd) om Steen Jensen/NRK/Tine-greia.Vi i $$ har noe å brenne for PGA av han, Ikke han alene, men med visjonene, kjærligheten til fotball generelt og Stabæk helt spesielt, offerviljen, entusiasmen .... skapte han det vi nå elsker! Og så "korrekte" og tabloide enkelte her inne blir. Det gjelder å henge seg på massedissingen av ham, nå som noen journalister, mediemenere og såkalte BI-autoriteter (m.mange fler) fant en anledning til å hakke på en som har hatt mange vettuge mediautspill. Rett nok har Ingo vært kreatør og talsmann for Tine, landsbruksnæring. kulturlandskap, norske produkter, bondesamvirke, Godt Norsk, reiselivsbransjen, OL 94, norsk litteratur, bærekraftig utvilkling (FNkampanje). Rett nok har han gjennom Dinamo (og JBR) sikkert tjent penger på det også. Enten til selskapene eller til seg selv. Eller endog begge. Rett nok har han skrevet bøker som folk har kjøpt - og antakeligvis likt. Joda, Tine har kjøpt flere Onabøker enn de fleste.... jeg vet. Rett nok har han spissformulert seg både om fotball, samfunnsutvikling, reklame og begivenheter. Men å fall en "gründer" av Stabæk i ryggen slik flere her har gjort i forskjellige trådinnlegg, er bare pinlig. Og skammelig. Dersom hans opptreden i TV (Om TINE) er praktisk, eller farget av habilitetssvekkende koblinger, er vel pokker ikke intervjuobjektets ansvar. Det er et redaksjonelt ansvar. Ergo= NRKs, Dessuten: Vi er ikke for mange som står last og brast med klubben akkurat. Det å falle en fronter i ryggen med usaklig og usmaklig kritikk er bare ynkelig. Og er "brønnpissing" av verste sort. Hvem har utbytte av at de Blaas egne supportere driver mediaslakt av egen frontfigur....?? Neppe klubben., Neppe laget... Neppe sponsorene..Neppe SUPPORTENE heller... bare alle andre!! 25485[/snapback] Endret 18. Februar 2005 av mbh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Har lagt mitt svar her av en eller annen grunn... http://www.stabaek.net/forum/index.php?sho...indpost&p=25490 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Selv om jeg til de grader er $$, føler jeg ikke at jeg må forsvare Ingo når han lirer ut av seg at vi bør være mot konkurranse i meieribransjen pga. distriktspolitikk og pga. at det er 10.000 grunner til å elske Tine for de har jo så gode produkter... Bortsett fra det så er jeg egentlig ikke så veldig engasjert i denne saken, så jeg velger heretter å Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Selv om jeg til de grader er $$, føler jeg ikke at jeg må forsvare Ingo når han lirer ut av seg at vi bør være mot konkurranse i meieribransjen pga. distriktspolitikk og pga. at det er 10.000 grunner til å elske Tine for de har jo så gode produkter... Bortsett fra det så er jeg egentlig ikke så veldig engasjert i denne saken, så jeg velger heretter å 25499[/snapback] 19.000 mener du vel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Er helt enig i at alle som følger Stabæk har mye å takke Ingo for, men det må være lov å bemerke hans litt klønete behandling av saken. jeg blir ganske pissed når jeg leser enkelte av kommentarene (under HELT feil tråd) om Steen Jensen/NRK/Tine-greia.Vi i $$ har noe å brenne for PGA av han, Ikke han alene, men med visjonene, kjærligheten til fotball generelt og Stabæk helt spesielt, offerviljen, entusiasmen .... skapte han det vi nå elsker! Og så "korrekte" og tabloide enkelte her inne blir. Det gjelder å henge seg på massedissingen av ham, nå som noen journalister, mediemenere og såkalte BI-autoriteter (m.mange fler) fant en anledning til å hakke på en som har hatt mange vettuge mediautspill. Rett nok har Ingo vært kreatør og talsmann for Tine, landsbruksnæring. kulturlandskap, norske produkter, bondesamvirke, Godt Norsk, reiselivsbransjen, OL 94, norsk litteratur, bærekraftig utvilkling (FNkampanje). Rett nok har han gjennom Dinamo (og JBR) sikkert tjent penger på det også. Enten til selskapene eller til seg selv. Eller endog begge. Rett nok har han skrevet bøker som folk har kjøpt - og antakeligvis likt. Joda, Tine har kjøpt flere Onabøker enn de fleste.... jeg vet. Rett nok har han spissformulert seg både om fotball, samfunnsutvikling, reklame og begivenheter. Men å fall en "gründer" av Stabæk i ryggen slik flere her har gjort i forskjellige trådinnlegg, er bare pinlig. Og skammelig. Dersom hans opptreden i TV (Om TINE) er praktisk, eller farget av habilitetssvekkende koblinger, er vel pokker ikke intervjuobjektets ansvar. Det er et redaksjonelt ansvar. Ergo= NRKs, Dessuten: Vi er ikke for mange som står last og brast med klubben akkurat. Det å falle en fronter i ryggen med usaklig og usmaklig kritikk er bare ynkelig. Og er "brønnpissing" av verste sort. Hvem har utbytte av at de Blaas egne supportere driver mediaslakt av egen frontfigur....?? Neppe klubben., Neppe laget... Neppe sponsorene..Neppe SUPPORTENE heller... bare alle andre!! 25485[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 "Morradigjørdetmedalleforresten" Hehe, humrer hver gang jeg leser den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå