ErikErik 1 714 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 En liten kuriositet... Nå bør det komme mange tilskuere på årets kamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Ble Fornebu Boligspar ja.. bra for penga, synd for drakta hvis den blir slik den ser ut der. Det var forferdelig... En fordel nå er jo at nå kan ikke FB komme med flere dårlige argumenter om Fornebu Arena. La oss håpe det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Tar det som en selvfølge at logoen IKKE blir slik som på det første bilde. Den var rett og slett JÆVLIG stygg. Forslaget til Markus derimot var veldig bra. Jeg bestemmer herved at vi går for den. Gratulerer Markus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Stabæk-kontoret beroliger. Det er ikke tatt noen beslutning hvordan logoen/teksten skal fremstå på den nye drakten. Det vil bli laget prøvetrykk når ny drakt kommer i uke 10. De vil ta hensyn til alle innspill som kommer vedrørende dette. I kampen i morgen mot Godset vil vi spille i blaa drakter (ikke de nye) med logo slik den fremstår i Budsikka i dag. Roger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Takk, Roger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Bare hyggelig Slum. Ikke så ofte jeg bidrar i forumet, men dette måtte jeg bare få lagt inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 18. Februar 2005 Del Skrevet 18. Februar 2005 Får håpe noen kreative sjeler på Dinamo hjelper dem med utformingen. FB har jo selv en interesse med av at folk må ville bruke drakta. Drømmen er om de bruker StabækLars sitt forsalg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2005 (endret) - Viker nesten som et auto-svar fra Arild dette - Hei Markus! Jeg kan foreløpig berolige deg med at det ikke er tatt noen beslutning på hvordan logoen skal se ut på drakta. Vi kommer til å lage prøvetrykk når den nye drakta ankommer i uke 10, fremlegge dette for vår nye hovedsponsor - og så sammen ta den endelige beslutningen. I morgen kommer vi til å spille med blaa drakt (ikke den nye) og logoen slik den fremstår i Budstikka. Mvh Arild Thorp Hva med Barcelona Gull? Litt vanskelig å få til skikkelig, men blir dødsfett på den mørke drakta vår. Forustsetter natureligvis at puma merket også er gull Endret 18. Februar 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 018 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Jeg sier himmel igjen jeg. Ikke for oss denne gangen, men for RævBK. Har de fullstendig mistet grepet på å utfore en drakt i henhold til klubbens farger? Dette så skikkelig jævlig ut. Men hvorfor bryr jeg meg? Skal ikke ha drakta uansett jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 hahaha, den var grisestygg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GGG 0 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Nei vi kan vel være enige om at de ikke kan dette med drakter. Litt usikker på om de kan det med fotball, men en ting de kan er supporterartikler. Ikke at de er pene - men de er mange. Sønnen min har en kamerat på overnatting, og han (kameraten altså) stiller med RBK-sengetøy pakket i RBK-bag osv. Stygt som f... men poenget er: hvor bliver tilsvarende artikler i blaatt? Hvem kunne vel ikke tenke seg å gå til sengs i et herlig blaastripet sengetøy, drikke sin øl av glass med vår vakre logo, drikke sin morgenkaffe i et blaatt krus, gå på jobb eller skole med sakene pakket i en blaa bag osv. Ja - vi vil ha flere supporterartikler! Nå!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Stabæk åpner snart butikk, det skjer sikkert noe i den forbindelse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 ...drikke sin øl av glass med vår vakre logo... Jeg drikker øl av glass med Stabæk-logo! Fra 1998! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 24. September 2005 (endret) Del Skrevet 24. September 2005 (endret) Nei vi kan vel være enige om at de ikke kan dette med drakter. Litt usikker på om de kan det med fotball, men en ting de kan er supporterartikler. Ikke at de er pene - men de er mange. Sønnen min har en kamerat på overnatting, og han (kameraten altså) stiller med RBK-sengetøy pakket i RBK-bag osv. Stygt som f... men poenget er: hvor bliver tilsvarende artikler i blaatt? Hvem kunne vel ikke tenke seg å gå til sengs i et herlig blaastripet sengetøy, drikke sin øl av glass med vår vakre logo, drikke sin morgenkaffe i et blaatt krus, gå på jobb eller skole med sakene pakket i en blaa bag osv. Ja - vi vil ha flere supporterartikler! Nå!! Jeg har både ølkrusene fra 1998 og de fra 2004. Ølet smaker fortreffelig. Stabækkopp har jeg og nå har jeg akkurat pakket for Mandal i en av Stabækbagene mine. Eneste som gjenstår er å peile olje på bilen. Peilepinnen renses selvsagt med en RBK-drakt (en klassisk med G-sport reklame) Endret 24. September 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 24. September 2005 Del Skrevet 24. September 2005 Hva er det egentilg som skal være i den nye butikken som det ikke er på Stabækkontoret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 24. September 2005 Del Skrevet 24. September 2005 Butikken er vel i kjelleren på Stabækkontoret er den ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2005 Del Skrevet 24. September 2005 hahaha, den var grisestygg. Helt enig. Og drakta var skikkelig jævlig den også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Så lenge det blir til neste kamp, etter søndagens! MEN, da er det TL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Så lenge det blir til neste kamp, etter søndagens!MEN, da er det TL Jeg tror jeg må få med meg en fest til før vinterdvalen. 2. lagets opprykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå