Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hej Stabæk supportere

Jeg er dansk brøndby fan bossiddende i Oslo. I øjeblikket går der rygter i Danmark om at Mads Jørgensen er på vej hjem til den klub hvor han sidst havde stor succes, Brøndby IF.

Tror i på dette?

Er Mads J god nok til at komme til Danmarks bedste klub?

Venlig hilsen

Kasper H

Brøndby Support Oslo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Brøndby support Oslo!

Har du hørt om den store "Kjenn og Lur Din Budstikke" kampanjen?

B)

Hvordan har han spillet?

har han været meget skadet?

25680[/snapback]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sådan vi husker ham fra Danmark :o( Vi kaldte ham "Mads glas ben"....ved ikke hvor seriøse rygterne er, men Brøndby mangler pt en offensiv spiller og Michael Laudrup (træner) har før været glad for Mads.

25682[/snapback]

Mads på sitt beste er en konge spiller, men veldig ustabil og kan fort bli litt grinete ved litt motgang. Holder også for lenge på ballen. Dere kan få han for 13 millioner !!!

Mads Jørgensen varmt navn i Brøndby

Brøndby diskusjon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brøndby diskusjon

25686[/snapback]

Oppdatert han som skrev dette:

Ærligt talt,- så ville jeg også ha' svært ved at finde motivationen i Norge, og især i en klub som Stabæk, der såvidt jeg husker står for en gang traktor-fodbold a la Backe-projektet på Østerbro. Blot med (om muligt) endnu tungere fodboldamøber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brøndby diskusjon

25686[/snapback]

Oppdatert han som skrev dette:

Ærligt talt,- så ville jeg også ha' svært ved at finde motivationen i Norge, og især i en klub som Stabæk, der såvidt jeg husker står for en gang traktor-fodbold a la Backe-projektet på Østerbro. Blot med (om muligt) endnu tungere fodboldamøber.

25711[/snapback]

Sier litt om IQ nivået til dansker når de tror at deres store helt hadde valgt å gå til oss som spiller amøbefotball. Jeg ler av de gutta...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier litt om IQ nivået til dansker når de tror at deres store helt hadde valgt å gå til oss som spiller amøbefotball. Jeg ler av de gutta...

25712[/snapback]

Så sant så sant. Det er vel kanskje på sin plass å minne dem om kampen i sommer der vi vant 4-2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25712[/snapback]

Så sant så sant. Det er vel kanskje på sin plass å minne dem om kampen i sommer der vi vant 4-2.

25713[/snapback]

At Stabek spiller "Traktor/amøbe fodbold" må stå for den ene skribents egen regning. Jeg kender ikke så meget til Norsk fodbold udover at det gennemsnitlig er mere fysisk betonet og mere resultat orienteret end dansk fodbold.

Mads Jørgensen har gennem hans karriere truffet flere dårlige valg. Da han forlod Brøndby var han med i den danske landsholds trup. Norget han pt er MEGET langt væk fra. Jeg tvivler på at han bliver udtaget så længe han spiller i 1. division i Norge (ikke for at træde på nogen).

Der er ingen tvivl om at et evt skifte til Brøndby og en evt fast plads kunne give Mads Jørgensens karriere et løft opad.

Jeg ved ikke hvad Stabek i givet fald skulle have eller om Mads J overhovedt ville være interesseret i et sådan skifte!

Men under alle omstændigheder kunne jeg da godt finde på at smutte forbi jeres stadion og se lidt Norsk fodbold....bare for hyggens skyld (bor i Asker).

Go sæson til jer alle....med eller uden Mads!

Brøndby Support Oslo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men under alle omstændigheder kunne jeg da godt finde på at smutte forbi jeres stadion og se lidt Norsk fodbold....bare for hyggens skyld (bor i Asker).

25715[/snapback]

Si ifra, så skal du få sitte på...;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da han forlod Brøndby var han med i den danske landsholds trup. Norget han pt er MEGET langt væk fra. Jeg tvivler på at han bliver udtaget så længe han spiller i 1. division i Norge

25715[/snapback]

Den eneste du tråkket på der var Mads - han er laaangt fra fast i 11ern vår !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Jørgensen har gennem hans karriere truffet flere dårlige valg. Da han forlod Brøndby var han med i den danske landsholds trup. Norget han pt er MEGET langt væk fra. Jeg tvivler på at han bliver udtaget så længe han spiller i 1. division i Norge (ikke for at træde på nogen).

25715[/snapback]

Serie A, er ikke den serein ganske kjent og bra da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25715[/snapback]

Serie A, er ikke den serein ganske kjent og bra da?

25722[/snapback]

Jo Seria A er da en klasse liga, men 1/ det kræver man har niveauet, Mads havde været ude i 7 mdr med endnu en skade og var absolut ikke i gear til serie A. Desuden kunne klubvalget have været bedre, han nåede vist aldrig at få sin løn.

Desuden har der været en masse ballade med nogle penge som han/serie A klubben han blev solgt til, skyldte Brøndby.

Derefter røg han til Stabek og rykkede ned i den norske 1. division.

Det er vel ikke lige den vej man drømmer ens karriere skal gå når man er fast mand på Danmarks bedste hold og samtidig i landsholds truppen.

Det bedste valg (man kan altid være bagklog) ville have været at blive 1-2 år yderligere i Brøndby og bliver fri for skader og få noget stabilitet. Men han havde MEGET tarvlt med at komme ud af døren da han blev transfer fri.....

Jeg vil ikke tro at Stabek kræver ret meget i overgangs sum....og for min skyld kunne vi bytte med Babis Stefanidis og så kunne i få 5 mill oveni...for Babis er da en KÆMPE skandale! han kan en masse teknisk men absolut ikke noget der kan bruges til noget i Superligaen...desværre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke tro at Stabek kræver ret meget i overgangs sum....og for min skyld kunne vi bytte med Babis Stefanidis og så kunne i få 5 mill oveni...

En liten saksopplysning. Stabæk eier ikke Mads, det gjør investeringsselskapet Pall & Jørgenssen invest, hvor blant annet Stabæk Support Spillerspareklubb er tungt inne.

Supporterne heier med andre ord høyre kneet hans.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke tro at Stabek kræver ret meget i overgangs sum....og for min skyld kunne vi bytte med Babis Stefanidis og så kunne i få 5 mill oveni...

En liten saksopplysning. Stabæk eier ikke Mads, det gjør investeringsselskapet Pall & Jørgenssen invest, hvor blant annet Stabæk Support Spillerspareklubb er tungt inne.

Supporterne heier med andre ord høyre kneet hans.....

25744[/snapback]

Hmmm det lyder som en kompliceret sag, så bliver det måske svært at få ham "ud af landet" :o)

Vi får se, hvis Laudrup og Brøndby virkelig vil have ham, så burde de også have pengene til at betale det han koster.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke så vanskelig...Får Mads ett tilbud fra Dansk Superliga og Stabæk godtar tilbudet stikkern jo....Hva tror dere en norsk spiller i motsatt situasjon ville gjort?? Tror nok de fleste ville foretrukket hjemmelig eliteserie fremfor dansk 1.divisjon....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mads Jørgensen Til Dk
  • Opprett ny...