Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fint å beholde Mats, men kommer han noen gang til å bli riktig god i Stabæk?

Hadde stor tro på at han kunne bli en hit da han ankom i fjor, men det var ikke mange kamper han viste seg frem. Greit nok at han var mye skadet, men selv når han spilte var det langt mellom høydepunktene.

Jeg digger spilletypen i utgangspunktet, mens Mads må ta tak i seg selv. Noe av det samme som Martin gjorde før jubelsesongen 02/03. Tren som et uvær Mats, tren. Bestem deg for å bli best, ikke verre enn det.

Hvis Mads hever seg, har vi en fantastisk midtbane i mine øyne. Da rykker vi rett opp.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye løser seg hvis vi får en "flying start" i årets serie. MadsJ er en typisk medgangsspiller og er ekstremt bra på sitt beste. Kampene på LaManga vil gi en viktig indikasjon på hvor vi står.

25973[/snapback]

Ja, Kahlenberg er blevet 100% frisk igen i Brøndby, men han bliver nok solgt til somemr og derfor mangler Brøndby under alle omstændigheder en offensiv erstatning!

I Brøndby var Mads J kendt for at uanset hvordan det gik så kæmpede han altid 100% også defensivt. Når han havde hans gode dage var han "verdensklasse"!

Jeg er ikke i tvivl om at hvis Brøndby kommer med et tilbud som Stabæk acceptere så står Mads J ikke i vejen. Eneste problem kunne blive mødet med Brøndby Support, der er flere der har været lidt kritiske efter den måde han forlod Brøndby på.

Jeg har altid kunne li ham, en dygtig offensiv spiller der ikke er bange for at skyde ude fra og samtidig ofre sig 100% for holdet. Da han underskrev aftalen med Brøndby var han på "free transfer" (kontraktfri), han krævede dog at han skulle have 1 mill i "sign on fee" der skulle gå til hans barndoms klub AGF.....Så har man et stort klub hjerte!

Jeg håber stadig at han kommer til Brøndby, jo før jo bedre! Men under alle omstændigheder så kommer jeg til Stabæk og ser nogle kampe når sæsonen starter!

Vi ses

Kasper H

Brøndby Support Oslo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik Solér sa på sporten i går at de skulle kjøpe Ronaldinho, hvorfor ikke kjøpe han? bare sånn at Start ikke får han mener jeg..

26019[/snapback]

Det skrev jeg i en annen post også.

Faen for en idiot Soler er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håber stadig at han kommer til Brøndby, jo før jo bedre! Men under alle omstændigheder så kommer jeg til Stabæk og ser nogle kampe når sæsonen starter!

Vi ses

Kasper H

Brøndby Support Oslo

Hepp,

og velkommen skal du være!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mads Jørgensen Til Dk
  • Opprett ny...