Gå til innhold

Ja Eller Nei Til Oguchukwu?

Rubbster
 Del

Ja eller Nei til Oguchukwu?  

41 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

men dere glemmer at det var en svikt i kommunikasjonen... spill fotball med wisla krakov... du forstår ikke så mye med mindre du kan polsk....

25727[/snapback]

Dette er et viktig poeng, selv synes jeg mannen imponerte. Dette er hans føste kamp og en uke på trening? Tror det, send ham på norskkurs be ham løpe forover! Dette blir bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å score med hodet er vel egentlig ikke dagligdags for Stabæk-spillere, og har etter min mening vært mangelvare i lang tid. Hederlig unntak er IA. En hodesterk spiller ønsker jeg velkommen. Kanskje vi kan begynne å bli farlige på dødballer? (tar forbehold om mulige feil, grunnet få sette Stabæk-kamper senere årene (hvorfor ble alle Stabæk-kamper sent på Canal+ og ikke på WebTV?))

Det var tider da Flem regjerte i både forsvar og angrep.

Håvard

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 17 utespillere i A-stallen kan vi ikke være særlig kresne når det er mindre enn 2 måneder til seriestart. Det virker ikke akkurat enkelt å få klassespillere til oss for å spille for knapper og glansbilder. Vi må kanskje ta til takke med det nest beste? Hvis vi rykker opp har vi et helt annet og mye bedre utgangspunkt for å handle spillere. Forstår det slik at ledelsen er i tvil. Da heller jeg til ja, i mangel av noe bedre alternativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som husker at Thomas Finstad ble omtalt som den den neste Maradonna (tror det var han ha ble sammenlignet med) av spansk presse etter matchen mot Deportivo?

Synd å si det, men han ble vel aldri det ?

Å score et mål mot et b-preget strømsgodset i februar anser ikke jeg beskrivende for et fotballspillers kvaliteter... Spesielt ikke når vi skaper så mye og taltalt overkjører strømsgodet - slik som Drammens Tidene beskriver her: http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID...SPORT/102200233

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøsses, for en herlig artikkel i Drammens Tidende!!

(Etter å ha lest den skjønner man hvordan motstandernes supportere har det når de leser Budstikka etter at Stabæk har gått på en smell.......)

Nå har ikke jeg sett nigerianeren i aksjon, men synes det er noe betegnende og bekymringsverdig hvis det skal komme til det skritt at man signerer en fyr man egentlig ikke er overbevist om er den rette - bare fordi det er kort tid igjen til seriestart.

Menmen, her er det vel mammons klare tale som gjelder når alt kommer til alt..... som alltid.

(Finstad = Maradona??? Jaja, jeg antar journalister må få lov til å ha en dårlig dag de også.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 17 utespillere i A-stallen kan vi ikke være særlig kresne når det er mindre enn 2 måneder til seriestart. Det virker ikke akkurat enkelt å få klassespillere til oss for å spille for knapper og glansbilder. Vi må kanskje ta til takke med det nest beste? Hvis vi rykker opp har vi et helt annet og mye bedre utgangspunkt for å handle spillere. Forstår det slik at ledelsen er i tvil. Da heller jeg til ja, i mangel av noe bedre alternativ.

25761[/snapback]

Det er her utfordringen ligger. Stallen er for tynn hvilket gjør oss veldig sårbare ved skader og karantener. Prestasjonene til Oguchukwu ga meg ikke noen "løp og kjøp" følelse. Samtidig må vi spørre oss om vi har noen reelle alternativer som er bedre. Hvis ja; hvorfor har de ikke prøvespilt eller skrevet kontrakt?

Jeg er enig med både Markus og Alzheimer. Hadde vi hadde mange mnd på oss hadde vi trolig sendt han hjem. Det har vi altså ikke og derfor vurderes han nøye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har han en ok venstrefot så gi han kontrakt. Tom er bra på venstrekanten, men han må gå på mål selv. Skal Tom legge inn, må han først vende opp for å få riktig fot. Jeg vil ha en som går ned til linja og legger hardt inn derfra. Send han på norskkurs og be han løpe helt ned til flagget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, men en så bred stall som vi har trenger vi jo ikke forsterkninger uansett.

25794[/snapback]

Noen bør nok sende Tom Schelvang på tur og si at han ikke trenger å komme tilbake før han har en ny Chippen i baksete... Så får han kjøre til Sør-Afrika om det er det som trengs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, men en så bred stall som vi har trenger vi jo ikke forsterkninger uansett.

25794[/snapback]

Noen bør nok sende Tom Schelvang på tur og si at han ikke trenger å komme tilbake før han har en ny Chippen i baksete... Så får han kjøre til Sør-Afrika om det er det som trengs.

25795[/snapback]

Gratulere med dagen forresten.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Stabak.no:

1-0 kom etter en heading fra Ileagu Okuchukwu, som har vært på prøvespill noen dager. Selv om han lagde et mål i denne kampen har han ikke overbevist nok til å få kontrakt. Han blir ikke å se i Stabækdrakt flere ganger. Målet kom forøvrig etter et flott angrep og et langt innlegg fra høyre kant.

Så da er det bare å lete videre, og lekke minst mulig sensitiv informasjon til papirer er underskrevet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Oguchukwu var så dårlig han at jeg knapt har sett på makan.... I det hele tatt så virker det nært sagt som bortkastet tid å la ham få en hel uke, men det tar tid å tilpasse seg, kulde og kunstgress samt at det alltid nyttig å se spillere i kamp før man bestemmer seg.

Dessuten tviler jeg på at dette er den Ileagu Ogechukwu som har spillt landskamper for Nigeria... Tror noen har dratt oss i beinet!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står på førstesiden at en gjeng med niderianere er ventet, og at Oguchukwu er den første. Dette betyr vel egentlig at det kommer flere siden. Like greit å ikke kjøpe den første og beste bare fordi vi har en liten stall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryne har tidligere hatt en venstrebent Nigeriansk spiss ved navn Oge Ileagu på prøve, er det sjans for at dette er samme spiller? Men at agentene har kommet opp med et nytt navn i håp om at de kan lure en annen klubb til å signere ham?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er en ny variant av de etter hvert så kjente Nigeria-svindlene (jeg har en fantasilion i Nigeria som jeg trenger hjelp med å få ut, som takk skal du få 10%).

Hvis det er tilfelle at det ikke er riktig mann, så virker det veldig uproft. På hvilket grunnlag har de hentet han? Har noen sett han i aksjon tidligere eller har de bare sett en "CV"?

Har ikke sett han i aksjon så jeg kan ikke uttale meg om hans ferdigheter, men jeg stoler på Ringo sine observasjoner og han fikk ikke akkurat terningkast 6.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står på førstesiden at en gjeng med niderianere er ventet, og at Oguchukwu er den første. Dette betyr vel egentlig at det kommer flere siden. Like greit å ikke kjøpe den første og beste bare fordi vi har en liten stall.

25802[/snapback]

Hvor har du dette fra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25802[/snapback]

Hvor har du dette fra?

25805[/snapback]

Det var uttalt for en tid tilbake at flere nigerianere skulle komme men at de var forsinket grunnet visumproblemer. Foreløpig har vi altså kun sett en så det kan være flere i vente. I tillegg har det vært snakk om en spiller fra Senegal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Ja Eller Nei Til Oguchukwu?
  • Opprett ny...