Markus 5 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 Vel anntagelig er han det, men er det noen som vet hvem faren hans er? Noen som har gått på Eikeli vgs? Vel det har jeg og i dag så jeg endelig linken mellom far og sønn. Gymlærer Nils Tannum var en fanatisk helsefreak med sinnsyke gym timer, mye styrke og det var aldri "kast ut ballen og lek barn" gymtimer. Vel, regner med at godeste Nils som stadig hadde med den lille sønnen sin - Christian - i gymtimene er ganske så stolt nå. Alt slitet i disse gymtimene, anntagelig forsøkskanin for riktige treningsmetoder for Christian er plutselig blitt verdt hver svette dråpe som ble squizet ut av kroppen min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 Vel anntagelig er han det, men er det noen som vet hvem faren hans er? Noen som har gått på Eikeli vgs? Vel det har jeg og i dag så jeg endelig linken mellom far og sønn. Gymlærer Nils Tannum var en fanatisk helsefreak med sinnsyke gym timer, mye styrke og det var aldri "kast ut ballen og lek barn" gymtimer. Vel, regner med at godeste Nils som stadig hadde med den lille sønnen sin - Christian - i gymtimene er ganske så stolt nå. Alt slitet i disse gymtimene, anntagelig forsøkskanin for riktige treningsmetoder for Christian er plutselig blitt verdt hver svette dråpe som ble squizet ut av kroppen min. 25716[/snapback] Hmmmm... kan denne Tannum være den samme gymlærern vi hadde på Østerås ungdomskole fra 83-87? Husker ikke hva han het til fornavn. Men han drev alle jentene til vannvidd med sin tøffe stil. Men han skal ha cred for at han var en av de få lærerne på Østerås som ikke var alkoholisert... Og han hadde glassøye. Ryktene skulle ha det til at han fikk skutt ut sitt ene øye av en sprettert. Derfor var han også veldig mot snøballkasting i skolegården. Han lå på lur over alt for å ta folk på fersken for å kaste snøball. Husker at noen hadde risset inn TANUM HAR ETT øye med deg på en av pultene. Noen andre som husker han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 Det er han - det er han !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 20. Februar 2005 Del Skrevet 20. Februar 2005 Jepp, jeg kan også bekrefte at Hr. Nils Tanum, Christians far, var gymlærer på Østerås Ungdomsskole på 80-tallet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 20. Februar 2005 Del Skrevet 20. Februar 2005 Jepp, jeg kan også bekrefte at Hr. Nils Tanum, Christians far, var gymlærer på Østerås Ungdomsskole på 80-tallet. 25750[/snapback] Han var visst overalt. Han var også gymlærer på Bekkestua ungdomsskole på midten av 80-tallet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 20. Februar 2005 Del Skrevet 20. Februar 2005 OK - Da kan jeg bekrefte at han ikke var gymlærer på Snarøya skole på 70-tallet! Det føles godt å holde liv i en morsom tråd - eller - det er mye moro i det hengende snøret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 21. Februar 2005 Del Skrevet 21. Februar 2005 min respekt går ikke nødvendigvis til en fyr som har vært "brutal" gymlærer her eller der... min respekt går til unge CHRISTIAN Tanum, for at han har maktet å beholde entusiasme, progresjon, kompetanse og ikke minst: bli et tilsynelatende balansert og fornuftig individ. Det skal sterk ryggrad til å "bære" et slikt opphav slik gymlæreren opptrer fra sidelinjen..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Jeg har Nils som lærer nå! Han er gaaal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Også sønnen til Esther Pirelli Benestad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Jepp, jeg kan også bekrefte at Hr. Nils Tanum, Christians far, var gymlærer på Østerås Ungdomsskole på 80-tallet. 25750[/snapback] Han var visst overalt. Han var også gymlærer på Bekkestua ungdomsskole på midten av 80-tallet. 25752[/snapback] Jeg går på Bekkestua skole nå. Jeg har Håvard. Han har vært der siden tidenes morgen. Kjenner du til han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Christian Tanum er i G-19 troppen som skal spille EM i sommer! Bra jobba, Christian! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 6. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 6. Juni 2005 (endret) Jeg går på Bekkestua skole nå. Jeg har Håvard. Han har vært der siden tidenes morgen. Kjenner du til han? Gikk på Bekkestua før og kjenner godt til håvard ja... mange andre lærere som har sluttet den senere tid har jeg hørt Men over til Tanum, gikk på Eikeli jeg og. Kan bekrefte at han er gal, men det er litt hvordan man opptrer mot han og tror jeg for han var ikke like ille mot de som ga alt i timene og ville ha det gøy. Man fikk kanskje 1 eller 2 timer med morro gjennom året... All cred til Christian som har greid seg gjennom barndommen med en vilje til fortsatt og ha det gøy med idrett!!! Endret 6. Juni 2005 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Greit nok at Nils Tanum er litt spess, men jeg opplevde han som en relativt fair gymlærer.. Han var kanskje litt vel kritisk til de som røykte, men jeg synes hvertfall ikke det virket som han la sin personlige oppfattning av elevene til grunn for karaktersettingen, i motsettning til andre lærere på eikeli... Det at alt han lærte bort i tysktimene var hentet fra tyske sportsblader kan jeg skjønne at de som ikke var sports intresserte syntes var så kult... Man trenger orginale mennesker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Greit nok at Nils Tanum er litt spess, men jeg opplevde han som en relativt fair gymlærer.. Han var kanskje litt vel kritisk til de som røykte, men jeg synes hvertfall ikke det virket som han la sin personlige oppfattning av elevene til grunn for karaktersettingen, i motsettning til andre lærere på eikeli... Det at alt han lærte bort i tysktimene var hentet fra tyske sportsblader kan jeg skjønne at de som ikke var sports intresserte syntes var så kult... Man trenger orginale mennesker... Jeg må si meg enig i at det er en av de lærerne på eikeli som er mest fair ja... Men han kan ta litt hardt på de som røyker og gir f... som du sier ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Jeg går på Bekkestua skole nå. Jeg har Håvard. Han har vært der siden tidenes morgen. Kjenner du til han? Gikk på Bekkestua før og kjenner godt til håvard ja... mange andre lærere som har sluttet den senere tid har jeg hørt Men over til Tanum, gikk på Eikeli jeg og. Kan bekrefte at han er gal, men det er litt hvordan man opptrer mot han og tror jeg for han var ikke like ille mot de som ga alt i timene og ville ha det gøy. Man fikk kanskje 1 eller 2 timer med morro gjennom året... All cred til Christian som har greid seg gjennom barndommen med en vilje til fortsatt og ha det gøy med idrett!!! 36865[/snapback] Prøv å stå i nærheten av papa T. på en kamp og du vil bli enda mer imponert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Prøv å stå i nærheten av papa T. på en kamp og du vil bli enda mer imponert... Tviler ikke et SEC!!! Kan se det for meg... Tenk om han gjør en feil. Da blir det straffetrening til langt på natt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Jeg har selv sitet i nærheten av Nils Tanum på kamp. Jeg kan informere dere om at han har konsentrasjonproblemer og klarer ikke å følge med på kampen..! Han sitter og prater om alt mulig annet.. Og i pausen vimser han bare rundt..! Jeg tror aldri han sitter på samme sete.. Han bare sitter der det passer han..! Jaja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Jeg har selv sitet i nærheten av Nils Tanum på kamp. Jeg kan informere dere om at han har konsentrasjonproblemer og klarer ikke å følge med på kampen..! Han sitter og prater om alt mulig annet.. Og i pausen vimser han bare rundt..! Jeg tror aldri han sitter på samme sete.. Han bare sitter der det passer han..! Jaja.. 36956[/snapback] Jeg tror han ser dårlig. Men klart han prøver å holde ett øye med sønnen sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Jeg har selv sitet i nærheten av Nils Tanum på kamp. Jeg kan informere dere om at han har konsentrasjonproblemer og klarer ikke å følge med på kampen..! Han sitter og prater om alt mulig annet.. Og i pausen vimser han bare rundt..! Jeg tror aldri han sitter på samme sete.. Han bare sitter der det passer han..! Jaja.. 36956[/snapback] Han bytter side under kampen, slik at han kan følge med CT.. stakkars gutt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 på tide å flytte denne tråden til fairfans... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Hvorfor det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 fordi vi dømmer faren ganske kraftig, kommenterer at han er gal og syntes synd på sønnen hans. lite heldig spør du meg ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 så det er greit å baksnakke så lenge personen ikke har sjansen til å få vite om det? faen så feigt. synes heller de som har skrevet her skal stå for det de har skrevet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Vi kan heller slutte å skrive ekle ting... (sier jeg ja).. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 fordi vi dømmer faren ganske kraftig, kommenterer at han er gal og syntes synd på sønnen hans. lite heldig spør du meg ! 37001[/snapback] Veeeel, det er vel å ta litt hardt i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Etter å ha lest igjennom denne tråden, så synes jeg det ikke er noen overtramp. Både far og sønn burde kunne lese dette å smile. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Juni 2005 Del Skrevet 8. Juni 2005 så det er greit å baksnakke så lenge personen ikke har sjansen til å få vite om det? faen så feigt. synes heller de som har skrevet her skal stå for det de har skrevet. 37004[/snapback] Når man skriver noe her så står man vel for det? Skal alle ringe faren og lese opp sitt eget innlegg da eller? Dessuten så ser jeg ikke baksnakkingen, men diskusjonen rundt farens engasjement som gymlærer og i forhold til sønnen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 8. Juni 2005 Del Skrevet 8. Juni 2005 så det er greit å baksnakke så lenge personen ikke har sjansen til å få vite om det? faen så feigt. synes heller de som har skrevet her skal stå for det de har skrevet. 37004[/snapback] Når man skriver noe her så står man vel for det? Skal alle ringe faren og lese opp sitt eget innlegg da eller? Dessuten så ser jeg ikke baksnakkingen, men diskusjonen rundt farens engasjement som gymlærer og i forhold til sønnen.... 37112[/snapback] Enig med Mortimer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 8. Juni 2005 Del Skrevet 8. Juni 2005 så det er greit å baksnakke så lenge personen ikke har sjansen til å få vite om det? faen så feigt. synes heller de som har skrevet her skal stå for det de har skrevet. 37004[/snapback] Når man skriver noe her så står man vel for det? Skal alle ringe faren og lese opp sitt eget innlegg da eller? Dessuten så ser jeg ikke baksnakkingen, men diskusjonen rundt farens engasjement som gymlærer og i forhold til sønnen.... 37112[/snapback] Enig med Mortimer! 37175[/snapback] Synes den ironiske innfallsvinkelen er fin! Mye rart å si om lærere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå