Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oioioi. Bortoverski-oppdateringer her inne. Da er det krise.

25857[/snapback]

Før turneringen hadde jeg (sikkert takket være vår flinke media) fått inntrykket at Marit Bjørgen nærmest var supermann og at hun bare behøvde å vise den ekle piercingen sin ved startstreken og så vant hun.

Må si jeg er skuffet her, Bjørgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke om de som er ansvarlig for Stabak.no har dratt på en meget lang ferie, fordi jeg ser enda han derre, emm.... VIF spilleren blant bildene som kommer opp når man åpner sida.

Skjønner likssom ikke hva en VIF spiller gjør på Stabæk sin side :S

Og jeg ser han derre skada spilleren (i hode og i bena) på Brann fortsatt på Stabæk sin side, dem må da gjøre noe med det der!!!

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke om de som er ansvarlig for Stabak.no har dratt på en meget lang ferie, fordi jeg ser enda han derre, emm.... VIF spilleren blant bildene som kommer opp når man åpner sida.

Skjønner likssom ikke hva en VIF spiller gjør på Stabæk sin side :S

Og jeg ser han derre skada spilleren (i hode og i bena) på Brann fortsatt på Stabæk sin side, dem må da gjøre noe med det der!!!

25881[/snapback]

Slik nedprioriteres p.g.a. jakten på nye spillere....håper jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spillerne har tydligvis ikke ferie. Hører rykter om at de etter trening ringer rundt til folk som hadde sesongkort ifjor, men som enda ikke har betalt iår.

Det er faktisk en genial idè.

Hvem har hjerte til å si "nei, jeg skal ikke ha sesongkort iår" om kjølø, tom eller holter ringer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen. Neste år skal jeg også somle med å kjøpe sesongkort så jeg kan imponere med at Kjølø ringer hjem til meg..

Problemet er bare at når det gjelder våre sesongkort så er det beste du kan håpe på at Slum ringer.

Ikke like eksotisk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da får vi se resultatet mellom Stabæk og Sogndal...

Er det forresten noen form for oppdatering her? Er det vits å dra tilbake til kontoret for å følge med senere i kveld?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vinterferie?
  • Opprett ny...