Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Stabæk Support Hei! Kommer du til å melde deg inn i Stabæk Support i år også? Innsendt av: SS Selvfølgelig! Har rett og slett drakt på veggen og medlemskortet på bokhylla. Hilsen Ørnen fra Hosle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 130 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Kult at han svarte på spørsmålet mitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 003 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Fin fin kar det der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Liker øl gjør han også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Skulle bare mangle, egentlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Skulle bare mangle, egentlig 25875[/snapback] Så sant, så sant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 24. Februar 2005 (endret) Bra noen er det, denne manne derimot. Medlemskapet i $$ betyr intet når man skriver slikt. Litt fotball Innsendt av: Ola Siegel, 24/02 - 2005 kl: 09:39 Lurer på om Vålerenga fremdeles er laget i ditt hjerte? Hilsen Ola Har spilt i Vålerenga på toppnivå, og da vil det alltid være klubben i mitt hjerte. Ønsker dem alt godt. Det var bare to ganger jeg ikke holdt med dem i fjor - da de møtte Stabæk. Men det var på grunn av jobb. Vålerenga er en fantastisk klubb og har verdens beste supportere. Hilsen Jan-Erik Aalbu Aalbu tett på nett Bra spørsmål forresten PerS, glad du skrev "tapere" med "" Endret 24. Februar 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Bra noen er det, denne manne derimot. Medlemskapet i $$ betyr intet når man skriver slikt. Litt fotball Innsendt av: Ola Siegel, 24/02 - 2005 kl: 09:39 Lurer på om Vålerenga fremdeles er laget i ditt hjerte? Hilsen Ola Har spilt i Vålerenga på toppnivå, og da vil det alltid være klubben i mitt hjerte. Ønsker dem alt godt. Det var bare to ganger jeg ikke holdt med dem i fjor - da de møtte Stabæk. Men det var på grunn av jobb. Vålerenga er en fantastisk klubb og har verdens beste supportere. Hilsen Jan-Erik AalbuAalbu tett på nett Bra spørsmål forresten PerS, glad du skrev "tapere" med "" 25934[/snapback] Kjøpte han ikke medlemskap i $$ samme dagen han sluttet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 " Det var bare to ganger jeg ikke holdt med dem i fjor - da de møtte Stabæk. Men det var på grunn av jobb" For en idiot. Sitter ikke han i det sportslige utvalget til Stabæk? Få han bort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 052 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 What ever... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 003 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Og der mistet vi det bittelille vi hadde av respekt for han... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 734 Del Skrevet 24. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 24. Februar 2005 (endret) Aalbu er bare en alt for jovvial kar som later som han er bestevenn med alle... han er så pr-kåt og opptatt av hvordan han selv fremstår i media at det halve kunne faen meg vært nok. Men jøsses... han har jo fått betaling for det; sportssjef for Tutta og aktuell som dirketør i Start. Det er ikke gæærnt det. han får jo hvertfall høre det fra flere: innsendt av: Dolly, 23/02 - 2005 kl: 14:55 Hei. Er du en som takler motgang veldig dårlig? Når det gikk som dårligst med hoppgutta, backet du ut der. Og når Stabæk rykket ned fra Tippeligaen, forsvant du jammen derfra også. Er ikke det ganske feigt? " Skal man være med på leken, må man tåle steken". mannen har lært hvordan man bygger seg opp en god cv.. Endret 24. Februar 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Gjesp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Den mannen er kanskje den største floppen Stabæk noen gang har vært utsatt for!! Gjorde han egentlig noe annet for klubben enn å være en ekstra rød million i budsjettet?? "Jeg heia på Stabæk, men det var på grunn av jobb" ?!?!?!?!?!? Snakk om kremidiot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 130 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Han skal ihvertfall ha for at han holder med samme klubb hele tiden, og ikke skifter når det passer ham. Finnes nok av kjendiser som gjør det. I.e. Tommy Steine... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Han skal ihvertfall ha for at han holder med samme klubb hele tiden, og ikke skifter når det passer ham. Finnes nok av kjendiser som gjør det. I.e. Tommy Steine... 25948[/snapback] Men Slum, han holder jo ikke med den samme klubben hele tiden... Kjenner ikke til hva internett exploreren Tommy Steine har gjort. Men jeg synes det var ganske bra da Jagland kastet koffert i Trondheim iført RBK-skjerf. Snakker om å være politiker-nerd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Ser ut som Aalbu ikke flytter til Kristiansand med det første: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268012 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 han får jo hvertfall høre det fra flere:innsendt av: Dolly, 23/02 - 2005 kl: 14:55 Hei. Er du en som takler motgang veldig dårlig? Når det gikk som dårligst med hoppgutta, backet du ut der. Og når Stabæk rykket ned fra Tippeligaen, forsvant du jammen derfra også. Er ikke det ganske feigt? " Skal man være med på leken, må man tåle steken". mannen har lært hvordan man bygger seg opp en god cv.. 25939[/snapback] Hva svarte vår kjære x-direktør? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå