Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk Support

Hei!

Kommer du til å melde deg inn i Stabæk Support i år også?

Innsendt av: SS

Selvfølgelig! Har rett og slett drakt på veggen og medlemskortet på bokhylla.

Hilsen Ørnen fra Hosle

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra noen er det, denne manne derimot. Medlemskapet i $$ betyr intet når man skriver slikt.

Litt fotball

Innsendt av: Ola Siegel, 24/02 - 2005 kl: 09:39

Lurer på om Vålerenga fremdeles er laget i ditt hjerte? Hilsen Ola

Har spilt i Vålerenga på toppnivå, og da vil det alltid være klubben i mitt hjerte. Ønsker dem alt godt. Det var bare to ganger jeg ikke holdt med dem i fjor - da de møtte Stabæk. Men det var på grunn av jobb. Vålerenga er en fantastisk klubb og har verdens beste supportere.

Hilsen Jan-Erik Aalbu

Aalbu tett på nett

Bra spørsmål forresten PerS, glad du skrev "tapere" med ""

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra noen er det, denne manne derimot. Medlemskapet i $$ betyr intet når man skriver slikt.

Litt fotball

Innsendt av: Ola Siegel, 24/02 - 2005 kl: 09:39

Lurer på om Vålerenga fremdeles er laget i ditt hjerte? Hilsen Ola

Har spilt i Vålerenga på toppnivå, og da vil det alltid være klubben i mitt hjerte. Ønsker dem alt godt. Det var bare to ganger jeg ikke holdt med dem i fjor - da de møtte Stabæk. Men det var på grunn av jobb. Vålerenga er en fantastisk klubb og har verdens beste supportere.

Hilsen Jan-Erik AalbuAalbu tett på nett

Bra spørsmål forresten PerS, glad du skrev "tapere" med ""

25934[/snapback]

Kjøpte han ikke medlemskap i $$ samme dagen han sluttet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aalbu er bare en alt for jovvial kar som later som han er bestevenn med alle... han er så pr-kåt og opptatt av hvordan han selv fremstår i media at det halve kunne faen meg vært nok. Men jøsses... han har jo fått betaling for det; sportssjef for Tutta og aktuell som dirketør i Start. Det er ikke gæærnt det.

han får jo hvertfall høre det fra flere:

innsendt av: Dolly, 23/02 - 2005 kl: 14:55

Hei. Er du en som takler motgang veldig dårlig? Når det gikk som dårligst med hoppgutta, backet du ut der. Og når Stabæk rykket ned fra Tippeligaen, forsvant du jammen derfra også. Er ikke det ganske feigt? " Skal man være med på leken, må man tåle steken".

mannen har lært hvordan man bygger seg opp en god cv..

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den mannen er kanskje den største floppen Stabæk noen gang har vært utsatt for!!

Gjorde han egentlig noe annet for klubben enn å være en ekstra rød million i budsjettet??

"Jeg heia på Stabæk, men det var på grunn av jobb" ?!?!?!?!?!?

Snakk om kremidiot

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skal ihvertfall ha for at han holder med samme klubb hele tiden, og ikke skifter når det passer ham. Finnes nok av kjendiser som gjør det. I.e. Tommy Steine...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skal ihvertfall ha for at han holder med samme klubb hele tiden, og ikke skifter når det passer ham. Finnes nok av kjendiser som gjør det. I.e. Tommy Steine...

25948[/snapback]

Men Slum, han holder jo ikke med den samme klubben hele tiden...

Kjenner ikke til hva internett exploreren Tommy Steine har gjort. Men jeg synes det var ganske bra da Jagland kastet koffert i Trondheim iført RBK-skjerf. Snakker om å være politiker-nerd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han får jo hvertfall høre det fra flere:
innsendt av: Dolly, 23/02 - 2005 kl: 14:55

Hei. Er du en som takler motgang veldig dårlig? Når det gikk som dårligst med hoppgutta, backet du ut der. Og når Stabæk rykket ned fra Tippeligaen, forsvant du jammen derfra også. Er ikke det ganske feigt? " Skal man være med på leken, må man tåle steken".

mannen har lært hvordan man bygger seg opp en god cv..

25939[/snapback]

Hva svarte vår kjære x-direktør?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bjørn Einar Fortsatt Trofast
  • Opprett ny...