fredrik staubo 2 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Så,hva tror folket? Rykker vi rett opp igjen? Rykker vi ned enda en divisjon? (hehe).Personlig tror jeg vi kommer tilåkjempe om en 2-3 plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Rett opp, ingen tvil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Definitivt, rett opp !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Dette er helt umulig å forutsi. Med sånt spill som vi presterte i fjor kommer vi til å slite, særlig ettersom de antatt beste er vekk. Vi har liten eller ingen erfaring med motstanderne på dette nivået, og vil slite med favorittstempelet i hver eneste kamp. Motstanderne vil ha max tenning mot oss, og vi kan falle i fella og ta for lett på oppgaven. Og vi har en stall som er syltynn og vil være svært utsatt ved skader og karantener, og kan bli mest "forstyrret" av cupen. Unggutta er lovende, men vil være ustabile. HVis Nannskog tilfører oss det offensive vi manglet ser det likevel lyst ut. Men det er slett ingen enkel oppgave å havne på 1. eller 2. plass. Jeg tror at det blir jevnt i årets serie og at 5-6 lag kommer til å kjempe om opprykk. Små marginer vil avgjøre, men jeg tror vi vil være blant disse lagene. Jeg tror ikke på noen parademarsj nærmest uten tap. Satser på at vi blir blant de tre beste, men jeg tror ikke vi vinner serien. Men jeg håper som faen. Det ultimate er selvsagt at vi vinner kvalifiseringskampene mot f.x Viking, Brann, VIF, RBK, Glimt e.l. Men har vi nerver til det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Uten spillerforsterkninger kan vi slite: For lav kvalitet på enkelte nøkkelplasser, lang sesong (30kamper +cup) og risiko for skader og svekket lag, "alle" vil legge prestisje i å slå oss (og kanskje saftkokerne) osv. Med spillerforsterkninger: sloss vi oss til kvalik. Kvalik mot Molde som vi selvsagt vinner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Det blir nok veldig viktig å ikke undervurdere motstanderne, ja! Moss Dagblad har lagt ut sitt februartips, og i følge det tipset, vil Stabæk og Alta møtes i "Adeccoligaen" til neste år også... http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1476336.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Rett opp, ikke tvil i min sjel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Rett opp, BOMBE - sikker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Jeg får sitere en bekjent (klanen medlem), - som trodde han var med på notene og skrek: "VI SKAL OPP SOM EN STABÆK!!!" når resten vittelig skrek ståpikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 resten vittelig skrek ståpikk. 25981[/snapback] Og hvorfor gjorde dere det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Jeg håper og tror vi kjemper om opprykk...MEN, tabeller som dette får mag til å tenke meg grundig om før jeg tar noe for gitt!! Sogndal - Nye spillere: Joel Cedergren (GIF Sundsvall), Terje Flugheim (Fjøra), Øystein Vetti (egen juniorstall), Tommy Knarvik (Brann), Steinar Tenden (Brann), Kristian Ystaas (Brann) Sandefjord - Nye spillere: Anders Tegström (Husqvarna), Tom Kristoffersen (Lillestrøm), Kjell André Thu (Ørn-Horten), Vegard Dokken (Strømsgodset), Jovan Yamagishi (Klubb i Uruguay) Bryne - Nye spillere: Espen Hægeland (Lyngdal), Inge Nilsen (MK), Karl Fredrik Røsland, Johnny-Mikael Gallefoss (Norheimsund), Bonaventure Maruti Tønsberg - Nye spillere: Christer Persson (Kalmar FF), Kenneth Udjus (på lån fra Tromsø), Are Brodtkorp (Kongsvinger), Abdul Karim Ahmed (Ghana), Per Egil Swift (Vålerenga) Strømsgodset - Nye spillere: Ousman Nyan (Sogndal), Ibrahim Sunday, Geir Løitegaard (Fossum), Tommy Lillehagen (Asker), Iver Arnljot Sandvik (Levanger), Ronny Døhli (Vålerenga), Andreas Solvang (Asker), Gustav Kjølberg (Vidar) Stabæk- Nye spillere: Daniel Nannskog (Sichuan Guangcheng) Blir ikke noe "walk in the park" uansett...Håper det skjer noe snaaart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Mange nye spillere i de forskjellige klubbene, men ikke mange av dem hadde gått inn å styrket stallen vår nevneverdig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 resten vittelig skrek ståpikk. 25981[/snapback] Og hvorfor gjorde dere det? 25986[/snapback] Hva klanen skriker når og hvorfor, - vil jeg ikke spekulere i. Det var vel bare noe de skrek når de var i 1ste og ville opp i TL JEG var ikke der (har ikke noe interesse av VIF) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Mange nye spillere i de forskjellige klubbene, men ikke mange av dem hadde gått inn å styrket stallen vår nevneverdig. hmm....Jeg tror en god del av disse hadde styrket stallen vår ... Stallen vår er jo ganske tynn... Er jo en del eks-TL-spillere blant annet.... Ser gjerne at de forsterkningen vi evt. får er enda klarere forsterkninger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Mange nye spillere i de forskjellige klubbene, men ikke mange av dem hadde gått inn å styrket stallen vår nevneverdig. hmm....Jeg tror en god del av disse hadde styrket stallen vår ... Stallen vår er jo ganske tynn... Er jo en del eks-TL-spillere blant annet.... Ser gjerne at de forsterkningen vi evt. får er enda klarere forsterkninger! 25992[/snapback] Ok, dårlig formulering av meg. Stallen, som er syltynn, hadde selvsagt blitt forsterket. Men det jeg mente var at veldig få av disse spillerne hadde gått inn i 1. ellvern og styrket laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 UANSETT... Vi trenger forsterkninger! Hadde ikke vært meg i mot med ett gledesbudskap NÅ før helgen! Troa har jeg derimot ikke... Blir vel ikke noe før etter La Manga tenker jeg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Blir vel ikke noe før etter La Manga tenker jeg.... 25996[/snapback] Kanskje de snapper opp et spansk stortalent mens de er der nede... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Kanskje de snapper opp et spansk stortalent mens de er der nede... Ærlig snakka - La Manga kan jo være ett utstillingsvindu. Ja, la oss satse på at de tar med seg en forsterkning i bagasjen hjem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Ned blir det garantert ikke.... Men det er tøft å rykke opp.. vi skal huske på det... Stabæk har i en årrekke slitt med å føre og lede kampene. I år blir det sikkert 20 kamper der vi er favoritter og de andre legger seg bakpå... Dette blir en vanvittig utfordring, og det er super viktig at JJ terper på angrep mot ultra-defansiv motstand. En annen ting jeg også ønsker, spess i kamper som vi fører, er lange/halv-lange skudd, med ivrig jobbing på returer. Vi så det i Utd Milan kampen... selv om carrol er en stinky keeper, så er det ikke så mange som er noe bedre enn han i a-ligan med unntak av jon. hening, dansken, tom, tommy, claussen, og resten av midtbanen må bli flinkere til å fyre av. Med raske spisser som danny, finsy og til dels pall kan vi lett score endel på returer... Harde og lave skudd er tingen... Føler meg relativt trygg på at vi skal klare å komme i topp 4, og jeg anser det som en 60% sjangse for at vi rykker opp(45% direkte, 15 via kval). Det er bare å gutse.... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Blir vel ikke noe før etter La Manga tenker jeg.... 25996[/snapback] ting kan vel skje mens de er på la manga. trenger ikke være i bærum for å forhandle med klubber/spillere. Har lest på internet at Maxi Lopez skal være på vei til en norsk A-liga klubb... er det stabæk kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Har lest på internet at Maxi Lopez skal være på vei til en norsk A-liga klubb... er det stabæk kanskje? 26000[/snapback] Maxi Lopez har faktisk barndomsvenner på Høvik (ikke kødd!), så se ikke bort fra det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Hvem er Maxi Lopez? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Jeg renger med det er kødd at han er på vei til en 1. div klubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Kødd og kødd.. Planen er i allefall å få Budstikka til å tro at det er sant.... Fy F#¤%&/ for en kjedelig fredag.. Helg nå!!!! JAAAAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Har lest på internet at Maxi Lopez skal være på vei til en norsk A-liga klubb... er det stabæk kanskje? Jeg renger med det er kødd at han er på vei til en 1. div klubb? Forbløffende få som går fra Barcelona til Stabæk egentlig.... Her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 25. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 25. Februar 2005 (endret) Har lest på internet at Maxi Lopez skal være på vei til en norsk A-liga klubb... er det stabæk kanskje? Jeg renger med det er kødd at han er på vei til en 1. div klubb?Forbløffende få som går fra Barcelona til Stabæk egentlig.... Her 26006[/snapback] På TV2 i dag morges: [start skal visstnok hente inn en europesik toppspiller] Reporter: Hva mener du når du sier europeisk toppspiller? Erik Soler: Har du hørt om Ronaldinho? NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØRD Endret 25. Februar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 26. Februar 2005 Del Skrevet 26. Februar 2005 Rett opp selfølgelig! Tror kanskje det skal bli litt tøfft, men vi skal ta råtta pår den alle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Har lest på internet at Maxi Lopez skal være på vei til en norsk A-liga klubb... er det stabæk kanskje? Jeg renger med det er kødd at han er på vei til en 1. div klubb?Forbløffende få som går fra Barcelona til Stabæk egentlig.... Her 26006[/snapback] På TV2 i dag morges: [start skal visstnok hente inn en europesik toppspiller] Reporter: Hva mener du når du sier europeisk toppspiller? Erik Soler: Har du hørt om Ronaldinho? NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØRD 26007[/snapback] Ser ikke ut til at det blir Ronaldinho i denne omgang. Men Alex Nyarko fra Everton. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 HVORDAN GÅR DET NESTE SENONG? Hvis spissene våre slår til i år og vi slipper skader på de mest sentrale spillerne tror jeg på opprykk. Ang angrepet er jeg optimist. Finstad er friskere enn noen gang, Veigar var KANON mot Bærum og Nanne virker solid. Når det gjelder skader derimot... Vi møter lag som vil spille hardt, slikt blir det ofte skader av. Så se til helvete pg skaff noen spillere omgående. Vi gjorde samme tabben forrige sesong, kjøpte spillere alt for sent og det gikk jo som vi husker rakt åt helvete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 HVORDAN GÅR DET NESTE SENONG?Hvis spissene våre slår til i år og vi slipper skader på de mest sentrale spillerne tror jeg på opprykk. Ang angrepet er jeg optimist. Finstad er friskere enn noen gang, Veigar var KANON mot Bærum og Nanne virker solid. Når det gjelder skader derimot... Vi møter lag som vil spille hardt, slikt blir det ofte skader av. Så se til helvete pg skaff noen spillere omgående. Vi gjorde samme tabben forrige sesong, kjøpte spillere alt for sent og det gikk jo som vi husker rakt åt helvete. 26169[/snapback] Det er mye klaging på at spillerne kom så altfor sent ifjor, men fakta er vel heller at de nye spillerne vi fikk ikke holdt mål og var endel skadet i tillegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå