palau 0 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Gutta drar så vidt jeg vet lørdag. 14 dager. Noen $$ som er der, eller andre som kan gi litt nærinfo om treninger, steminger, spiller, resultater osv.osv.?? Hvilke andre lag er der nede samtidig?(Kamprogram: noen som vet?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Denne linken gir deg det viktigste du trenger å vite der nedifra (La Manga altså) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 24. Februar 2005 Del Skrevet 24. Februar 2005 Ellers kan www.stabak.no anbefales. En av norges mest oppdaterte sider. Herregud så elendig. Jeg skammer meg på vegne av klubben. Håper det er et resultat av at fokus er rettet helt andre steder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Denne linken gir deg det viktigste du trenger å vite der nedifra (La Manga altså) Været ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Ellers kan www.stabak.no anbefales. En av norges mest oppdaterte sider. Herregud så elendig. Jeg skammer meg på vegne av klubben. Håper det er et resultat av at fokus er rettet helt andre steder. 25977[/snapback] Kanskje å banne i kirka, men er ikke Flem ansatt som ansvarlig for anlegg og IT?? Kanskje han er opptatt med å trene til et come back?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 La Manga I morgen, lørdag, reiser A-laget til La Manga. Vi vil i perioden de er der nede motta rapporter om hvordan tilstanden i troppen er. I 2 uker skal de nå trene på gress og spille 3 treningskamper mot Sandefjord, Sogndal og Kongsvinger. Tur til La Manga på denne årstiden er et kjærkommet avbrekk. Men det er på langt nær så feriepreget som en tur til Spania kan høres ut som. Dagsprogrammet har sjeldent muligheter for utflukter. Det blir sove, spise, trene. En sånn tur spleiser ofte laget litt mer sammen. Spillerne bor som regel i leiligheter med 6 sengeplasser. 6 gutter sammen i en leilighet gjør også at man etter 14 dager lengter tilbake til Norge. Når man bor så tett på hverandre er det også en del "episoder". Forhåpentligvis vil også noen karakteristiske trekk ved spillerne komme til overflaten i rapportene fra La Manga. Kilde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Høres ut som fotballversjonen av Big Brother. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Bare vi slipper å stemme ut noen så er jeg fornøyd !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Skal bli artig å se hvem som blir par. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Kanskje disse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 Bare vi slipper å stemme ut noen så er jeg fornøyd !!! 26015[/snapback] tipper VPG og HH Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå