knutta 1 872 Del Skrevet 25. Februar 2005 Del Skrevet 25. Februar 2005 naa er februar over og fortsatt alt som har blitt gjort er aa selge unna etablerte spillere og bare hente inn en ny spiss.... husker ikke jeg helt feil saa var vel mye av kritikken i fjor at forsterkningene kom for sent: er ikke det akkurat det som ser ut til aa skje her ogsaa? hvis det i det hele tatt kommer noen flere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. Februar 2005 Del Skrevet 26. Februar 2005 naa er februar over og fortsatt alt som har blitt gjort er aa selge unna etablerte spillere og bare hente inn en ny spiss.... husker ikke jeg helt feil saa var vel mye av kritikken i fjor at forsterkningene kom for sent: er ikke det akkurat det som ser ut til aa skje her ogsaa? hvis det i det hele tatt kommer noen flere? 26031[/snapback] Enig K. Burde ha signet et par spillere til hittil, men det viser seg vanskelig. Har fortsatt tro på at det er tid nok jeg, ihvertfall hvis det er snakk om et par rutinerte spillere. Slike er gjerne tilpasningsdyktige, og trenger strengt tatt ikke spille fra første serierunde. Vi har en 11er som holder i seg selv, men vi trenger bredere stall. Selv om bør hente spillere som går rett inn i første 11ern, så er det ikke nødvendig at disse er spilt inn i system, etc, til sesongstart. Vi får smøre oss med tålmodighet. Håper det står bra til med deg forresten. Bror skal til LA om 2 uker, jeg skal til NY =) Gleder meg Ha en god helg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 26. Februar 2005 Del Skrevet 26. Februar 2005 Hører at to til snart er på plass. Rekker de å joine på La Manga som Peter gjorde med stor suksess?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. Februar 2005 Del Skrevet 26. Februar 2005 HVA? FORTELL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 26. Februar 2005 Del Skrevet 26. Februar 2005 syns du burde bytte med broren din jeg; kom til LA du og han til NY! hores ut som en mye bedre plan spor du meg da men... noe mere info paa gang arni? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 Hører at to til snart er på plass. Rekker de å joine på La Manga som Peter gjorde med stor suksess?! 26042[/snapback] Fortell!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 Vi får bare følge tett med på hvem som ankommer LaManga, Budstikka sendte en reporter dit i glansdagene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 Hører at to til snart er på plass. Rekker de å joine på La Manga som Peter gjorde med stor suksess?! 26042[/snapback] Fortell!! 26047[/snapback] Jeg foreslår "HOLD KJEFT" - inntil noe er signert !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 Vi får bare følge tett med på hvem som ankommer LaManga, Budstikka sendte en reporter dit i glansdagene! 26050[/snapback] Hvis du ikke har noe mer å si enn det så synes jeg at du bare skal holde kjeften lukket! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 Det var da voldsomt så sinte vi var i dag da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 nei, men når man sier at man har "hørt" at noen spillere er på vei men ikke sier noe mer så kan man like godt holde kjeft Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 Jeg VET vi har "hørt" at spillere er på vei i mange måneder allerede. Men, det er jo forskjell på hvem man hører det fra.. OK - nå går jeg og stikker hodet godt ned i snøen igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. Februar 2005 Del Skrevet 27. Februar 2005 Tar til etterretning den hyggelige tonen her.......... Det er ikke alltid alt kan sies, men jeg er mer optimist nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Bare litt frustrerende å høre.. Har lest mye lignende i det siste, oftest uten kilder.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Da har Ingo konkretisert de to nye i Budstikka, forsvar og midtbane. Virker som det er veletablerte karer. Håper de er på plass i Spania til helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Jeg ville prioritert to midtbanespillere, men det er jo meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå