Gå til innhold

Anbefalte innlegg

naa er februar over og fortsatt alt som har blitt gjort er aa selge unna etablerte spillere og bare hente inn en ny spiss.... husker ikke jeg helt feil saa var vel mye av kritikken i fjor at forsterkningene kom for sent: er ikke det akkurat det som ser ut til aa skje her ogsaa? hvis det i det hele tatt kommer noen flere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

naa er februar over og fortsatt alt som har blitt gjort er aa selge unna etablerte spillere og bare hente inn en ny spiss.... husker ikke jeg helt feil saa var vel mye av kritikken i fjor at forsterkningene kom for sent: er ikke det akkurat det som ser ut til aa skje her ogsaa? hvis det i det hele tatt kommer noen flere?

26031[/snapback]

Enig K.

Burde ha signet et par spillere til hittil, men det viser seg vanskelig. Har fortsatt tro på at det er tid nok jeg, ihvertfall hvis det er snakk om et par rutinerte spillere. Slike er gjerne tilpasningsdyktige, og trenger strengt tatt ikke spille fra første serierunde. Vi har en 11er som holder i seg selv, men vi trenger bredere stall. Selv om bør hente spillere som går rett inn i første 11ern, så er det ikke nødvendig at disse er spilt inn i system, etc, til sesongstart.

Vi får smøre oss med tålmodighet.

Håper det står bra til med deg forresten. Bror skal til LA om 2 uker, jeg skal til NY =) Gleder meg

Ha en god helg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører at to til snart er på plass. Rekker de å joine på La Manga som Peter gjorde med stor suksess?!

26042[/snapback]

Fortell!!

26047[/snapback]

Jeg foreslår "HOLD KJEFT" - inntil noe er signert !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg VET vi har "hørt" at spillere er på vei i mange måneder allerede. Men, det er jo forskjell på hvem man hører det fra..

OK - nå går jeg og stikker hodet godt ned i snøen igjen :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Ingo konkretisert de to nye i Budstikka, forsvar og midtbane. Virker som det er veletablerte karer. Håper de er på plass i Spania til helgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Februar Er Over...
  • Opprett ny...