Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skriver under garantert, men jeg har to spørsmål:

Underskriftslister er sendt ut på sif-lista og stabaeksupport lista. Print ut. Få mor, far, tanter , onkler etc. etc. til å skrive under.

sif-lista? hva er det? Hvor kan jeg printe det ut? Når jeg har printet ut lista og fått underskrifter, skal jeg levere den til bua da?

- Du må være stemmebrettiget i Bærum for kommunevalget 2003

hva vil dette si?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sif-lista er den gamle mailinglista. Skjer ingenting der.

Kanskje noen kan legge ut lista til nedlasting her.

For å være stemmeberettiget i Bærum ved kommunevalget 2003 må du vel fylle 18 inneværende år, i tillegg til å ha bostedsadresse i Bærum i folkeregisteret og være norsk statsborger.

Henrik, nummer 9 på lista

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Il Pirata kan også stemme. Han er født i 1985.

Ok, men han kommer nok til å slite med å rekke opp til kassa han skal putte konvolutten i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slum, første leksjon for å bli en god lokalpolitikker er denne:

IKKE FORNÆRM VELGERENE, PISS DEM OPPOVER RYGGEN

Ok.

Il Pirata, av med genser'n og t-skjorten og snu deg rundt. Jeg har en jobb å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men han kommer nok til å slite med å rekke opp til kassa han skal putte konvolutten i.

Nja.. nå skal det desverre sies at spyrata har vokst en god del.. trist, men sant..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første sak er å overføre Finnanger til renovasjonsetaten?

Bra tiltak. Jeg skal skrive under så snart jeg forstår hvordan jeg kan gjøre det. Det holder vel ikke at det står en krusedull på et ark? Noen skal vel sjekke om jeg er stemmeberettiget i Bærum for år 2003. Må jeg skrive navn med blokkbokstaver? Personnummer?

Jeg har heller ikke fått noen mail. Mulig det er pga. at jobben bytter mailadresse disse dager. Hvem kan jeg henvende meg til for å få oppdatert mail-adressen hos Stabæk Support.

Ikke umulig at min dyrebare stemme også går til denne saken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sende en mail til richard, eller stikke ned på bua alle dager fram til torsdag har jeg skjønt. Du må skrive under på våre ark. Med tabeller og skrift og sånn.

Vi vil forresten ikke ha for mange stemmer, en full mann på tinget trenger vi ikke fler av. mvh nummer 8.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vil forresten ikke ha for mange stemmer, en full mann på tinget trenger vi ikke fler av. mvh nummer 8.

Ordføreren, Odd Reinsfelt, ser ikke noe problem i å være lettere animert under formannskapsmøtene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi får alle underskriftene vi trenger, noe som jeg regner med... da blir det skikkelig valgkamp med plakater,klistremerker og buttons? for ikke å snakke om de gode små sukkertøyene frp pleier å lokke pensjonistene med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lykke til!

men av ren nysgjerrighet så lurer jeg på om hvilke andre saker enn foppall i bærum går dere til valg på. jeg vil tru at 2% av sakene som behandles i kommunestyret i bærum har noe med fotball å gjøre. har dere funnet ut noe lurt dere vil gjøre i de sakene ?

(og når det gjelder stemmerett så trenger man ikke å være norsk statsborger ved lokalvalget. holder med å ha bodd her i 5 eller 7 år..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står info om dette på stabaek.no

Når det er sagt så skal vi nok grei å blande inn fotball i mer enn 2% av sakene. Alt kan kobles. Det er jo bare å hører på stortingspolitikerne det. Uansett hva de blir spurt om så kommer leksa med syke og eldre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste med politikken er hestehandel. Stabæklista kan stemme for samisk kultursenter i Sandvika, mot at Ap stemmer for at kommunen leier inn Rivaldo til Stabæk for et par sesonger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi får alle underskriftene vi trenger, noe som jeg regner med... da blir det skikkelig valgkamp med plakater,klistremerker og buttons? for ikke å snakke om de gode små sukkertøyene frp pleier å lokke pensjonistene med...

Det er vel de samme sukkertøyene som Terje Søviknes lokker småjentene med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok ei jente her i skien som ikke er så happy for det. men ..

igjen lykke til. å sitte i kommunestyre er ikke mye å rope hurra for alltid, men knallbra at noen vil gjøre det uavhengig hvilken liste de stiller på. håper dere får alle formalitetene på plass innen fristen går ut snart. kjipt hvis lista blir ugyldig på grunn av at man har gjort en liten glipp.

hvis dere kommer inn så får dere nok satt idretten på dagsorden på en god måte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk Support goes political
  • Opprett ny...