Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faen, nå er alt føcka opp for meg - jeg som trodde vi heide på VIF i RL, Anderlecht i CL, Everton i PL og Stabæk i AL.

26078[/snapback]

Vi heier på alle de. pluss brann.. tror det er mere å hente hvis brann gjør det bra enn hvis vif gjør det bra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som husker om vi fortsatt heier pa Everton om Champions League spill og penger til stabak?

Hepp,

Man heier da alltid på Everton, gjør man ikke? ;)

@ringo

Blå på tvers av landegrenser!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som husker om vi fortsatt heier pa Everton om Champions League spill og penger til stabak?

Hepp,

Man heier da alltid på Everton, gjør man ikke? ;)

@ringo

Blå på tvers av landegrenser!

26080[/snapback]

"man".... tror dette er et klassisk tilfelle av feil pronomen bruk. Du satt inn det ubestemte pronomenet "man", istedet for andre ubestemte pronomener som "noen", eller kanskje mer naturlig når det er snakk om Everton "en"

Gramatikk... roten til alt som er ondt...

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Everton kvalifiserer seg for E-cup spill så får Stabæk 250.000 £

De 4 første i PL går til CL

Det neste laget går til UEFA

Vinneren av LigaCupen (Chelseas) får UEFA-plass. Den plassen går nå til lag 6. i PL

Vinneren av FA-cupen får UEFA-plass. Blir det et lag som har skaffet seg CL plass eller UEFA-plass på annen måte, går plassen til tapende finalist. Jeg har ikke oversikt over hvem som fortsatt henger med i FA-cupen. Det beste for oss er at finalistene begge er blant de 1-8 beste lagene på PL tabellen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Everton kommer på 4. plass, men ryker ut i kvaliken til CL har de vel strengt talt ikke kvalifisert seg for Europa-cupen? Eller?

Får ikke Stabæk penger for dette, bør vi håpe på at Everton ender på 5. plass. Da går laget rett inn i UEFA-cupen og slipper noen form for kvalifisering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Everton kommer på 4. plass, men ryker ut i kvaliken til CL har de vel strengt talt ikke kvalifisert seg for Europa-cupen? Eller?

Får ikke Stabæk penger for dette, bør vi håpe på at Everton ender på 5. plass. Da går laget rett inn i UEFA-cupen og slipper noen form for kvalifisering.

26098[/snapback]

Er det ikke slik at de som ikke kvaller for CL får plass i UEFA da? Men Everton på 5? Ja takk!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26098[/snapback]

Blir ikke det bare det samme som at noen lag er kvalifisert til 3. runde, mens andre må spille 1. og 2. runde? En er uansett kvalifisert til E-cupen, er en ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To beste i gruppespillet i CL går til 1/8 finalen. Ryker man ut av den kampen får man ingenting

Nr.3 i Gruppespillet i CL går til 1/16 delsfinalen i UEFA Cupen. F eks. Panathinaikos gjorde det før jul. De gikk forresten videre etter å ha slått Sochaux

Nr.4 i Gruppespillet i CL får ingenting. F. eks Rosenborg. HAHAHAHAHAH!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ett fett hvordan det går med VIF, Brann, Everton og Anderlecht. Stabæk bruker jo ikke en jævla rubel på nye spillere uansett. Sorry at jeg er litt negativ i kveld, men jeg er drit lei av følgende.

1) Spillere forlater oss uten å bli erstattet

2) SF sier "Vi jobber veldig hardt med saken og det er like før, men vi kan ikke røpe noe..."

Det kan umlig være vanskeligere å skaffe spillere til Stabæk enn f.eks Sandefjord og Sogndal. Det handler om kompetanse, evne og vilje

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ett fett hvordan det går med VIF, Brann, Everton og Anderlecht. Stabæk bruker jo ikke en jævla rubel på nye spillere uansett. Sorry at jeg er litt negativ i kveld, men jeg er drit lei av følgende.

1) Spillere forlater oss uten å bli erstattet

2) SF sier "Vi jobber veldig hardt med saken og det er like før, men vi kan ikke røpe noe..."

Det kan umlig være vanskeligere å skaffe spillere til Stabæk enn f.eks Sandefjord og Sogndal. Det handler om kompetanse, evne og vilje

26170[/snapback]

Nå har jeg hørt rykter om at det ligger i kontrakten med Brøndby at vi får 23.000 kr ekstra hvis Mads vinner potetløpet i bursdagsselskpaet til niesen hans i begynnelsen av mai.

Heia Mads!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg hørt rykter om at det ligger i kontrakten med Brøndby at vi får 23.000 kr ekstra hvis Mads vinner potetløpet i bursdagsselskpaet til niesen hans i begynnelsen av mai.

Heia Mads!!!!!

26227[/snapback]

Det går rykter om at Mads ikke kan stille fordi han har fått senebetennelse etter all kontraktsskrivingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Det ble 1-1 til slutt da.. Fire poeng ned til Liverpool

31603[/snapback]

Hvis Arsenal slår Tottenham på mandag er penga i boks

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Everton
  • Opprett ny...