Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Noen som aner når kampene der nede skal spilles? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Noen som aner når kampene der nede skal spilles? 26081[/snapback] Her står alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Håper vi klarer å stille med tilnærmet første 11'er mot sogndal så vi ser hvordan vi ligger ann... Ligger vel ann til at sogndal blir våre tøffeste motstandere i år, og en god kamp mot SIL kan gi meg og sikkert alle andre den tryggheten jeg/de trenger... Håper på dette laget jon Morten - IA - Mike - Bjørnar/holter/claussen Dansken - Tommy - Henning - Brannimir Veigar - Danny Vet at tom er ute så jeg ville vel hatt plass til han hvis det var mulig... Noen som har no kontroll på evt andre skader som vil påvirke denne eller andre lagoppstillinger..? E, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 28. Februar 2005 (endret) Her står alt. 26084[/snapback] Takk. Jeg prøvde her men fant ingen ting. Endret 28. Februar 2005 av atleten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Noen som vet om Stabæks kamper sendes på Eurosport? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Noen som vet om Stabæks kamper sendes på Eurosport? 26091[/snapback] Nei. De går på NRK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Det meldes om regn og 7 pluss grader på LaManga.... Da er det ikke like bittert å ikke være på plass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Jeg har bodd i Trondheim i 4 år og i Stavanger i 2 år... Man skal ikke gjøre narr av 7 grader og regn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Oppdatering fra LaManga: http://www.stabak.no/script/default.asp?t=a&v=130 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 morsomt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Eg gleder meg til 3. mars, Sogndal - Stabæk. Håper Sogndal stiller med fullt lag også(utenom dei som er skada:)). Lykke til i årets serie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Men de kan godt slippe ut Schelvan - blir ikke mange spillere på oss med en innelåst Schelvan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 de er kanskje redde for konkurranse.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 de er kanskje redde for konkurranse.... 26110[/snapback] Er det så dårlig stilt at Schelvan er aktuell for en plass på laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Oppdatering fra LaManga: http://www.stabak.no/script/default.asp?t=a&v=130 26106[/snapback] :-) bra artikkel...godt aa vite at jeg er ikke den eneste som noen ganger misforstaar svensk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Regner med at Schelvan tar Mads plass i troppen. Evt blir fungerende matrikk slika at han kan stille for Mads. Noen som vil til syden, gutta er vist ikke så mange nå. Atleten kan jo dra på bakgrunn av opphold i Trondheim og Stavanger, han er skikkelig flink til å tuppe altså.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Tupper du også på straffer, atleten? Jeg har hatt stor (?) suksess med det opp gjennom årene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Idioter. Det er ikke lov å tuppe. Det ødelegger ballen. Jeg er for øvrig utrolig treffsikker. Men jeg pleier å spille uten melding. Evt. melde i etterkant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Sendes noen av kampene på NRK? Hele kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Ny rapport på stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Schelvan med propper i ørene! Håper vi ikke går glipp av spillere som prøver å ringe ham!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Håper han har scoutet ferdig og at det kun er kontraktmessige forhandlinger igjen. Kan jo ikke drive å leke nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 er vel ganske vanlig med vibrasjon på mobilene nå til dags... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 Laget mot Sogndal: Jon Knudsen Morten Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik Thomas Finstad, Henning Hauger, Tommy Stenersen, Branimir Poljak Veigar Gunnarsson, Daniel Nannskog Finsinho på høyre kant? Kan jo bli spennende. Eller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 Laget mot Sogndal: Jon Knudsen Morten Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik Thomas Finstad, Henning Hauger, Tommy Stenersen, Branimir Poljak Veigar Gunnarsson, Daniel Nannskog Finsinho på høyre kant? Kan jo bli spennende. Eller... 26370[/snapback] Jeg tar det som et tegn på at vi desperat trenger en ny høyrekant.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 Håper han har scoutet ferdig Hepp, Tror det.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 3. Mars 2005 (endret) Laget mot Sogndal: Jon Knudsen Morten Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik Thomas Finstad, Henning Hauger, Tommy Stenersen, Branimir Poljak Veigar Gunnarsson, Daniel Nannskog Finsinho på høyre kant? Kan jo bli spennende. Eller... 26370[/snapback] Jeg tar det som et tegn på at vi desperat trenger en ny høyrekant.... 26372[/snapback] Finstad på kanten betyr ihvertfall fort i angrep. Gutten er jo ingen driblefant så han prøver vel å løpe i lengdretning så fort som mulig. Dessutten er det spennende med omtrent 3 i angrep hvor Finstad helt sikkert kommer til å jakte på bakrommet... Den deffensive jobbingen derimot... Endret 3. Mars 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 Skal bli meget spennende å se på angreps styrken vår i dag, for de som spiller i dag er vel vår fulle angrepsrekke. Med Poljak, Finsi, Nanne og Veigar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 Finfin venstre kant da! Holmvik & Polijiak. Er Holter skadet for tden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå