Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sykt harry å kødde med noe sånt... Selv om jeg trodde det var kødd så går det jo ikke ann å bli gira med et stort håp om å få se kamp... Blir jo sykt deppa.. Får håpe jeg klarer å unngå et internet arrangert selvmord..

Kom igjen blå!!!!!

Ser for meg en 3-0 seier i dag, Nannskog 2 og henning ett... Finsy 2 assists....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fet underskrift Anders! var du på konserten på fredag eller?

26386[/snapback]

Jepp. Beste konserten jeg har vært på på år og dag. De må ha litt av et material-budsjett for å si det sånn. Har aldri sett så mange gitarer (og trommesett) blitt knust iløpet av to timer.

Var du der?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som hjemmesida til Sogndal er enig i dette med tvilsom straffe!

Men det hjelper lite nå, SIL spilte vel også med Stadheim og Ystaas ute med skader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet var ikke kanon, men tatt i betraktning at det fortsatt er tid til seriestart og at Sogndal er opprykksfavoritt får vi ta med oss de positive resultatene vi klarer. Når vi i tillegg håper på et par spillere i morgen som går rett inn i 11'ern kan vi vel muligens si oss greit fornøyde.

Konge at flere spillere begynner å score.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siste.no sier at det var Mike som scoret nummer 2...

Sogndal – Stabæk 2-2 (1-2)

La Manga

Mål: 1-0 Håvard Flo (9), 1-1 Morten M. Skjønsberg (21), 1-2 Mike Kjølø (45), 2-2 Kim Rune Hellesund (83).

Rødt kort: Terje Flugheim (67, to gule), Sogndal.

Lyset gikk på stillingen 2-2, og kampen ble dermed blåst av. Da gjensto det sju minutter å spille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga
  • Opprett ny...