Pedagogen 15 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 2 mål på dødball i samme kamp må det være lenge siden vi har opplevd. Vi har jo også scoret på dødball i treningskampene. Dette lover godt! 26421[/snapback] Steners mot Hønefoss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 2 mål på dødball i samme kamp må det være lenge siden vi har opplevd. Vi har jo også scoret på dødball i treningskampene. Dette lover godt! 26421[/snapback] Steners mot Hønefoss. 26439[/snapback] Og mot Bærum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 2 mål på dødball i samme kamp må det være lenge siden vi har opplevd. Vi har jo også scoret på dødball i treningskampene. Dette lover godt! 26421[/snapback] Steners mot Hønefoss. 26439[/snapback] Og mot Bærum 26444[/snapback] Nettopp. Vi har vel allerede scoret flere mål på dødball en hva vi gjorde i hele fjor. Positivt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Mars 2005 Del Skrevet 5. Mars 2005 SKANDALE !!! Morten hadde likevel nattesynet i orden, og kontret fra egen banehalvdel inn sitt andre mål Vi vant faktisk 3-2 mot Sogndal... Forøvrig et konge referat !!! Until next time. Take care now, bye bye then. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2005 (endret) "og ballen spretter ut til Morten, som har forvillet seg som en fuglehund på jakt" Hahahah, fy faen for en fet gjeng. Skulle betalt mye for å se Morten bare sette fart og beine ballen i mål. For et syn det ville vært! Endret 5. Mars 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Ny match i dag mot Kongsvinger... Hmmm lurer på startellvern !!! Hvorfor spilte ikke IA mot Sogndal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Espen Morten, Inge André, Mike, Christian H. Christian T, Tommy, Henning, Bjørnar Thomas, Eirik B-laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) rart lag han har tatt ut... Endret 7. Mars 2005 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 EspenMorten, Inge André, Mike, Christian H. Christian T, Tommy, Henning, Bjørnar Thomas, Eirik B-laget? 26596[/snapback] Trodde alle var på A-laget jeg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Hvorfor prøver vi ikke Finsinho på kanten igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Viktigere å fortsatt teste ut systemer enn å vinne idag? Skulle være bra fart på flankene det her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Sogndal - Sandefjord 2-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Noen som vet om no live-update greier !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Aner ikke.. Rich, anyone som kan ringe Schevlan/rette personer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 hadde hørt hjemme det, om noen kunne oppdatert kampen litt etter litt ihvertfall! I hvertfall pauseresultatet... venter spent på om det kommet en oppdatering fra kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Glomdalen skulle ha live oppdatering, men ser enda ikke noe til det! Tydligvis full stop på landet! Dem fikk vel nok med og pløye åkern sin.. Her er linken, til siden som skulle sende kampen live! kanskje det kommer noe fra kampen? http://www.glomdalen.no/kil/article1492598.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Tipper artikkelen oppdaters når det skjer noe viktig.. Foreløpig ingenting ihvertfall. EDIT: Jeg hadde rett; ---------------------------- 1. min.: kampen i gang. 3. min.: Patrick Holtet innlegg fra vensrresida, resultaterte i halvsjanse for Frode Birkeland og Einar Kalsæg. 4. min.: Birkeland ropte på straffe, så ut som han ble hoodt i trøya. 6. min.: Ruset tre KIL-spillere ut på en Stabæk-spiller, hvilket førte til at en annen stabæk-spiller fikk stå helt alene. Eriksen i buret reddet. 8. min.: Thomas Finstad alene med Fredrik Eriksen, som noke n gang reddet. 11. min.: Byfuglien-frispark fra 25 meter i tverrliggeren. 13. min. Holtet-skudd frfa samme distanse, knallhardt, men like utenfor. Endret 7. Mars 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Faen du slo meg!!! Endret 7. Mars 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 hepp kom igjen gutta. dette blir seier! Finsi scorer garantert idag... Vil ha Nanne inn etterhvert og se ham putte... Forza de Blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Noen som vet hvorfor ikke Danniel spiller? Finsi tilbake som spiss! Han har jo hatt noen fine oppvisninger i et par kamper! er vel bare å drømme at Finsi scorer hatrick!! Hehe..men hadde hørt hjemme! satse på at danne kommer inn i 2.omg. Oppdateringen går treigt da, men bedre en ikke noe! er tydligvis 0-0 enda Endret 7. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Virker som om oppdaterigene på glomdalen kommer i bolker. jeg gjetter på 3-0 ved neste oppdatering Endret 7. Mars 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 hehe, ja dem klarer vist ikke kombinere oppdateringen med gårsdriften! ja håpe du har rett! spesielt om Finsi har putta dem alle sammen Tiper 2-0 ved neste oppdatering! Eirik og Finsi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Nærmer seg vel pause nå, dersom den startet 18.30! Venter spent på oppdateringen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 hvem er denne Danne? har vi signert en ny spiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) 0-0 til pause. Stabæk har vært på plass ei uke og har naturlig nok fordel av dette etter ei uke på gress. jeg tar det som at vi er ganske klart bedre.. Endret 7. Mars 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 pause 0-0 kjipt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Stabæk - Kongsvinger Pause 0-0 1. min.: Kampen i gang. 3. min.: Patrick Holtet-innlegg fra venstresida, resulterte i halvsjanse for Frode Birkeland og Einar Kalsæg. 4. min.: Birkeland ropte på straffe, hevdet at han ble holdt i trøya. Ingen avblåsning. 6. min.: Tre KIL-spillere ruset ut på en Stabæk-spiller, hvilket førte til at en annen Stabæk-spiller fikk stå helt alene. Eriksen i buret reddet. 8. min.: Thomas Finstad kom alene gjennom med Fredrik Eriksen, som nok en gang reddet. 11. min.: Byfuglien-frispark fra 25 meter i tverrliggeren. 13. min.: Patrick Holtet-skudd fra samme distanse, det var knallhardt, men like utenfor. Stabæk har vært på plass ei uke og har naturlig nok fordel av dette etter ei uke på gress. 27. min: Patrick Holtet skudd igjen, med et fantastisk skudd fra over 20 meter. Like over. 34. min.: Wibe-Lund på løp framover, og avsluttet med et skudd fra langt hold. PAUSE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Stabæk har vært på plass ei uke og har naturlig nok fordel av dette etter ei uke på gress. biter meg fast i denne...mao fører vi kampen, men scorer ikke...høres kanskje litt kjent ut, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) 2 Omgang i gang håpe det blir mer spennende en første omg for gutta Håpe flomlyset holder hele kampen denne gangen da. forza Stabæk --------------------------------------- 2. OMGANG Kampen i gang igjen, i flomlys på hovedbanen på La manga. Kaldt og trekkfullt. Endret 7. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) 48. min. 0-1: Torbjørn Melhus. Løp gjennom på høyresiden, dundret ballen rett i mål. Endret 7. Mars 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå