tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) oisan.. hehe ler litt nå inlegget min ble delvis borte! jada han er det dersom ikke han har en ukjent navne bror i kongsvinger! hehe Endret 7. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Jaaaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 oisan 26725[/snapback] Du vet at Torbjørn er vår eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Skogheim har utalt seg hehe! Fornøyd med den aggressive spillestilen, vi lå tett på Stabæk-spillerne hele tida. Vi ga dem ikke fred. På minussiden er det grunn til å bli mer nøyaktig i pasningsspillet. Vi stresser for mye når vi har ballen, sier Vegard Skogheim til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 734 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Ji-Ha Ho varmer opp på sidelinja Jeg trodde først at reportern jublet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Ji-Ha Ho skremmer ingen , er ikke han som hadde et mislyket opphold i "Lyn" venter på 2-0 scoringen! mitt tips! Holter! Dem er ikke så flinke på og oppdatere hvem som går ut! Eller kommer innpå. Endret 7. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 ååååååå, skååååårrr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Flere mååååål stabæk, flere mååååål, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 ...og gutta gjør KIL kiiperen god: 59. min.: Farlig Stabæk-skudd, god redning av Fredrik Eriksen igjen. Foday Scattred tilbake etter måneder med skader, kom inn for Thanh Tran etter 63 minutter. KIL skaper veldig lite offensivt. 72. min.: Fredrik Eriksen hadde en feberredning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 84. min.: 0-2: Poljac Brandimir. Innlegg og bare rot foran KIL-målet. jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Der ja.... 0-2: Branimir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) 84. min.: 0-2: Poljac Brandimir. Innlegg og bare rot foran KIL-målet. jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 26735[/snapback] jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah det hørte hjemme, ser ut som seier dette her! hører hjemme slå Kongsvinger ikke alle lag som klarer det! men kampen er ikke over enda da. hørte hjemme med litt rot! Endret 7. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 734 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Ji-Ha Ho skremmer ingen , er ikke han som hadde et mislyket opphold i "Lyn" venter på 2-0 scoringen! mitt tips! Holter! Dem er ikke så flinke på og oppdatere hvem som går ut! Eller kommer innpå. 26730[/snapback] det er Ji-Ho Cha som er i Lyn... wohohooho, 2-0 Endret 7. Mars 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Trodde det bar skjedde med oss jeg, men annywayyyy DIIIIIIIIIGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Ji-Ha Ho skremmer ingen , er ikke han som hadde et mislyket opphold i "Lyn" venter på 2-0 scoringen! mitt tips! Holter! Dem er ikke så flinke på og oppdatere hvem som går ut! Eller kommer innpå. 26730[/snapback] det er Ji-Ho Cha som er i Lyn... wohohooho, 2-0 26739[/snapback] http://www.glomdalen.no/kil/article1489679.ece det er samme mannen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Ji-Ha Ho skremmer ingen , er ikke han som hadde et mislyket opphold i "Lyn" venter på 2-0 scoringen! mitt tips! Holter! Dem er ikke så flinke på og oppdatere hvem som går ut! Eller kommer innpå. 26730[/snapback] det er Ji-Ho Cha som er i Lyn... wohohooho, 2-0 26739[/snapback] Dem lånte vel han ut pågrunnav utenlands kvoten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 734 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) ok.. reporteren ville bare kalle han Ji-Ha Ho He antagelig.. Ji-Ho Cha / Ji-Ha Ho... jeg er glad han ikke spiller for oss hvertfall Endret 7. Mars 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Deilig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Reporteren har jo allerede kalt han både Ji-Ha Ho og Ji-Ho Cha. Hva blir det neste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Nå er det vel slutt? Seier og 3 poeng !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 734 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 hva er egentlig opplegget? går vi videre og møter andre lag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Kampen slutt 2-0 seier til gutta Å en seier igjen...å det hørte så hjemme! varmet ekstra godt! ser frem mot en ny seier mot Sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 nei, er vel muligens en intern konkurranse, men ikke mer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Reporteren har jo allerede kalt han både Ji-Ha Ho og Ji-Ho Cha. Hva blir det neste? 26745[/snapback] hehe, man kan jo begynne og lure!! han kalta jo Branimir for "Poljac Brandimir" 84. min.: 0-2: Poljac Brandimir. Innlegg og bare rot foran KIL-målet. Nei, nå skal jeg ta meg en Joggetur!!! håpe det kommer noen nye spillere snart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 052 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Deilig med en seier, og særlig mot et lag mange tipper vil kjempe med oss i toppen av tabellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Virker som om det offensive begynner å sitte. Etter hva jeg kan lese her, så hadde KIL keeperen mange redninger. Mao. vi kommer til mange sjanser. I tillegg leste jeg lite om KIL-sjanser, noe jeg tolker som full defensiv kontroll. Mange sjanser og god defensiv kontroll. Ja, jeg liker det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Strålende Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Foday Scattred tilbake etter måneder med skader, kom inn for Thanh Tran etter 63 minutter. 26734[/snapback] .... og Ji-Ha Ho-Cha..... det var KONGSVINGER vi møtte, var det ikke???!?!?! Kult med seier, esse! Vi ruler! Endret 7. Mars 2005 av sigurdlk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Tja. godt med seier og at folk fra angrepsrekka scorer, men hvor er spissene? I to kamper på rad glimrer de med sitt fravær. Nå har alle fire prøvd seg på topp uten å putte. Håper de i det minste kommer til avslutninger. Håper vi får Nanne og Veigar på topp igjen mot sandefjord og thomas tilbake på kanten, tror det kan bli en vinner fremover... Dersom vi får Jesper går han vel inn og erstatter Tommy som igjen blir aktuell som erstatning for en treigere Holter på venstrebacken...Jesper og Henning sentralt kan jo bli fint... Håper på et mer utfyllende kampreferet fra La manga imorgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå