Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 TV2 opplyser forøvrig om at det var Nannskog som scoret mål nummer 2... Tror det er mer å stole på en glomdalsposten - som sikkert er en fantastisk og patriotisk lokalavis - hint hint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 finner ikke noe info om det på tv2s side...ble det sagt i en sportssending eller? Tro det eller ei så har jeg ikke tv for tiden...stakkars meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 http://www.glomdalen.no/sport/article1493317.ece obligatorisk lesing...herrejesus, er vi virkelig så gode? makan til krisemaksimering fraq kil og lokalpressens side etter en skarve treningskamp. Har ikke de slått rosenborg eller noe sånt noe i vinter? merkelige greier...uansett. håper det stemmer at vi begynner å bli gode! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Det er gutta sine det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Alltid digg med en seier - takker gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Veldig moro! I følge Glomdalen hadde vi 8 sjanser men altså kun 2 mål. M.a.o. har vi fortsatt en del å gå på når det gjelder effektivitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Draktene våre var ikke så fete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Det der må være kødd. Det er jo vist frem drakt som ser helt anderledes ut og Stabæk har sagt at utseende på reklamen heller ikke er ferdig. Det der ser jo ut som MFK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Feil drakt og feil farge... Det er lynblå i påvente av at de andre kommer inn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Tviler på dette er de draktene vi skal bruke i serien. Uansett, hysterisk bra omtale på stabak.no nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 "Den rosa bølgen" er et alternativ supporternavn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Og da fikk vi også bestemt at Nanne scoret det andre målet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Dette var godt å lese: Det er mulig at Stabæk rett og slett er et kjempelag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Jeg må si at jeg sliter litt med å forstå krisemaksimeringa som jeg synes det er en del av hos dere! Dere har jo vært så opphengt i at dere i fjor tapte omtrent alt som skjedde før sesongstart, men hva har skjedd i år? Så vidt jeg vet så har dere vel kun tapt mot LSK og vi har , om jeg må si det selv, vært periodevis veldig gode! Jeg skjønner at man er frustrert fordi spillere forsvinner uten at de erstattes, men noen ganger så har man spillere som klarer å fylle skoene til de som stikker i egen stall. Konsentrer dere om de gode spillerne dere har, og ta evt nye spillere som bonus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 kjempelag. 26795[/snapback] Ja det er godt gjort med den knøttlille troppen vi har! ;o) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Kampreferat på stabak.no. Et lite høydepunkt av hva som er skrevet der før... :-) Ingebrigt imponerer: Som en liten kurriositet kan vi nevne at Ingebrigts beste golfsving så langt ble utført inne på pro-shopen, til enorm glede for en hel haug med englendere. Han prøvde en ny kølle, og i baksvingen fortsatt inne i pro-shopen (!), knuste han et femetasjers glassmonter. Glasset ble pulverisert over 200 rosa piquetskjorter. Haugen med englendere lå i latter og klarte ikke å dy seg: "Nice shot! Was that a 7-iron?" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Får håpet det ikke går utover spillerkjøpene våre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Gledelig lesning de referatene... Håper branimir er mer motivert nå enn når han var utleid til start, hvis noen husker forklaringen på hvorfor ben wright sluttet å score mål.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 8. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2005 (endret) Utrolig deilig med en seier.. Har riktig nok ikke tapt mer enn en kamp i vinter, men det har ikke vært så mange seiere heller.. Godt å se at vi har kontroll mot en antatt oppryksutfordrer når vi spiller med et relativt ungt og urutinert lag. Får vi inn jeppe på midten kan dette bli strålende.. JON MORRIS, IA, MIKE, Tommy Finsy, Henning, Jeppe, Tobben/Tom/Mir Veigar, Nannskog troen på at 2005 blir en fest har aldri vært større... Endret 8. Mars 2005 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Noen som har en forklaring på hvorfor Torbjørn plutselig startet kampen, når Henning sto i startoppstillinga? Håper det ikke er noen alvorlig skade som er skyld i dette? - Torbjørn måtte inn på fem minutters varsel, og gjorde en god jobb, sier Jönsson. For øvrig er jeg veldig fornøyd med seier, og at spillet tydeligvis begynner å sitte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Kom ikke Torbjørn inn etter pause? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Kom ikke Torbjørn inn etter pause? 26816[/snapback] Står denne lagoppstillinga på stabak.no: Espen Hugo - Morten, Inge Andre, Mike Christoffer, Christian H- Christian T (65.Branimir), Torbjørn, Tommy, Bjørnar (75. Daniel) - Thomas, Eirik (75.Veigar Pall) Mål: Torbjørn og Daniel mens det står at dette skulle være laget: I dagens oppgjør starter følgende 11: Espen Morten, Inge André, Mike, Christian H. Christian T, Tommy, Henning, Bjørnar Thomas, Eirik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Henning slet med latter-krampe etter å ha sett Ingo rasere pro-shopen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Hahahahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 2-0 over Kongsvinger er veldig sterkt og lover veldig bra! Det høres ut som vi har fått orden på det offensive, la oss bare krysse fingra for at dette ikke bare var en glipp av Kongsvinger. Slår vi Sandefjord med 2 mål tror jeg faktisk vi er i rute, selv med landets minste 1. divisjonstropp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 Hepp, Men vi har kvalitet i alle ledd! Alle våre holder godt 1. div nivå, andre lag skal ha problemer med å stille 11 mann som holder godt 1 div nivå! Vi trenger nok llikevel et par mann, men det tror jeg vi får! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 Vi trenger nok llikevel et par mann, men det tror jeg vi får! @ringo 26905[/snapback] Du er så imponerende positiv. Vet du noe vi andre ikke vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 ryktene skal ha det til at Gatuso er på vei... *drømme drømme* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 Hehe... Jeg svinger vel litt... Men samler man opp informasjonen om JJ's overgang så ser jeg det slik. JJ vil til oss, vi vil ha JJ. Fansen i HIF sier at klubben aldri tidligere har stått i veien for slike overganger. HIF sier at mennesklige hensyn veier tyngst. JJ har lenge søkt en løsning med HIF som kombinerer spill med jobb, det kan ikke HIF tilby. Men det har vi tilbudt. Vi har penger, til å løse ham fra kontrakten. Jeg føler meg derfor veldig sikker på at JJ blir Stabæk spiller, men ikke før etter 16 mars... Vi har gjort en strålede forsesong og leser man mellom linjene så ble Kongsvinger sjokkert over nivårfoskjellen mellom lagene etter mandagens treningskamp. De er bare ikke sikre på om det er de som er dritt eller vi som er jævlig bra. jeg velger å tro det siste. Dessuten skinner sola og jeg koser meg gluggg ihjel med å skrive førsesonganalyser. Kan livet bli stort bedre... Neppe! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Dessuten skinner sola og jeg koser meg gluggg ihjel med å skrive førsesonganalyser. Kan livet bli stort bedre... Neppe! 26909[/snapback] Og vi gleder oss til å lese. Når begynner du/dere å legge ut? Ny kamp i dag! Mot blåhvalane. Noen som har sett lagoppstilling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå