@ringo 22 166 Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Hepp, Vi prøver å drøye så langt vi kan for å få med de siste oppdateringene på spillerfronten og trenigskampsresultater når lagene begynner å sette seg. Det gir et mer realistisk bilde av styrkeforholdet mellom de ulike klubbene. Men det er Jævlig mye som skal skrives på relativt kort tid og det er greit å la ting få modne litt etter at ideen er lagt. Dog vi har vel kommet frem til det vi tror er et godt slutttabell tips og vi tør love noen overraskelser! @ringo Endret 10. Mars 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Vi burde hatt en tabkonk for 1. divisjon. Noen som har tid til å hacke til noe som kan brukes? Guinn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Dog vi har vel kommet frem til det vi tror er et godt slutttabell tips og vi tør love noen overraskelser! @ringo 27021[/snapback] Regner med at dere har Stabæk på opprykksplass, og håper at tabelltipset går bedre enn fjorårets, spesielt i forhold til Stabæks plassering. Gleder meg uansett til å lese analysene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hepp, Ta ingen ting for gitt Freak Er det ikke kamp mot Sandefjord i dag? Lagoppstilling???? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Burde jo komme nå. Ikke mer enn tre timer til kampstart. I dag er det forresten én måned igjen til seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Håper det første jeg leser på fredag er at Stabæk har tatt nok en seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hepp, Ta ingen ting for gitt Freak Er det ikke kamp mot Sandefjord i dag? Lagoppstilling???? @ringo 27037[/snapback] Med Stabæk, så tar jeg ingenting for gitt, hverken i den ene eller andre retning. Men det er jo det gjør livet litt spennende, at man ikke alltid vet hvordan det vil gå. Helt dødt på stabak.no, så det er ingenting der som tyder på kamp. Men den skulle vel begynne kl. 16.00. Tipper Jon, Daniel og Veigar er tilbake på laget. Kanskje er Henning og Tom også klare for kamp, ihvertfall som innbyttere? Sandefjord har sitt lag klart og satser på sambafotball.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Når jeg leser den lagoppstillingen? Hvorfor kjøpte/kjøper vi ikke Samule Isaksen? For ellers å ha noe å more seg med. Her tippes resultatet på Sandefjords forum. At vi slipper inn 4 mål er jo meeeget sansynlig, sett i lys av de tidligere resultatene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Blir kampen mot Sandefjord oppdatert på nettet? er vel sikkert et sted hvor dem klarer få oppdatert den ellers kan dem jo hyre inn reporteren fra Glomdalen hehe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hepp, Jeg er ikke fullt så optimistisk jeg... Kongsvinger var rystet etter møtet med Stabæk tidligere i uken. Tipper 1-2 til Stabæk. Hepp? Ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hepp? Ringo? Humtidihum, Noe må man bruke ventetida på.... *knis* @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Det kommer til å bli en kamp med masse mål, Sandefjord spiller mye på kontringer å er farlige i lufta! så ikke vits gi dem for mange cornere heller! Trenningskampene på Nadderud K, har vi jo aldri vunnet mot dem! Så på tide med en seier i i dag. Men i dag vinner vi (4-3) farlig lede med 4 mål noen ganger hehe håper det dukker opp en Link i løpet av ettermiddagen! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239388 <----- glemmer aldri den kampen! blir det reprise i dag tro??? Endret 10. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Dagens lag mot Sandefjord Følgende 11 starter Jon Knutsen Morten Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Christian Holter Christian Tanum, Torbjørn Melhuus, Tommy Stenersen, Branimir Poljak Daniel Nannskog, Veigar Gunnarsson Tom Stenvoll og Henning Hauger er småskadet og står over. Kampen starter kl 1600 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Dagens lag mot Sandefjord Følgende 11 starter Jon Knutsen Morten Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Christian Holter Christian Tanum, Torbjørn Melhuus, Tommy Stenersen, Branimir Poljak Daniel Nannskog, Veigar Gunnarsson Tom Stenvoll og Henning Hauger er småskadet og står over. Kampen starter kl 1600 27057[/snapback] Har stabak somla seg til å legge det også nå da....Hadde du fulgt med på stabaek hadde du hatt den 8 minutter tidligere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Dagens lag mot Sandefjord Jon Knutsen Morten Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Christian Holter Christian Tanum, Torbjørn Melhuus, Tommy Stenersen, Branimir Poljak Daniel Nannskog, Veigar Gunnarsson 27057[/snapback] Kongelag det her da! Bare få Henning og Tom kampklare nå, så blir det så bra! Det blir spennende med Torbjørn sentralt. Endret 10. Mars 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Har stabak somla seg til å legge det også nå da....Hadde du fulgt med på stabaek hadde du hatt den 8 minutter tidligere 27058[/snapback] Fankern! Og jeg som trodde jeg var først ute. Jeg var jo det på forumet da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Har stabak somla seg til å legge det også nå da....Hadde du fulgt med på stabaek hadde du hatt den 8 minutter tidligere 27058[/snapback] Fankern! Og jeg som trodde jeg var først ute. Jeg var jo det på forumet da. 27060[/snapback] Ja - det skal du ha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Det er hva jeg kaller nærmest toppet lag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Det er hva jeg kaller nærmest toppet lag! Sukk ja, Med Tanum på høyre flanke.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 jaja. Heller en motivert tanum enn en drittlei danske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 jaja. Heller en motivert tanum enn en drittlei danske. 27070[/snapback] Tror ikke Mads "au-min-arm" Jørgensen vil bli savnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 jaja. Heller en motivert tanum enn en drittlei danske. 27070[/snapback] Tror ikke Mads "au-min-arm" Jørgensen vil bli savnet. 27071[/snapback] og han vil nok ikke savne Stabæk heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Jeg vil mer enn gjerne ha Tanum på kanten. Gi den gutten litt tid til å bygge litt muskler så har vi en fast kant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Jeg vil mer enn gjerne ha Tanum på kanten. Gi den gutten litt tid til å bygge litt muskler så har vi en fast kant. 27075[/snapback] Spm. er om vi har tid. Målet er vel fortsatt at vi skal rykke opp etter årets sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Sant nok. Egentlig er jeg ganske fornøyd med det laget vi kan stille med nå, det er bare den evindelige størrelsen på troppen. Jon Morten - IA - Mike - Bjørnar Tanum/Tom - Henning - Tommy - Branimir Nanne - Veigar Dette laget slår hvem som helst i Serie A. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Det er hva jeg kaller en LETT midtbane...... Ingen tvil om at Jesper hadde passet godt inn der. Men det er det vel kanskje ikke noe vits i å gnåle om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Hvem er det egentlig best at JJ erstatter (hvis han nå kommer). Tommy? Tommy og JJ sammen blir kanskje litt for defansivt? En mulighet er jo Henning på kanten og Tommy og JJ på midten. Ugh, skal ikke spekulere... Endret 10. Mars 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hvis vi får JJ synes jeg vi skal bruke han sammen med Torbjørn, Henning og Tom. Får vi JJ har vi egentlig ganske god dekning på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 synes vi bør ha en ving som scorer mål, gjerne med et bra tempo også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hvis vi får JJ synes jeg vi skal bruke han sammen med Torbjørn, Henning og Tom. Får vi JJ har vi egentlig ganske god dekning på midtbanen. 27084[/snapback] Jeg syntes Branimir har gjort seg fortjent til en plass på laget, særlig etter det jeg har sett av han i vinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå