AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 synes vi bør ha en ving som scorer mål, gjerne med et bra tempo også... 27085[/snapback] Støttes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Kampstaaaaaaaaaart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Torbjørn har imponert meg mer enn Branimir, JJ må spille pga sine defensive kvaliteter, styrke og rutine, Henning er rett og slett alt for god til å sitte på benken, så da blir det enten tom eller Branimer som får den siste plassen, og da velger jeg Tom. Blir spennende å se hva Janne velger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Enig. Henning skal spille. Bare tull å tenke på noe annet. Henning og Jesper sentralt er perfekt. Resten av plassene aner jeg ikke hva jeg foretrekker. Skal Tom spille må vi ha en kjapp kant som kan utfordre på andre siden. Har bare sett kampen mot Bærum, og da var det få som imponerte i noen særlig grad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hepp, Jeg holder fremdeles Tommy som et lite hakk bedre enn Henning, men det er egentlig et luksusproblem! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Sol og 20 grader på la Manga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 og 4 minutter til oppdatering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 oppdateringen er i gang den, 0-0 etter 24 min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hepp, for å ta en generell analyse/betraktning om årets sesong så tror jeg at det viktigste blir konsentrasjon og tålmodighet. Vi kommer ikke til å klare å spille ut defensive og hardt/stygt kjempene motstandere. Vi må bare male på og mørne dem så vil målene komme til slutt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hepp, Jeg holder fremdeles Tommy som et lite hakk bedre enn Henning, men det er egentlig et luksusproblem! @ringo 27092[/snapback] Kanskje du har rett, men Tommy og evt. Jesper sentralt blir feil konstilasjon i mine øyne. Vi har ingen andre som kan fylle rollen etter Martin enn Henning, og den kreativiteten han representerer trenger vi sårt. Samtidig har Henning mer tempo i kroppen enn Tommy, og Henning sitt potensiale tilsier at han må få spille og utvikle seg videre. Derfor er Henning soleklar for min del. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2005 (endret) Håpe det blir blir noen mååål i 2.omg, noen som har fått rapporter om hvordan det går med Daniel å hvilken Sandefjord spiller som satte knottene i panna på han. Endret 10. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hørte ikke hjemme, kom igjen Stabæk. Alt det vi ber om er gi oss et mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Jaja, 0-1 da. Sånt skjer selv de beste. Ifølge oppdateringene på forsiden hadde vi jo mange sjanser til å vinne og spikre kampen. Shit happends, vi reiser oss igjen mot Aalesund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Også slutte å score akkurat idag da, 3.kamp skulle jo være høydepunktet i turneringen spillmessig! Kun to kamper igjen nå før seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 jaja. hvor lenge var Adam i helvete? Vi fører kampen og har de største sjansene, men taper med ett mål. Jeg får en slags ekkel "dette har jeg opplevd før"-følelse. Med unntak av Tanum var dette vel en tilnærma første11er. "Heldigvis" var Nannskog skadet og kan vel ikke sies å ha spilt kampen med en flenge i panna på størrelse med burberryslipset til Fjøra. Men så handler det bare om å score flest mål. Gode stilkarakterer har vi nok av fra før. Det blir en spennende sesong! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Vi fører kampen og har de største sjansene, men taper med ett mål. Jeg får en slags ekkel "dette har jeg opplevd før"-følelse. 27116[/snapback] Jeg kjenner meg også veldig godt igjen i dette... Det kan virke som det er alt for lite spisskompetanse i laget. Jeg håper og tror at dette bedres med nannskog på banen, men det kan ikke bare være opp til han. Jeg mener de spillerene som evt kommer inn i stabæk fra nå av må ha noe å bidra med offensivt, de bør vite hvor målet står og være mål-kåte til 1000. Må da være mulig å få inn noen "fremmedkulturelle" som kanskje er litt vel individualistiske men som scorer mål.. en brazilianer eller noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Savner en som tør å skyte! En som ikke er redd for å skyte etter 10 bomskudd, men banker det 11. i mål, i stedet for spillere som skyter 3 bom og ikke tør å skyte mer. Husker Robbie Fowler fra glansdagene, han bomma på mange skudd, men dæven har scoret mange også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Det skremmer meg at Veigar ikke putter mer. Vi hører stadig at han scorer i bøtter på trening, men han scorer nærmest aldri når det er kamp. Har jeg virkelig hatt for mye tro på gutten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Fikk denne av en Sandefjorddude. SF senket Stabæk Ei knallperle av et frispark fra 25 meter signert Jan Fredrik Bjørntvedt ga SF 1-0-seier over Stabæk i et jevnspilt oppgjør på La Manga i går. Frisparket var en innøvd variant, og Bjørntvedt hamret praktisk talt ballen inn helt oppe i nettaket. Vi regnet vel med at matchen skulle gå til 0-0, helt til "Jaffa" klemte til fem minutter før slutt. Goalen var glimrende, den, og vi er naturligvis glade for å vinne over én av våre antatt hardeste seriemotstandere kommende sesong. Likevel er jeg mest fornøyd med at vi holdt nullen og kun slapp bæringene til tre-fire målsjanser. Dette var kort og godt klar framgang fra Sogndal-kampen, pluss at det var et konkret svar fra spillergruppen på de tingene vi har jobbet mest med de siste dagene. Det dreier seg i stor utstrekning om de valgene vi gjør med ball, og på den fronten var løsningene mot Stabæk klart bedre enn eksempelvis mot Sogndal, oppsummerer SF-trener Tor Thodesen. Valgets kvaler Sjefen sjøl uttalte forleden at han straks har serielaget klart, men i dag innrømmer han at den konklusjonen nok var i overkant bastant: Ja, vi behøver mer tid på oss. Det tetner til i mange posisjoner, og jeg vil teste ut flere kombinasjoner før vi i nærheten av en serie-11`er. Mer konkret vil han strengt tatt ikke være, men Thodesen har tidligere signalisert at han føler konkurransen om spilletid er minst i de såkalte breddeposisjonene. Det innebærer i klartekst at Thomas Eftedal og Tom Kristoffersen er soleklare førstevalg på backplassene, samt at Samuel Isaksen og Magne Sturød er opplagte valg på flankene. I midtforsvaret blir det knallhard kamp mellom Hjalmar Johansen og Bjørntvedt om plassen ved siden av kaptein Andreas Augustsson (syk i går). Fordel "Hjallis" I øyeblikket er det fordel Johansen på stopperplass. Hør bare hva Thodesen sier om haugesunderens jobb mot Stabæk: Hjalmar gjorde en noe nær prikkfri kamp. Han vant alt i luften mot Stabæk-spissene, pluss at han var trygg med ballen i beina. Sammen med Thomas Eftedal på høyre backplass og Kjell A. Thu på midtfeltet var han vår beste spiller. Thu gjorde en uhyre solid jobb så lenge kreftene holdt, og med gårsdagens innsats meldte han seg definitivt på i kampen om en midtbaneplass. At det er såpass hard kamp i flere posisjoner, er jo ren luksus, humrer Thodesen. Stabæk-ledelsen har i lengre tid signalisert storhandel før seriestart, og Thodesen er ikke i tvil om at gårsdagens motstander blir med i opprykkskampen. Dette var som nevnt en helt jevn kamp, med tre-fire målsjanser til hvert av lagene, så det kunne like gjerne vippet i Stabæks favør. Vi fikk et kjærkomment løft etter den ikke særlig imponerende forestillingen mot Sogndal, konkluderer Tor Thodesen. Hjalmar Johansen leverte en noe nær prikkfri kamp. Svært imponerende. Tor Thodesen, SF-trener Kampfakta: La Manga. Sandefjord Fotball - Stabæk 1-0 (0-0) 1-0 85. min. Jan Fredrik Bjørntvedt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Stabæk-ledelsen har i lengre tid signalisert storhandel før seriestart 27147[/snapback] Storhandel? Det tror jeg når jeg ser det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Angående Veigar Pall så har vi vel ventet på han i over et år nå, så han blir vel neppe i første 11'ern i 2005. Virker som SF hadde luftrommet under full kontroll, så ingen av spissene har luftstyrke til å matche de beste forsvarene vi kommer til å møte iår. Litt betenkelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Hepp, ikke hvis vi faller tilbake på banen, lokker motstanderen frem og så angriper hurtig. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Det er sant, men også lett å gjennomskue og Stabæk spiller sjelden slik. Molde var kyniske og lurte oss slik da vi ble sendt ned i 1. div etter årets sste hjemmekamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=189853 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Veigar scorer han: "Etter ti minutter (av 2. omg.) satte Pall Gunnarsson ballen i mål etter et nytt fint angrep, men scoringen ble annullert for offside" Jeg har fortsatt tro på han i år, i spann med Nannskog, tror jeg det kan bli bra! - Vi har trent godt og spilt en del oppløftende kamper. Det går helt klart i riktig retning om dagen, forsikrer Tommy Stenersen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Bitte-litt betryggende at Veigar faktisk putta. Og hvis La Manga dommerne er så ræva som jeg har inntrykk av, burde det kanskje blitt mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Gutta har ikke lagt ut sitt vanlige reisebrev på klubbsiden enda, det var da vel ikke så ille igår? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Mars 2005 Del Skrevet 14. Mars 2005 Når kom/kommer gutta hjem? Det er farlig på La Manga DUST Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Mars 2005 Del Skrevet 14. Mars 2005 Tror det var lørdag 12/03. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå