Jimmi 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 http://www.brondby.com/article.asp?aid=33926&id=145 Velkommen hjem til Mads Jørgensen og tak til Stabæk... Held og lykke! Hvordan har han spillet i Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 28. Februar 2005 (endret) dette er jo bare helt fantastisk utrolig.... nå er jeg lei av å bli holdt for narr av ledelsen i Stabæk, om dette var planen kunne de like så godt være ærlig og si "nå er det slutt på satsinga her i klubben". Hvorfor får man vite dette av en danske og gjennom en dansk nettside? Nå er jeg faen meg lei... det lukter Leeds her! Endret 28. Februar 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Arrghh!! Dette høres rart ut, men siden det står på Brøndbys offisielle sider, så er det vel sant. Noen som vet noe om overgangssum o.l?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Hva faen er det som skjer!!!!!! Hællvette da!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Det vi vet står her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 - Trener Jan Jönsson og resten av spillergruppa i Stabæk føler at det er bedre for oss å få inn en ny, god kantspiller som VIL være her, og som både på og utenfor banen vil gi jernet for klubben, enn å ha en spiller hos oss som egentlig vil vekk. Mads er en god fotballspiller, men har kanskje ikke fått bidratt så mye i Stabæk som begge parter hadde trodd og håpet. En del småskader, en tung sesong i fjor, hjemlengsel og en litt perifer rolle i spillergruppa, gjør at vi med forholdsvis lett hjerte selger ham tilbake. men klarer man å skaffe noen nye spillere da?? det virker jo ikke akkurat sånn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Grei begrunnelse fra Stabæk det, men nå må vi jommen få inn noen erstattere også da! Frustrerende til tusen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Nej dette var trist! selv om jeg hadde en følse av at det ville skje! har stabæk tenkt hente inn en ekstra i tillegg til di to nye som dem skulle ha eller? noen som vet det enda? håpe det kommer en som er bedre en mads da! Så gutta kommer tilbake der dem hører hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Dette måtte bare skje og etter min mening er det ikke noen stor krise. MJ ville ALDRI passet inn i et lag som kjemper for å rykke opp fra 1 div. Ofte hadde han en dårlig innstilling, var stadig skadet og passet ikke helt inn i spillegruppa. Ha det Mads, og takk for.....ikke så veldig mye, egentlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Føkk! Vi kan gratulere Stabæk med å bli en middelhavsfarer i Serie-A. Stallen er ribbet, opprykket er en ekstremt fjern drøm. Nye spillere, yeah right. Faen, hva skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 når vi var i tippeligaen kunne vi hente inn spillere som Mads Jørgensen og Stian Ohr... nå er vi i 1. divisjon. vi er en klubb med dårlig økonomi. vi er en klubb med masse rot og utrygghet for tiden. det å si at man skal skaffe inn en like god erstatter er ikke mer enn en mager trøst til fansen.. jeg vet jeg er utrolig pesimistisk nå, men dette begynner å tære på de siste nervene jeg har... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Faen. En av våre beste spillere. Jeg må si jeg begynner å bli spent på hva planen for nye spillere er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Dette måtte bare skje og etter min mening er det ikke noen stor krise. MJ ville ALDRI passet inn i et lag som kjemper for å rykke opp fra 1 div. Ofte hadde han en dårlig innstilling, var stadig skadet og passet ikke helt inn i spillegruppa. Ha det Mads, og takk for.....ikke så veldig mye, egentlig. 26127[/snapback] Det er ikke en krise å selge en spiller som vil bort. Det som er et faktum er at stallen blir svekka i steden for styrka. Man selger ikke 2 etablerte spillere på midbanen før man har forsterkingene klare, og i hverfall ikke etter å ha sakt at man må styrke midtbanen med 2 spillere. Det skal bli spennende å se hva som skjer nå........................... Pr dags dato er vi vel et middels 1 div lag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Opphørssalg, alt skal bort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Jeg og hvertfall stabæk er ikke fornøyd med å være et middels Serie A lag. Nå som Mads J og Stian Ohr har takka for seg trenger vi desperat en RUTINERT høyreving med god inllegsfot. Han må både være rask og teknisk (hvor er du Chippen??) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Overgangssummen er i følge Nettavisen på kr 1 mill. Danske vel å merke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Bra danske er litt mer verdt. Kursen er 1,1 tror jeg. 110 NOK for 100 DKK Da blir det 1,1 mill for oss. Hvis stabæk bare skynder seg litt har vi sjansen på en dritbra spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 etter ledelsen sa at det var slutt på spillersalg har vel både muri og nå mads dratt, bra de er ærlige mot oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 www.stabak.no er nede. Sikkert for å fjerne noen spillere fra sidene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Dette måtte bare skje og etter min mening er det ikke noen stor krise. MJ ville ALDRI passet inn i et lag som kjemper for å rykke opp fra 1 div. Ofte hadde han en dårlig innstilling, var stadig skadet og passet ikke helt inn i spillegruppa. Ha det Mads, og takk for.....ikke så veldig mye, egentlig. 26127[/snapback] Enig - Mads slo aldri til slik vi håpet. Og i Serie A ville han blitt for pinglete. Ingen krise, men stallen tynnes ut. Blir spennende å se forsterkningene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 "– Jeg er utrolig glad for å være tilbake i Brøndby, sier Mads Jørgensen til nyhetsbyrået Ritzau. Om den siste tiden i Stabæk sier han dette. – Det var nesten som om det ble kastet terning om plassene. " Ka farsken betyr det da.... er han litt bitter på Gaute ennå, mon tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Dette måtte bare skje og etter min mening er det ikke noen stor krise. MJ ville ALDRI passet inn i et lag som kjemper for å rykke opp fra 1 div. Ofte hadde han en dårlig innstilling, var stadig skadet og passet ikke helt inn i spillegruppa. Ha det Mads, og takk for.....ikke så veldig mye, egentlig. 26127[/snapback] Enig - Mads slo aldri til slik vi håpet. Og i Serie A ville han blitt for pinglete. Ingen krise, men stallen tynnes ut. Blir spennende å se forsterkningene! 26151[/snapback] Nei han gjorde vel egentlig ikke det, men han var skada når han kom og det hadde vel først vært i år vi hadde kunne sett hva Mats var god for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alessinho 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Dette er en meget god nyhet. Kvitt lønnsutgifter og en spiller som ikke har noe å bidra med. Ingen vits å beholde spillere som ikke vil spille for klubben. Har bare sett han en gang i vinter (mot Hønefoss). Da spilte han en omgang uten å løpe en meter. Slike spillere trenger ikke Stabæk! Bedre å satse på unggutter da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Digg, penger for Mads er mer en forventet. Få inn en spiller som VIL spille for oss. Mads var supermye skadet og har ikke vist noen interesse av å være i Stabæk. Jeg må vel innrømme at dette er det beste som har skjedd troppen på veldig veldig lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Er det ikke slik at supporterne eier en del av MJ? Hvordan kan det ha seg at man ikke kjenner til at han er solgt, og heller ingen pris? Tror ikke jeg ville likt at kona solgte leiligheten uten å snakke med meg først :angry: Synes det er fint å tenke på alle spillerne vi klarer å bli kvitt - og alle lønnsutgiftene vi dermed sparer. MEN, det er da noe som heter å spare seg til fant.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Dette er søppel. Ualminnelig dårlig. Klassespillere forsvinner - penger hagler inn - får de ferskeste nyhetene her fremfor på stabak.no eller pr. mail - ingen nyheter om nye spillere - kortene tett inntil brystet my ass (ref. kabal). Pissed, jeg? Ja. Det bør rimelig ville nyheter til for at inntrykket skal rettes opp. Trives ikke i 1. divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 Digg, penger for Mads er mer en forventet. Få inn en spiller som VIL spille for oss. Mads var supermye skadet og har ikke vist noen interesse av å være i Stabæk. Jeg må vel innrømme at dette er det beste som har skjedd troppen på veldig veldig lenge. 26155[/snapback] Men det er jævli bittert og talentløst av ledelsen at dette ikke ble ordnet opp i før avreise til LaManga. Tusenvis av kroner hadde da vært spart på flybillett og diettpenger. Penger som heller kunne vært brukt på et par kamerunske landslagsspillere. Hvor mange tabber av ledelsen skal vi kunne godta. Jeg bare spør, bare spør... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alessinho 0 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 At klassespillere har forsvunnet har ingenting med Mads Jørgensen å gjøre. Er bra å få en mill for en spiller som ikke forsvarer en plass fra start. Hvis Stabæk ikke får noen nye spillere er det selvsagt kritisk, men det har ikke noe med dette salget å gjøre. Fordeler med å selge Jørgensen: 1) penger inn 2) bedre harmoni i spillergruppa 3) Stabæk blir bedre Ulemper: 1) Færre på trening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 28. Februar 2005 (endret) Sikkert ikke bare dumt at akkurat Jørgensen ble solgt, men...... Måten det drives i ledelsen nå og måten folk som holder med Stabæk har blitt blitt lurt nå den siste tiden, mener jeg er helt skammelig.. og jakten på forsterkninger har vært, av det jeg har fått med meg, helt talentløs.. Endret 28. Februar 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 28. Februar 2005 Del Skrevet 28. Februar 2005 dette er bare helt utrolig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå