Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er ikke irritert over at mads forsvinner til danmark. han sa rett etter nedrykket at han ikke trivdes i stabaek og önsket seg vekk. vel, da er det bare morten og veigar paa min liste av spillerne som jeg trodde forsvinner etter nedrykket.

hm...hva var det med "aa ha spillertroppen ferdig för man drar til la manga"?

naa har vi et skjelett av gamle erfarne spillere og noen unge gutter fra juniorlaget...men hvor er de med spenning ventede, lovte spillerne klubben snakket saa höyt om?

bare 5 uker til seriestart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg eier venstre ankel ihht SSSSK eller hva det nå heter. Regner med å kjøpe hus i Spania, hellikopter, ny bil og en fet båt for pengene. Samtidig har jeg aldri hatt sansen for Mads (unntatt i hjemmedeb. mot Sogndal) og han var dyr for klubben. Slik jeg ser det er dette nesten som kinderegg!!!!!

-men vi trenger nye spillere nå, og hvem ønsker å gå til en klubb som selger seg bort fra opprykksmuligheter- ingen med ambisjoner i hvertfall

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej Stabæk!

Ja så skiftede han jo alligevel i sidste minut!

Jeg er utrolig glad på Brøndbys vejne, det er en klasse spiller vi har fået. Dog er jeg lidt ked af det på mine egne veje, havde håbet på at kunne følge Mads J tæt når jeg nu lige er flyttet Asker.

Men jeg kikker som lovet forbi til sæson start!

Held og lykke!

Kasper H

Brøndby Support!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Nå ønsker bærumsklubben å hente inn forsterkninger.

- Vi vil ha en sentral midtbanespiller, forteller Loe."

...og en venstre kant, og en høyre kant

At Mads drar gir jeg egentlig faen i, han slo aldri gjennom, men nå har jeg fullstendig gitt opp ledelsen av Stabæk Fotball. Det er kun drakta og spillerne (som vil bli i klubben) som jeg forbinder med navnet Stabæk nå.

Takk for én god kamp Mads, takk for nok en gang å gi fingern til supporterne ledelsen, takk til enhver faen som faktisk blir i klubben, eller som blir hentet inn. Men sistenevnte blir det vel lite med.

..............

"det er en klasse spiller vi har fået"

Eh, nei.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Ikke motivert

- Vårt primære ønske er å ha 100 prosent motiverte spillere i Stabæk. Vi opplevde vel at motivasjonen til Mads ikke var helt på topp, samtidig som han hadde et ønske om å reise tilbake til Danmark, sier Steen Jensen"

Motivasjonen min er ikke helt på topp her, og jeg har et ønske om dra til Hawaii, kan noen ordne det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle fotballspillere så ufattelig tjukk i hodet? De må jo skjønne at Stabæk ikke er en "pauseklubb" som de kan bruke som treningsleir og utstillingsvindu til en bedre klubb signerer en avtale med dem.

Det å spille i Stabæk er høydepunktet i karrieren til alle fotballspillere. De burde tilby seg å spille gratis bare for å få lov til å ta på seg drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes først og fremst det er utrolig trist at Mads J drar til tross for at argumentene er gode nok. Tror han kunne gjort en god jobb for Stabæk i Serie A. Føler det blir feil å dømme han som spiller etter fjorårssesongen. At det er MYE fotball i gutten er hevet over enhver tvil. Klassespiller? JA definitivt.

Så til våre kjære ledere i SF. Hva i helvete er det som skjer? Rettere sagt, ikke skjer? Her selger vi unna spiller etter spiller. Hver for seg godt argumenterte salg, og hver for seg spillere som er mulig å erstatte. Men erstatninger glimrer jo så til de grader med sitt fravær. Ulrik Arneberg, Håkon Skogseid og de andre juniorgutta har potensiale, men vil desverre både for dem og oss ikke føre oss tilbake til tippeligaen før om noen år. Det blir som PerS sier. Det skal rimelig ville nyheter til for å rette opp inntrykket nå.

Dette var trist som f....

Mine to jenter som investerte sine surt opptjente ukepenger i denne gutten lurer på om det er mulig å få tilbake ihvertfall en tånegl eller to?????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener styret ikke kan kritiseres for salget av MJ. Han var ikke motivert, og ville bort. Blir helt latterlig å holde på en spiller som uttrykker såppass sterkt at han vil bort. Det som styret kan kritiseres for er mangelen på nye spillere. Som andre har sagt, det skal ikke være noe vanskeligere å få spillere til Stabæk, enn til Sandefjord eller Sogndal. Stabæk er en seriøs og "stor" klubb med mål om satsning på øverste nivå i norge. Det i tillegg til at vi er lokalisert 15 min unna Oslo bør kunne trekke til seg spillere på lik linje med saftkongene og hvalfangerene...

Min teori er at de kanskje sikter litt for høyt etter stjerner som er veldig motvillige til å spille i serie A. En "hedging"strategi, der man går for noen stjerner og noen som har vært inn og ut av TL -lag hadde kanskje vært den rette løsningen. Sånn som stallen er nå, så er de spillerene som er der gode nok, men det er ALT for få spillere (etter min mening). Valgmuligheter på alle plasser bør være ønskelig, og det har ikke JJ sjangs til pr dags dato.

Vi får krysse alle lemmer om at det kommer noe nytt snart.

Men når det gjelder MJ, kjipt at han dro (han har MYE fotball i seg), men vil han ikke spille for oss, så fortjener han ikke plassen heller... judas..?

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN! 5 fra startellevern ute. De 5 beste utespillerne hvis vi ikke skal etterrasjonalisere så jævli? 1 god spiller inn. "Vi skal rett opp".

Hvis alle spillerne er skadefrie nå kan vi faktisk ha full reservebenk med utespillere! Riktignok svært unge og uerfarne spillere.

Jeg har akkurat nå samme følelsen nå som da jeg i min ungdommelige naivitet var overbevist om at det vanket en 100-kubikker til 16-års-dagen min, ettersom fattern sa at jeg ikke behøvde å tenke på å skaffe meg moped, med et lurt smil. Dagen kom og jeg fikk et papir fra banken om at fattern hadde oppretta en boligsparekonto som han generøst hadde satt inn 600 spenn på. Dette var det nærmeste jeg kom å være pappagutt, og samtidig det lengste unna også.

Opprykk synes også uendelig langt unna nå.

En gang til: FAEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fornuftig Erik

Jeg mener likevel at vi så langt som det overhodet er mulig, skal sikte høyt etter spillere. Hvis vi ikke gjør det ender vi opp med en stall som er jevnt over god, men uten noen typiske matchvinnere/stjernespillere. Hvis/når vi rykker opp, så må vi da på ny forny stallen, da disse middelshavsfarerne vi forhaster oss med å hente nå, ikke holder det tippeliga nivået vi i Stabæk ønsker de skal holde. Viktig å ikke bare tenke opprykk for en klubb som Stabæk, men like viktig er det å bygge et tippeliga lag, for det er hva vi skal være. Så bruker vi litt lenger tid en lag som Sandefjord, Bryne, Tønsberg, med å finne spillere, men hva gjør vel det? Vi er da pinadø ikke en miniputt klubb som Tønsberg? Hvem bryr seg om Tønsberg? Ikke jeg. Vi er Stabæk Fotball, og vi er en eliteserieklubb. Så henter vi spillere deretter.

Ha en fin dag folkens

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tja... Etter å ha observert Jörgensen på trening og i kamp, så tror jeg rett og slett Stabæk ikke hadde noe valg. Han ønsket ikke å være hos oss lenger og signaliserte det så innihelvete tydlig.

Jeg er egentlig litt pinlig berørt på Jörgensens vegne, dette er ikke en profesjonell fotballspiller verdig. Han har oppført seg som en bortskjemt drittunge, og han hadde fremdeles mye å bevise på banen for oss...

Når det gjelder spillerstallen så har vi nå mistet 5 mann, hvorav 3 var større navn enn spillere. Vi har fått inn to mann, men trenger nok noen fler . Jeg føler meg uansett trygg på at vi snart får noen positive nyheter....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og forhåpentligvis kommer det flere snart...

Mads Jørgensen til Brøndby

Det ble i går klart at Mads Jørgensen forlater Stabæk. Han går til danske Brøndby og forlater så snart som mulig treningsleiren på La Manga. Mads har selv ytret et sterkt ønske om å forlate klubben.

Arbeidet med å erstatte spillerne som har forlatt klubben etter nedrykket pågår for fullt. Forhåpentligvis kan vi servere nyheter om ankomne spillere snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MJ slipper nå iallefall å jobbe for å ikke ha vært en flopp i Stabæk. HØRER DU MADS? DU VAR EN JÆVLA FLOPP!!! FLOPP!! Og nå pingler du ut! Bye, bye!!

Jeg satt i går der dere vet og leste i Arne Holes "Bak Mål" (utmerket dolektyre). En egen avdeling heter "Fra Ingebrigt-land" og et av sitatene var tatt fra disse sidene etter at vi hadde solgt Tobbe til Everton og kun hadde 18 spillere i troppen. "Troppen er nå tynnere enn luggen til Ståle Solbakken". Dette kan vel nå trygt gjentas!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi sier vi har fått inn to er det et tegn på hvor sultefora vi er på nye spillere. Jeg sier ikke at Torbjørn ikke kan bli en god spiller, men noen stor forsterkning er han ikke ennå. Har er forsåvidt ikke hentet til klubben heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra danske er litt mer verdt. Kursen er 1,1 tror jeg. 110 NOK for 100 DKK

Da blir det 1,1 mill for oss. Hvis stabæk bare skynder seg litt har vi sjansen på en dritbra spiller.

26144[/snapback]

Det er ikke Stabæk som eide Mads, men en spillerkjøpegruppe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Når en spiller tar steget opp fra junior nivå og viser seg god nok for a-laget så har vi fått en ny spiller og best av alt vi får ham gratis!

@ringo

Som tror på Tobben!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig å ikke bare tenke opprykk for en klubb som Stabæk, men like viktig er det å bygge et tippeliga lag, for det er hva vi skal være. Så bruker vi litt lenger tid en lag som Sandefjord, Bryne, Tønsberg, med å finne spillere, men hva gjør vel det? Vi er da pinadø ikke en miniputt klubb som Tønsberg? Hvem bryr seg om Tønsberg? Ikke jeg. Vi er Stabæk Fotball, og vi er en eliteserieklubb. Så henter vi spillere deretter.

Ha en fin dag folkens

Forza Stabæk

26190[/snapback]

Men hvor manga av de spillerene som har gått til nevnte klubber hadde hevet standarden i laget og stått frem som stjerner??? Uansett... tynt er det...

Føler at klubben går for spillere som vi hadde gått for hvis vi fortsatt hadde vært i TL. Jeg mener at det bør satses litt mer kortsiktig (vet det høres rart ut). Få inn noen spillere som kanskje er småstjerner i serieA men kanskje ikke er gode nok for TL. Gjør alt som kan gjøres for å komme tilbake i det gode selskap......!!!!!

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Panikk kalles det, og det er ingen tjent med.

Vi får jo spillere folkens, det jobbes såklart på spreng.

Det er jo de samme menneskene som har hentet spillere til klubben i ti år,

så de har da noe erfaring.

Jeg er rolig jeg, selv uten IF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 nye toppspillere til Stabæk? Det er det miste jeg forventer.

Da Stabæk solgte Martin før jul, ble det sagt fra Stabækledelsen av vi skal ha inn 2-3 nye spillere. Så forsvant Ohr, Muri og til slutt Jørgensen. Inn kom Nannskog. Etter mine beregninger vil det si at Stabækledelsen skal sørge for å få inn 4-5 spillere. I og med at spillerne vi mistet var i første-elleveren, forventer jeg også at de vi får inn, er gode nok til å gå rett inn på laget.

Vi har mistet halve første-elleveren vår. Og jeg er lei av å se sentrale folk i meida prate om ting som ikke har noe med Stabæk å gjøre. De skal bruke ALL sin tid på Stabæk, ikke delta i samfunssdebatter på Tabloid og Redaksjon1 og forsvare tvilsomme selskaper.

Sur, grinete og sjuk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mads Jørgensen Har Underskrevet Med Brøndby
  • Opprett ny...