atleten 1 675 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 I og med at spillerne vi mistet var i første-elleveren, forventer jeg også at de vi får inn, er gode nok til å gå rett inn på laget. 26212[/snapback] Slum, en fordel med å miste så mange spillere, er at det blir lettere og lettere å finne spillere som kan gå rett inn i 1. elleveren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Det er lenge siden Mads har vært i min startellver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 5 nye toppspillere til Stabæk? Det er det miste jeg forventer. Da Stabæk solgte Martin før jul, ble det sagt fra Stabækledelsen av vi skal ha inn 2-3 nye spillere. Så forsvant Ohr, Muri og til slutt Jørgensen. Inn kom Nannskog. Etter mine beregninger vil det si at Stabækledelsen skal sørge for å få inn 4-5 spillere. I og med at spillerne vi mistet var i første-elleveren, forventer jeg også at de vi får inn, er gode nok til å gå rett inn på laget. Vi har mistet halve første-elleveren vår. Og jeg er lei av å se sentrale folk i meida prate om ting som ikke har noe med Stabæk å gjøre. De skal bruke ALL sin tid på Stabæk, ikke delta i samfunssdebatter på Tabloid og Redaksjon1 og forsvare tvilsomme selskaper. Sur, grinete og sjuk. 26212[/snapback] Nei, der husker du feil. De sa, jeg siterer: "vi skal ha ut 2-3 nye spillere". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Pokkers... Tirsdag - klokken er 13:12... Hører de sier tre nye inn, 2 i løpet av uken. Jeg venter og ser jeg. Faktum er at vi er ribbet! Våre motstandere har fått inn mange spillere. Vi bare selger vi! Og hver eneste gang får man høre noen gode grunner til at nettopp DEN spilleren er solgt. Den grunnen som er den gjennomgående er at Stabæk IKKE er en eliteserieklubb lenger. Det er nettopp det som vil gjøre det vanskelig å skaffe noen nye kvalitetsspillere også! Pokkers! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Hører de sier tre nye inn, 2 i løpet av uken. Jeg venter og ser jeg. 26216[/snapback] Hvem er de? - Du kan si hvem kildene er sålenge du ikke sier hva kildene sier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Hvem er de? - Du kan si hvem kildene er sålenge du ikke sier hva kildene sier! Mail fra Stabæk-kontoret og Ingo.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Hva skjer 'a?? Er det noen som har sagt litt mer enn det er lov til her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2005 (endret) Meget intetsigende kommentar på forsiden. Det går faktisk ann å være kritisk til ledelsen uten å være upatriotisk. Endret 1. Mars 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Meget intetsigende kommentar på forsiden.Det går faktisk ann å være kritisk til ledelsen uten å være upatriotisk. 26221[/snapback] Kan du forklare? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Det virker som hele $$ bare aksepterer dagens situasjon. Spillerflukt og ingen tegn på å tette hullet. Skal ledelsen få lov til å leke på La Manga og prate vagt om nye spillere uten å få kritikk av supporterklubben? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 visse folk på dette forumet tror tydligvis at det å være en god supporter er å finne seg i alt styret og klubben finner på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 visse folk på dette forumet tror tydligvis at det å være en god supporter er å finne seg i alt styret og klubben finner på. 26224[/snapback] Den kan hende vi vet mer enn deg. Legg merke til at vi har gitt dem 2 uker.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 visse folk på dette forumet tror tydligvis at det å være en god supporter er å finne seg i alt styret og klubben finner på. 26224[/snapback] På samme måte som man ikke er mer eller mindre patriotisk, selv om man ikke er fonøyd med de som til enhver tid sitter på tinget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Den kan hende vi vet mer enn deg. Legg merke til at vi har gitt dem 2 uker.... 26225[/snapback] Vi? Er ikke du ute av styret...;-)? Uansett, skriv noe på FF-forumet, så kan vi uinnvidde bli innvidde... Please!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2005 (endret) Vi? Er ikke du ute av styret...;-)? Vi i denne sammenhengen er redaksjonen på stabaek.no Endret 1. Mars 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Vi i denne sammenhengen er redaksjonen på stabaek.no 26232[/snapback] Ahhh.... Hva med at redaksjonen på stabaek.no tar seg en tur inn på FF-forumet og gir litt info?? Please!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Vi i denne sammenhengen er redaksjonen på stabaek.no 26232[/snapback] Ahhh.... Hva med at redaksjonen på stabaek.no tar seg en tur inn på FF-forumet og gir litt info?? Please!!!! 26233[/snapback] Vi lover og ikke si det til noen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 I hvert fall ikke til Budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Innleggene er lagt tilbake nå. Tror ikke det var ment hemmelig i og med at det ble sent ut på mail til bla. sesongkortinnehavere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Slum, en fordel med å miste så mange spillere, er at det blir lettere og lettere å finne spillere som kan gå rett inn i 1. elleveren. MEGET vist sagt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stavanger 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 ser ud som om han er glad for å dra ja... http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/art...=73200662310149 hilsen nordmann i DK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Kan virke som Mads har glemt at vi harvet over Brøndby for under et år siden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Du får ha lykke til da (det kan du bare glemme!), du humørsyke danske med alt for store ambisjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Innleggene er lagt tilbake nå. Tror ikke det var ment hemmelig i og med at det ble sent ut på mail til bla. sesongkortinnehavere.... 26251[/snapback] Ingo forteller at det skal være to på plass i løpet av uken i papirutgaven av stikka i dag også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 kunne ikke la vær å le av budstikkas eminente ordvalg; "vi håper på å ha to nye spillere klare i løpet av uken, lover Ingebrigt".. Ingo lover at han håper, woho!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Hva skjedde med laget med de store ambisjonene !? vi selger og selger, men kjøpe skal vi ikke.. greit at stabæk satser på unggutta, men de holder ikke! flere av dem holder bra nivå; nevner navn som eirik, henning og mads! men, vi trenger bredde.. rutinerte spillere som hjelper stabæk opp igjen. "den blå drømmen" lever videre håper jeg.. men på dette tidspunktet begynner jeg å lure... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 2. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2005 (endret) Hva skjedde med laget med de store ambisjonene !? vi selger og selger, men kjøpe skal vi ikke.. greit at stabæk satser på unggutta, men de holder ikke! flere av dem holder bra nivå; nevner navn som eirik, henning og mads! men, vi trenger bredde.. rutinerte spillere som hjelper stabæk opp igjen. "den blå drømmen" lever videre håper jeg.. men på dette tidspunktet begynner jeg å lure... Denne uka vil mye løse seg ifølge Ingo, så følg med! Endret 2. Mars 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Denne uka vil mye løse seg ifølge Ingo, så følg med! 26278[/snapback] Det har vi hørt før. Jeg tror det ikke før jeg ser en ny spiller i blaa drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 5. Mars 2005 Del Skrevet 5. Mars 2005 Hvem er de? - Du kan si hvem kildene er sålenge du ikke sier hva kildene sier! Mail fra Stabæk-kontoret og Ingo.. 26218[/snapback] Nå er det søndag, enda ikke sett noen nye spillere valse inn i stabæk ?? Nå begynner jeg og bli stressa, vi må HENTE SPILLERE! Pr. idag er vi et middelmodig 1 div lag (+) .. men, vi skal rett opp! At vi ikke klarer å lære av våre feil : ifjor henta vi wowoah, veigar og mads J alt for sent, de var småskadet hele tiden pga dårlig sesongoppkjøring. Og vi prestererer faen meg å gjøre det samme i år også! Håper inderlig det går bedre i år enn ifjor for det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 5. Mars 2005 Del Skrevet 5. Mars 2005 Jeg er enig. Bortsett fra at det er søndag, det er jeg uenig i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå