cybro 0 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Teller A-stallen til Stabæk kun 17 spelarar pr. 1. mars?? Dette er jo knapt nok til å fylle eit lag inkl. reservebenk:) Lykke til i 1. divisjon, måtte dei beste laga rykke opp:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Teller A-stallen til Stabæk kun 17 spelarar pr. 1. mars?? Dette er jo knapt nok til å fylle eit lag inkl. reservebenk:) Lykke til i 1. divisjon, måtte dei beste laga rykke opp:) 26333[/snapback] Nja - det er vel ikke helt korrekt. Det er vel snakk om 16 utespillere + 2 keepere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 mao. vi har plenty!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 Med andre ord: det er da en ledige plass på benken til hver kamp.. Med mindre Stabæk velger å bare ha med 16mann i år oxo.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 I år også? Jaja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 2. Mars 2005 Del Skrevet 2. Mars 2005 hvis dere ser paa spillere ut saa langt har vi mistet 2sentrale midtbanespillere og en venstreving og en hoyreving samt en midstopper.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 Enkelte kler absolutt ikke rødt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 jeg får litt sånn vond følelse av å se det bildet, men samtidig virker det helt feil og uvirkelig.. forhåpentligvis gjør det det for Martin også. Jeg vet han snart er tilbake.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Jeg ser ingen brann logo. Kun umbro merket og farger som martin kler, nemlig Rødt, Hvitt og Blått. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 brann-logoen er vel over Toro reklamen på høyre side Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 jeg får litt sånn vond følelse av å se det bildet, men samtidig virker det helt feil og uvirkelig.. forhåpentligvis gjør det det for Martin også. Jeg vet han snart er tilbake.. 26405[/snapback] Nei takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 brann-logoen er vel over Toro reklamen på høyre side 26511[/snapback] Jeg ser den ikke.. men det er kanskje fordi jeg ikke vil det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 5. Mars 2005 Del Skrevet 5. Mars 2005 Enkelte kler absolutt ikke rødt! 26403[/snapback] Æsj.. Martin må jo skjønne at det ikke går ann å se så dum ut i en drakt! han kommer nok tilbake og ikke alt for lenge... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. Mars 2005 Del Skrevet 6. Mars 2005 Skjønner ikke hvorfor så mye energi ofres på en Brannspiller?!?! Og så i den derre Tippeligaen, da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå