Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bare gjør klar en ny tråd.

Det kan jo hende at vi ikke har fått noen nye spillere rett og slett på grunn av at det ikke har vært noen tråder klare til å presentere nyheten(e) på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette minner meg om fabelen om gutten som roper Ulv Ulv! Alle tror på det i starten, men når det virkelig kommer en ulv er det ingen som bryr seg lenger.

Think about it...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar ingenting for gitt lenger. Jeg tror bare på signaturer

26564[/snapback]

Tenkte jeg skulle bidra med et negativt oppstøt; min generelle oppfatning av overganger er at enten skjer det på null komma svisj, eller så går alt i vasken og partene forblir bitre fiender.

Huff, jeg er urolig i magen for hvordan dette skal ende. Er det mange dager igjen til Bryne-avspark mon tro?

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare gjør klar en ny tråd.

Det kan jo hende at vi ikke har fått noen nye spillere rett og slett på grunn av at det ikke har vært noen tråder klare til å presentere nyheten(e) på.

26542[/snapback]

DUST!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det i det hele tatt noen vits å sjekke etter stabæk-nyheter i mårra?

26580[/snapback]

Det ville jeg gjort. Det går nemlig rykter om at Holter skal få seg nye skolisser om ikke lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke noe å tulle med. De nye Puma-lissene er angivelig mye, mye raskere enn Adidas sine. De kan bety uendelig mye for utfallet av årets sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare håpe det skjer noe snart...

jeg går nemlig på veggen hvis det ikke skjer noe snart...

Hvor mye koster en 34 år gammel midtbane kriger nå til dags??+

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jansson er tilbudt en jobb i Stabæk-systemet, med blant annet marked og stadionutvikling

Hva betyr dette? Skal han ikke spille eller?

26626[/snapback]

Joda, med Stabæk-systemet menes at han skal få en jobb i 4-4-2 eller den til enhver tid gjeldende formasjon. Deretter skal han være kampplakatklistrer og parkeringsvakt utenfor vår nye stadion ved behov.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jansson er tilbudt en jobb i Stabæk-systemet, med blant annet marked og stadionutvikling

Hva betyr dette? Skal han ikke spille eller?

26626[/snapback]

Joda, med Stabæk-systemet menes at han skal få en jobb i 4-4-2 eller den til enhver tid gjeldende formasjon. Deretter skal han være kampplakatklistrer og parkeringsvakt utenfor vår nye stadion ved behov.

26631[/snapback]

Godt å få det oppklart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammelt nytt...

Jesper er visstnok den 3. best betalte spilleren i Allsvenskan. (Tror jeg) Håper Hif slipper gamle mannen til oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammelt nytt...

Jesper er visstnok den 3. best betalte spilleren i Allsvenskan. (Tror jeg) Håper Hif slipper gamle mannen til oss.

26635[/snapback]

Det er vel det ledelsen håper på; at alderen hans kombinert med at de slipper en stor lønnsutgift skal gjøre at de slipper ham til oss ganske gratis, siden han selv ønsker et bytte (hvis han gjør det da?).

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han var kaptein i HIF i fjor, han blir neppe gratis....

26633[/snapback]

Jeg fant et forum til slutt. Ikke noe å skryte av, men de hadde avstemning om hvem de ønsket som kaptein i år, og Jesper hadde flest stemmer. Så han virker iallefall populær blant fansen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Endelig Nye Spillere I Stabækdrakt
  • Opprett ny...