elaang 2 008 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 De har i det hele tatt ikke vært særlig bekymret for at JJ skulle forlate dem til fordel for et norsk 1. div lag. 26638[/snapback] Men utifra artikkelen kan det jo virke som at han er interessert og lysten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Får bare håpe det skjer noe snart... jeg går nemlig på veggen hvis det ikke skjer noe snart... Hvor mye koster en 34 år gammel midtbane kriger nå til dags??+ 26625[/snapback] Kødder du eller.... Jeg gikk på veggen 2 ganger før lunch. Og så snart jeg er ferdig med å skrive dette innlegget tror jeg jaggu jeg skal gå en gang til på veggen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 - Jesper har vendt tilbake til Helsingborg. Nå venter vi egentlig på en tilbakemelding fra Helsingborg, uttaler Schelvan. NEI NEI NEI! Slutt å vent! Press for faen, få dette i boks. Hvor vanskelig kan det være?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Hif's supporterklubb: http://www.karnan.nu/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Men ingen info på forumet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 litt info litt til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Nesten ingenting på det forumet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 litt info Jeg trodde det først var en nyhet, og kjente "faen, faen, faen" bygge seg opp. Men håpet lever heldigvis fortsatt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Jesper i form i blaatt er akkurat det vi trenger! Såvidt jeg forstår har vi vært enig med spilleren en stund allerede. Håper at de snart kommer til enighet med Helsingborg slik at han får med seg noen dager i La Manga. Endret 7. Mars 2005 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 litt info Jeg trodde det først var en nyhet, og kjente "faen, faen, faen" bygge seg opp. Men håpet lever heldigvis fortsatt!! 26647[/snapback] beklager elang... Burde ha hatt med en advarsel om at linken inneholdt sterke scener, men at de var noe utdatert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Egentlig hater jeg at dere/vi bruker denne tråden! Spekulasjoner (det vil si ALT som ikke er signert) bør jo foregå i den andre tråden NYE SPILLERE. Her burde kun de signerte stå....og det er jo ingen ennå... Endret 7. Mars 2005 av Fortsatt Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 NYE SPILLERE høres jo også relativt konkret ut da... Jeg driter i hvor ting står, så lenge det skrives i forumet... Fortsett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 NYE SPILLERE høres jo også relativt konkret ut da... NYE SPILLERE med undertittel "Hvem kommer?" høres vel kanskje ikke så bindende ut.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 joda, veldig bindende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 http://www.karnan.nu/forum/viewtopic.php?t...5875&forum=1&10 Nå står det noe på forumet deres: Bra jobba, Slum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 De var jo ganske så uenige om Jespers kvaliteter da, men slik er det vel alltid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Planetstaden 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Många HIFare som skriver mer här om ni är intresserade: http://www.svenskafans.com/fotboll/hif/forum.asp Endret 7. Mars 2005 av Planetstaden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Mange som vil bli kvitt den godeste JJ, ser jeg... Men i Serie-A blir han konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 eneste jeg bet meg fast i var kommentaren om Jespers elendige tempo...liker ikke det, ikke i det heeeeeeele tatt. Vi trenger en defensiv kjempe som kan løpe opp raske, unge serie-a spillere, ikke halse etter som Holter på en dårlig dag eller rive skjorten av dem som Hoftun på en hvilkensomhelst dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 er det EN spiller jeg ikke har noen som helst bekymringer for vil lykkes, er det Jesper.. han er i mine øyne den beste og mest stabile midtbanespilleren Stabæk noensinne har hatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) er det EN spiller jeg ikke har noen som helst bekymringer for vil lykkes, er det Jesper.. han er i mine øyne den beste og mest stabile midtbanespilleren Stabæk noensinne har hatt. 26709[/snapback] Hør hør! Jesper var (er) en bauta vi har stor bruk for! Endret 7. Mars 2005 av sigurdlk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 http://www.karnan.nu/forum/viewtopic.php?t...5875&forum=1&10 Nå står det noe på forumet deres: Bra jobba, Slum! 26693[/snapback] Hmmm.... fete bakgrunnsfarger de har på forumet sitt. Må si de har god smak i grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 er det EN spiller jeg ikke har noen som helst bekymringer for vil lykkes, er det Jesper.. han er i mine øyne den beste og mest stabile midtbanespilleren Stabæk noensinne har hatt. 26709[/snapback] ..men det var jo en god stund siden da.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Hva skjer forresten med de andre forsterkningene som er på gang, det var da minst en til som var så og si klar? Var vel en forsvarer som også nesten har signert??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Jansson vil til Stabæk http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=189399 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2005 (endret) Jeg venter bare på en signering... og jeg må vente ne stund til: Vi kommer hjem fra treningsleir om ti dager, og da skal dette spørsmålet på bordet. Før den tid vil jeg bare bekrefte at vi har fått en forespørsel fra Stabæk, sier sportssjef Hans Carell i Helsingborg. Endret 8. Mars 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Det virker underlig at Helsingborg ikke vil ta standpunkt til dette før de kommer hjem. De er jo også avhengig av noen omrokeringer dersom Jesper forsvinner, og da vil slik venting bare medføre at de får dårligere tid før seriestart. Så det er bare å mase videre Tom!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Det virker underlig at Helsingborg ikke vil ta standpunkt til dette før de kommer hjem. De er jo også avhengig av noen omrokeringer dersom Jesper forsvinner, og da vil slik venting bare medføre at de får dårligere tid før seriestart. Så det er bare å mase videre Tom!! 26811[/snapback] Enig at det virker underlig. Vil tro at dette er deres offiselle uttalelse men at det jobbes i kulissene. En utsetter ikke vurderingen om salg av kapteinen til nærmere seriestart med begrunnelsen om at en er på treningsleir i Kypros. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Hva skjer forresten med de andre forsterkningene som er på gang, det var da minst en til som var så og si klar? Var vel en forsvarer som også nesten har signert??? Nemlig - det lurer jeg også på. To inn forrige uke var lovet... Forøvrig er det jo rart at det ble signalisert avklaring vedr. Jansson forrige uke... Har Ingo virkelig tatt så feil av tidspunktet? Må vi vente 10 dager til på Jansson-avklaring? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Det er bare en ting som er verre enn å ikke få noen opplysninger, det er å få gale opplysninger. Liten vits å gå ut og nærmest love et par nye spillere når ingenting skjer (tilsynelatende i hvert fall) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå