Alta My 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Jepp ser at dokker har lagt ut et nåkså vakkert bilde av Alta, eller e det Alta?? Uansett, alle som kan krype å gå e velkommen til Alta den helga dokker spille mot oss. Æ kan love dokker en fin tur og et sviende tap!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 En flott tur blir det nok... NordNorge om sommeren er utrolig... Tap derimot blir det nok ikke... VI har planer om å rykke opp, så det blir nok dårlig med stønad til utkants-strøkene med tanke på poeng fra Stabæk sin side... Vi betaler riktignok endel skatt, så stønad får dere i form av finanser... Dere er nok velkommene til Nadderud dere også, selv om jeg skjønner at dere ikke kan dra på alle bortekampene i år. Er ikke gratis å reise i norge (selv for fattige studenter slik som meg).. Men det er nok verdt å ta turen til Nadderud, for å se gutta leke seg på vår fantastiske stadion... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Jepp ser at dokker har lagt ut et nåkså vakkert bilde av Alta, eller e det Alta?? Uansett, alle som kan krype å gå e velkommen til Alta den helga dokker spille mot oss. Æ kan love dokker en fin tur og et sviende tap!! 26615[/snapback] Fine turer inneholder ikke sviende tap. Nå må du bestemme deg? Blir det en fin tur eller sviende tap???? Endret 7. Mars 2005 av Pedagogen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Ja, ja. Dere får dra dere. Den dagen jeg dimmet, avla jeg nemlig en ed om aldri å returnere til det gudsforlatte stedet i nord. Og eder, skal man jo som kjent holde. Ikke helt ulikt det denne karen gjorde for mer enn 400 år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Jeg dimmet riktignok ikke, men ble overflyttet til oslo, mener å huske jeg sa noe av det samme til alle som sa: Ka du tro, ka du sei, kan ha sei, dere søringa asså.. Selvsagt revurderes dette nå når jeg ser at det er ledige flybilletter. Er det noen som er gale nok til å kjøre eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Er det noen som er gale nok til å kjøre eller? 26620[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Gi meg en fet bil så kjører jeg lett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Er det noen som er gale nok til å kjøre eller? 26620[/snapback] Flyskrekk???????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Flyskrekk, nope. Ville bare vite om det virkelig fantes noen som skulle det. Kanarifugla har vel en "ronny the runner" eller noe som kjører til tromsø og bodø hvert bidige år. Galskap spør du meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 I Bodø er du vel omtrent halvveis til Alta fra Oslo....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå