sta 40 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 I følge budstikka er Jesper Jansson tilbudt kontrakt. "- Vi har hatt et møte med Jesper Jansson, der vi tilbød ham en kontrakt for to sesonger, bekrefter sportslig leder Tom Schelvan i Stabæk." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 I følge budstikka er Jesper Jansson tilbudt kontrakt. "- Vi har hatt et møte med Jesper Jansson, der vi tilbød ham en kontrakt for to sesonger, bekrefter sportslig leder Tom Schelvan i Stabæk." 26669[/snapback] http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=1635&st=0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Gammelt nytt. Spørsmålet er om vi får kjøpt ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Tror jeg venter med å juble til vi har en signatur å forholde oss til... Endret 7. Mars 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 "Jansson er tilbudt en jobb i Stabæk-systemet, med blant annet marked og stadionutvikling." Vi trenger en som vil spille fotball, ikke en som skal lage stadion! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 "Jansson er tilbudt en jobb i Stabæk-systemet, med blant annet marked og stadionutvikling." Vi trenger en som vil spille fotball, ikke en som skal lage stadion! 26686[/snapback] Vel, på lang sikt vil jeg heller ha Fornebu Stadion enn Jesper Jansson !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Leste ikke artikkelen fordi jeg automatisk tenkte han skulle spille fotball. Ansettes JJ som stadion-utvikler el. lignende er det rett og slett skandaløst!!! Men driver Schevlan med sånne ansettelser da.. Endret 7. Mars 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Dette er for å sikre seg etter at fotballkarrieren er over. Så i en annen artikkel her at han ønsket en slik avtale i kontrakten sin i Sverige også. Så faktum er nok at Jesper vil tilbake som den rettmessige eier av drakt #8. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Uten å kjenne JJ evner som marked og stadionutvikler, så vil jeg si at det er litt kortsiktig å tilby spillere jobb etter karrieren bare for å få de til å spille et par sesonger i Stabæk. Vil anta at det er bedre kvalifiserte kandidater til å utvikle marked og stadion enn JJ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Det blri mange JJ'er nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Svenskene følger opp uten mer info Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Vel, på lang sikt vil jeg heller ha Fornebu Stadion enn Jesper Jansson !!! 26687[/snapback] Det blir ikke noe stadion hvis vi ikke rykker opp! Bla opp penga! Jeg vil ha Jesper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Vel, på lang sikt vil jeg heller ha Fornebu Stadion enn Jesper Jansson !!! 26687[/snapback] Det blir ikke noe stadion hvis vi ikke rykker opp! 26754[/snapback] Kilde er vel Daily Planet... For no svada Lars... Såklart blir det stadion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 7. Mars 2005 Del Skrevet 7. Mars 2005 Enig med Marcus. Kjære Stabæklars, dette er svada, vås, tullete, ukorrekt, tulliball og alle andre kraftuttrykk jeg ikke kommer på i farten. Hvis ikke er du rett og slett feilinfomert. Stadion SKAL bygges Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2005 (endret) MarKus... Jesper er forøvrig i Helsingborgs start oppstilling foran matchen i morgen. Han er m.a.o. på Kypros !!! Mer info: Vid sidan om skulle Jeppe jobba med marknadsfrågor och utvecklingen av det nya stadion som byggs med plats för 25 000 åskådare. HIF har ett styrelsemöte den 16 mars och då bestäms förmodligen hur man ska ställer till Stabaeks förfrågan. 16 mars er faen meg lenge til !!! Endret 7. Mars 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 Fra HIF-Forum: Beträffande Jepper tror jag också att det i verkligheten är klart. HIF sätter sig inte emot att en "trotjänare" får en bra övergång till ett civilt liv. Kan man spekulera i att HIF får en mille som ersättning och slipper en rel. hög lön, är det ju bra ersättning för att släppa Jeppe. 1 million??? Er Schelvan & co klare for å bla opp det beløpet??? Håper ikke overgangen strander pga uenighet om beløpet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 Opprykk er verdt 1 mill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 men 1 svenske mill for en 34 åring, hmmm, kaptein, ja, men er han verdt 1 mill for å ha han på fotballbanen i 2 sesonger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 Jepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 mener han lett er verdt det... så lenge han er over 80% av den spilleren han engang var... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Jeg ser for meg en betraktlig mindre pris for 34 åring men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Spm er ikke nå hva man skal evt betale for en 34åring. Dette handler om om klubben hans får en erstatter på plass!! DA blir det deal.,... det handler ikke så mye om kroner tror jeg.... MÅTTE det ordne seg. Jesper blir en 120 % forsterkning.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Selvsagt handler dte om pris også, greit at det begynner å bli seint med forsterkninger nå, men jeg ville ikke brukt opp 1 mill på en 34 åring slik at vi betaler 500 000 for mye av spillerkjøps budsjettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Jeg gliser hver gang jeg leser denne: (fra Daily Planet) Foo Fighters følger opp suksessen! Kaptein Grohl forteller: "Vi kommer rett fra studio nå, med en splitter ny Stabæk-låt under armen." Det meste har gått bra for gruppa etter at de overrasket Stabæk-fansen med en Stabæklåt, våren for 3 år siden. "Stabæk, or die!" ble en stor hit over hele planeten. "Vi har gledet oss som små unger til å få spille inn oppfølgeren. Den ble bedre enn ventet" sier frontmann Grohl til daily Planet. Den nye sangen blir lagt ut for salg 1 uke før cupfinalen. Tittelen er "Stabæk, everything else is evil!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Jeg digger denne: Vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut å røve, vi røver ikke mer enn vi må og det som vi behøver Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Hvis Jeppe er forskjellen på opprykk eller nok en sesong i Serie A (noe jeg tror han kan bli), krangler vi ikke om "småpenger". Men det tror jeg heller ikke dette dreier seg om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Jakob Augustsson bør gjøre som Andreas Dahl; logge seg på nettet og legge inn et par stemmer på seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Budstikka skriver litt om ingenting her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Og som vi alle vet, Budstikka kan gjøre mye med ingenting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Mars 2005 Del Skrevet 11. Mars 2005 Jesper faller litt på lønnslista, men ikke mye Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå