Anders C 6 569 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Jeg var innom treningen i dag og samspillet mellom Mike og Pontus fungerer utmerket. Mike er veldig god på å dirigere Pontus rundt, og de var helt overlegne på spilleøvelsen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Tror dette kan gå greit jeg, har full tillit til Pontus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 23. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mars 2007 (endret) Jeg var innom treningen i dag og samspillet mellom Mike og Pontus fungerer utmerket. Mike er veldig god på å dirigere Pontus rundt, og de var helt overlegne på spilleøvelsen.. Tror dette skal gå greit jeg. Klart vi kommer til å merke at IA er borte. Men jeg har stor tro på Pontus. Får bare håpe at han gir alt i alle dueller, slik som IA. Endret 23. Mars 2007 av Kaizer Alphonse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 24. Mars 2007 Del Skrevet 24. Mars 2007 njaaa skeptisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Mars 2007 Del Skrevet 24. Mars 2007 IA kan faktisk risikere å måtte kjempe om 'sin egen' plass på laget. Om Pontus fortsetter å vokse så raskt med oppgavene som han har gjort til nå. Heller ikke PFO skal være for trygg på sikker plass. Han må iallefall først få seg en ny venn. Og da tenker jeg ikke på JJ, men på ballen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Mars 2007 Del Skrevet 24. Mars 2007 IA kan faktisk risikere å måtte kjempe om 'sin egen' plass på laget. Om Pontus fortsetter å vokse så raskt med oppgavene som han har gjort til nå. Heller ikke PFO skal være for trygg på sikker plass. Han må iallefall først få seg en ny venn. Og da tenker jeg ikke på JJ, men på ballen... Jeg syns faktisk Mike er den som har vært svakest bakerst i de kampene jeg har sett i år... Men Pontus og IA er jo ikke akkurat komplimentære, så Mike blir fort selvskreven. Et svakhetstegn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 24. Mars 2007 Del Skrevet 24. Mars 2007 IA kan faktisk risikere å måtte kjempe om 'sin egen' plass på laget. Om Pontus fortsetter å vokse så raskt med oppgavene som han har gjort til nå. Heller ikke PFO skal være for trygg på sikker plass. Han må iallefall først få seg en ny venn. Og da tenker jeg ikke på JJ, men på ballen... Jeg syns faktisk Mike er den som har vært svakest bakerst i de kampene jeg har sett i år... Men Pontus og IA er jo ikke akkurat komplimentære, så Mike blir fort selvskreven. Et svakhetstegn? Mike er kanskje også mer en motivator- og lagleder -type enn IA og Puntus!? Tror Mike er viktigere "psykisk" for de andre gutta enn IA og Pontus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 25. Mars 2007 Del Skrevet 25. Mars 2007 Mike er kanskje også mer en motivator- og lagleder -type enn IA og Puntus!? Tror Mike er viktigere "psykisk" for de andre gutta enn IA og Pontus! Hører kanskje hjemme i Mike-tråden, men jeg tror han er ekstremt viktig. Vi må ikke undervurdere verdien av å ha en ringrev som skjønner det taktiske og kan korrigere underveis - litt som Henning Berg. Det er det jeg savner litt hos IA, tenke først så tackle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
IngoBingo 0 Del Skrevet 25. Mars 2007 Del Skrevet 25. Mars 2007 I.A er bra, hipp hurra... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 25. Mars 2007 Del Skrevet 25. Mars 2007 ?? Hvordan bra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 26. Mars 2007 Del Skrevet 26. Mars 2007 KFL koser seg over beinbruddet til IAO... Ikke overraskende holdninger fra den kanten, men hvis man leser gjennom tråden ser man faktisk at det finnes oppegående individer i flisbyen også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Mars 2007 Del Skrevet 26. Mars 2007 KFL koser seg over beinbruddet til IAO... Ikke overraskende holdninger fra den kanten, men hvis man leser gjennom tråden ser man faktisk at det finnes oppegående individer i flisbyen også... Det at IA har en egen tråd på flere sider på forumet til kanari, står det jo intet annet enn respekt av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Mars 2007 Del Skrevet 26. Mars 2007 KFL koser seg over beinbruddet til IAO... Ikke overraskende holdninger fra den kanten, men hvis man leser gjennom tråden ser man faktisk at det finnes oppegående individer i flisbyen også... Det at IA har en egen tråd på flere sider på forumet til kanari, står det jo intet annet enn respekt av. Nå tror jeg panikken er i ferd med å bre seg i Lillestrøm. Det kan ikke være mange andre enn Per Berg som tror at Tom Nordli er en god ide. Da er det lettere å glede seg over andres motgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 Vikingsupporterne er fortsatt sure på IA: http://www.fxt.no/tippeligaen/article946700.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Muligens klar til helgen, gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Muligens klar til helgen, gitt. Link? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 dabla.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 trente i dag og alt gitt! Deilig følelse! Da er han hvertfall klar til RBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 her er linken: http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/13/497680.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Muligens klar til helgen, gitt. Budstikka skriver at han ER klar http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle127117.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 JAAAAAAAAAAAAAA!!! Pontus kan sikkert bli bra, men det er bare en forsvars-konge!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 HAH! Eat that you filthy bohemians! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Dette er helt topp, selvtilitten i forsvar er viktig! Begynner å få en god følelse nå, liker ikke at jeg sitter i Spania, og ikke får sett kampen..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 IA er konge, å vise finger'n til Klanen er kanskje ikke lurt. Men det er tøft. Vi støtter deg IA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Fingern til Enga Åååå fingern til Enga Han ga fingern til Engaaa IA ga fingern til Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Må forklare seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 IA er konge, å vise finger'n til Klanen er kanskje ikke lurt. Men det er tøft. Vi støtter deg IA. Hmmmmmm..... Er Lars syk? Jeg har ennå ikke sett at han har uttalt seg til media om saken..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 19. April 2007 Del Skrevet 19. April 2007 IA er konge, å vise finger'n til Klanen er kanskje ikke lurt. Men det er tøft. Vi støtter deg IA. Kosta han 5 lapper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 19. April 2007 Del Skrevet 19. April 2007 IA er konge, å vise finger'n til Klanen er kanskje ikke lurt. Men det er tøft. Vi støtter deg IA. Kosta han 5 lapper. Money well spent som de sier... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 19. April 2007 (endret) Del Skrevet 19. April 2007 (endret) IA er konge, å vise finger'n til Klanen er kanskje ikke lurt. Men det er tøft. Vi støtter deg IA. Kosta han 5 lapper. Money well spent som de sier... Hadde jeg hatt IAs kontonummer, hadde jeg chippa inn. Er med på kronerulling jeg Endret 19. April 2007 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå