Albert 921 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 Debuterer nå på høyre bekk...... Skaffet Start straffe etter 67 minutter. Årst satte den. 3-2 til VIF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 Utrolig sært å se ham i gult. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 Syns IA gjør en bra figur i kampen nå. Kriger og står på! heia start! og vif ned i adecco:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 Utrolig sært å se ham i gult. Hadde håpet jeg aldri kom til å se han i noe annet enn blått!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 Jeg kjenner jeg skjærer tenner ass, fy faen. Det er et halvt år siden familien satt hjemme og limte sammen Nadderud Pepperkakestadion til IA for at han skrev ny kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 Da har IA spilt store deler av en kamp som kant og gjort det bra. Han har tidliger vært satt inn som spiss mot slutten av kampen av Stabæk-ledelsen, noe også Start gjorde mot slutten. Jeg er imponert over alle som sier IA ikke kan spiller her, og ikke kan spille der, de kan utvilsomt dette mye bedre enn TL-trenerene... Jeg håpe enda sterkere enn før at IA kommer tilbake så snart som mulig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 mtp at hvis han gjør det bra i Start vil han nok utkonkurrere Mike ganske lett neste år.Spørsmålet er om det først og fremst er Mike han eventuelt må konkurrere med. Det ligger litt i kortene at JJ ser for seg en mer eller mindre permanent omskolering av Morten nå som Jon Inge kommer inn med større offensive kvaliteter som back enn det Morten har. Pontus blir det nok i hvert fall håpløst å gjøre noe med. Dersom utviklingen hans fortsetter, kommer det snart til å være klasseforskjell på Pontus og IA - først og fremst pga Pontus' mer konstruktive spillestil og evne til å spille rolig til medspiller i stedet for å klarere i blinde til motstander. Han er litt "cannavarosk" sånn sett, og dette er ofte forskjellen på en ålreit og en virkelig god stopper. Jeg prøver ikke å si at IA ikke er god, i fjor var han stor, men han har strengt tatt ikke potensiale til å være noe mer enn ruvende duellspiller, en sånn type midtstopper som det går 13 av på dusinet. Pontus har potensiale til å utvikle langt mer sjeldne og attraktive stopperferdigheter. På sikt kan Morten og Pontus bli en midtstopperduo på et høyere nivå enn det IA har å bidra med. Vi taper kanskje litt på ren duellstyrke, men mellom seg skal vel Morten og Pontus klare å utligne IA sine ferdigheter også på det området. Og med den formen IA har vist i år, stiller vi sterkere med denne duoen også i et kortsiktig perspektiv. At IA selv føler seg i god nok form til å starte kamper betyr ikke all verden i forhold til at JJ åpenbart har vurdert det annerledes. Selvsagt må IA ha tro på seg selv. At han har det betyr ikke at JJ har gjort en feilvurdering. Jeg tror ikke vi taper stort på å låne ut IA nå, med tanke på at tre spillere har vært bedre enn han i midtforsvaret i år og at vi har fått inn Jon Inge som forhåpentlig forsterker oss på høyreback samtidig som han overtar rollen til IA som fjerdevalg på midtstopperplass. Jeg tror heller ikke vi taper noe mer enn bredde i troppen dersom han ikke er tilbake til neste sesong. Det forutsetter selvsagt at Morten utvikler seg som midtstopper og at utviklingen til Pontus ikke plutselig går i motsatt retning av hva den har gjort til nå. Man kan velge å se det positive i alt, og her er det absolutt positive ting å se, selv om det alltid er litt kjipt når spillere som har vært i klubben lenge, forsvinner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 Da har IA spilt store deler av en kamp som kant og gjort det bra. Han har tidliger vært satt inn som spiss mot slutten av kampen av Stabæk-ledelsen, noe også Start gjorde mot slutten. Jeg er imponert over alle som sier IA ikke kan spiller her, og ikke kan spille der, de kan utvilsomt dette mye bedre enn TL-trenerene... Jeg håpe enda sterkere enn før at IA kommer tilbake så snart som mulig!!! Hehe. Var vel ikke noe så voldsomt imponerende? Han er god til å krige, og er en god spiss for lag som har som eneste mål å dytte flest mulig mennesker innenfor femmeteren og så kælke ballen inn dit. Ofte brukes dette de siste minuttene for lag med dårlig tid, og i sånne situasjoner er spillere som IA og Flem ofte mer effektive enn Alan og Veigar. Inni feltet gjorde IA det bra, men i resten av arbeidsoppgavene var han ikke like god. Så ikke kampen og fikk ikke med meg om han kom inn som kant eller back (trodde jeg leste at han og Ygor spilte på backene), men som kant er jo det å dra av en spiller av og til en grei egenskap. Hvor ofte gjorde han det? Som høyreback kan han sikkert ha gjort en grei jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 2. September 2007 (endret) Del Skrevet 2. September 2007 (endret) Da har IA spilt store deler av en kamp som kant og gjort det bra. Han har tidliger vært satt inn som spiss mot slutten av kampen av Stabæk-ledelsen, noe også Start gjorde mot slutten. Jeg er imponert over alle som sier IA ikke kan spiller her, og ikke kan spille der, de kan utvilsomt dette mye bedre enn TL-trenerene... Jeg håpe enda sterkere enn før at IA kommer tilbake så snart som mulig!!! IA spilte en helt middels kamp. Ikke noe i denne kampen som tilsier at Stabæk har gjort noen tabbe. Edit: Han spilte vel back og ikke kant. Endret 2. September 2007 av Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 Nå blir dette bare spekulasjon, men!!!!!!Jeg har en stor følelse på at IA ike kommer tilbake til Stabæk noe mer. IA har selv sagt han ønsker og håper og avslutte karrieren i Start. Start har ikke penger til å løse ut IA fra konrakten han har med stabæk, mens det er flere spillere i Start som ønsker seg østover. Alle vet jo at Doffen vil østover og at dette fort kan bli en byttehandel mellom IA og Doffen. Jeg har hvert jordet før, men tror ikke jeg e helt på jordet med min spekulasjon her selv om jeg heller hadde sett at IA kommer tilbake til Stabæk Samme Doffen som ville gå fra Start om de la kunstgress på Sør-Arena? Fri og bevare meg, er det en Start-spiller vi ikke trenger så er det Doffen Og i alle fall ikke nå! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161101 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 På bataljonen-forumet hevdes det at Brann fikk tilbud om å låne IA ut sesongen, men takket nei.. Takk og lov. IA i en annen drakt enn vår er vanskelig å svelge, IA i Brann-drakt hadde vært direkte kvalmende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 På bataljonen-forumet hevdes det at Brann fikk tilbud om å låne IA ut sesongen, men takket nei.. Takk og lov. IA i en annen drakt enn vår er vanskelig å svelge, IA i Brann-drakt hadde vært direkte kvalmende. Nå kan du jo få bruk for start flagget ditt henrik, hadde ikke du et liggende? heie litt på IA:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. September 2007 Del Skrevet 2. September 2007 På bataljonen-forumet hevdes det at Brann fikk tilbud om å låne IA ut sesongen, men takket nei.. Takk og lov. IA i en annen drakt enn vår er vanskelig å svelge, IA i Brann-drakt hadde vært direkte kvalmende. Nå kan du jo få bruk for start flagget ditt henrik, hadde ikke du et liggende? heie litt på IA:-) Tror faktisk det har gått i søppelet, det var forøvrig et skjerf. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
exultno 0 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Fremdeles et stykke fram til noen matchform på IA, men kommer seg vel bare mer og mer så lenge han får spilletid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 ble brann tilbudt IA? Det må i så fall ha vært i forbindelse med et siste forsøk på å sikre seg Huseklepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxi 3 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 ble brann tilbudt IA? Det må i så fall ha vært i forbindelse med et siste forsøk på å sikre seg Huseklepp. Har familien hans flyttet nedover?? Eller er det bare dumme rykter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Han er litt "cannavarosk" sånn sett, og dette er ofte forskjellen på en ålreit og en virkelig god stopper. På mange måter langt på vei enig i det du sier, men jeg ønsker å se Morten direkte inn i midtforsvaret når JIH er spilleklar....og du mener selvsagt at han er "Maldinisk" , eller mer generelt, at han har egenskaper som ville passet bedre på stopperplass i Serie A, enn i PL. Som kjent så er da også italienske stoppere i en egen klasse, så det lover jo godt for vår Pontus. Endret 3. September 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Bjørnebye om Inge - Jeg synes Inge André setter standarden for hva som må til. Han løfter kvaliteten både på kamp og treningsfelt. Han er en kriger, og jeg har mange ganger sagt «takk for at du er her» . Utrolig hva Inge har fått til på kort tid. Alternativt sier Bjørnebye ting igjen og igjen og igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/02/510802.html Får håpe dette motiverer ham til å komme tilbake..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Fra Bataljonen sitt forum: Vet fra sikre kilder at Stabæk prøvde et nytt forsøk på fredag på Huseklepp men fikk nei. Trolig da at IAO var en del av et tilbud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 ble brann tilbudt IA? Det må i så fall ha vært i forbindelse med et siste forsøk på å sikre seg Huseklepp. Har familien hans flyttet nedover?? Eller er det bare dumme rykter? Sto vel i avisen at familen hans flytta nedover i midten av august pga. skolegang for ................ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Da har IA spilt store deler av en kamp som kant og gjort det bra. Han har tidliger vært satt inn som spiss mot slutten av kampen av Stabæk-ledelsen, noe også Start gjorde mot slutten. Jeg er imponert over alle som sier IA ikke kan spiller her, og ikke kan spille der, de kan utvilsomt dette mye bedre enn TL-trenerene... Jeg håpe enda sterkere enn før at IA kommer tilbake så snart som mulig!!! IA spilte en helt middels kamp. Ikke noe i denne kampen som tilsier at Stabæk har gjort noen tabbe. Edit: Han spilte vel back og ikke kant. Jeg skrev helt klart feil ja, mente back og ikke kant. Han er en kriger, og fikk 6 i den spillerbørsen jeg så, hvilket var delt besteplass (med en annen) på Start-laget. Godt over middels på et Start-lag, noe som tilsier middels nivå hos oss - men det er vel ikke de spillerene vi skal kvitte oss med? Uansett var det ment som en kommentart til alle som sier hvor han og andre kan, eller rettere sagt ikke kan spille. Flaut da at jeg klarer å skrive feil (back/kant) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Da har IA spilt store deler av en kamp som kant og gjort det bra. Han har tidliger vært satt inn som spiss mot slutten av kampen av Stabæk-ledelsen, noe også Start gjorde mot slutten. Jeg er imponert over alle som sier IA ikke kan spiller her, og ikke kan spille der, de kan utvilsomt dette mye bedre enn TL-trenerene... Jeg håpe enda sterkere enn før at IA kommer tilbake så snart som mulig!!! IA spilte en helt middels kamp. Ikke noe i denne kampen som tilsier at Stabæk har gjort noen tabbe. Edit: Han spilte vel back og ikke kant. Jeg skrev helt klart feil ja, mente back og ikke kant. Han er en kriger, og fikk 6 i den spillerbørsen jeg så, hvilket var delt besteplass (med en annen) på Start-laget. Godt over middels på et Start-lag, noe som tilsier middels nivå hos oss - men det er vel ikke de spillerene vi skal kvitte oss med? Uansett var det ment som en kommentart til alle som sier hvor han og andre kan, eller rettere sagt ikke kan spille. Flaut da at jeg klarer å skrive feil (back/kant) Jeg så hele kampen med Ia og han gjorde en bra figur, selvfølgelig litt rusten etter lite spilletid. Det jeg så var følgende: renser unna farlige innlegg innefor egen 16 meter 5-6 ganger, på løp framover med bra passninger. Skaffer Start en straffe og kriger godt innefor vif`s 16 meter! Er det noen i Stabæk som med hånda på hjerte kan si at vi ikke har brukt for en slik mann resten av sesongen? Mener ikke å si at vi dårlige spillere i 1 ellveren, men at JJ ikke har brukt for IA`s ferdigheter er merkelig. Hvilken side er der Jon Inge spiller på? Endret 3. September 2007 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hvilken side er der Jon Inge spiller på? Høyre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 15. September 2007 Del Skrevet 15. September 2007 I.A Olsen er konge i Start forsvaret nå i kampen mot RBK! Skulle likt å hatt han på benken framover som backup! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 15. September 2007 Del Skrevet 15. September 2007 "Inge Andre Olsen et forsvar aleine" i følge kommentatoren til tv2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 15. September 2007 Del Skrevet 15. September 2007 Fy faen jeg klikker. IA er allerede i kjempeform mens vi sitter med en god midtstopper og en pensjonist tilbake. Utleieavtalen av IA er tidenes tabbe, ingen kunne trengt Ia sine styrker som oss nå for tia :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yeah 0 Del Skrevet 15. September 2007 Del Skrevet 15. September 2007 " Inge Andre Olsen har vært en gigant i forsvaret til Start. Skjønner ikke at Stabæk kunne slippe han nå i den viktige sesongavslutningen" Tv2 kommentator. Svir å se han i den gule drakta:( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 15. September 2007 Del Skrevet 15. September 2007 " Inge Andre Olsen har vært en gigant i forsvaret til Start. Skjønner ikke at Stabæk kunne slippe han nå i den viktige sesongavslutningen" Tv2 kommentator. Svir å se han i den gule drakta:( Det gjør det, men godt han kan hjelpe oss der han er også. Skjønner han ikke likte å sitte på benken når IA er såpass i form mens Mike fortsatt ikke var "helt der". Vi får håpe pausen har gjort Mike bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 15. September 2007 Del Skrevet 15. September 2007 " Inge Andre Olsen har vært en gigant i forsvaret til Start. Skjønner ikke at Stabæk kunne slippe han nå i den viktige sesongavslutningen" Tv2 kommentator. Svir å se han i den gule drakta:( Det gjør det, men godt han kan hjelpe oss der han er også. Skjønner han ikke likte å sitte på benken når IA er såpass i form mens Mike fortsatt ikke var "helt der". Vi får håpe pausen har gjort Mike bra!! IA sikret jo at vi med seier mot Odd enten er 7 poeng margin på Royal League, eller 3 poeng opp til gullet! (eller kanskje 6 margin og 4 til gullet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå