hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Til info; IA var benket for oss også etter at han ble frisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 21. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2007 (endret) Tror vi ser Start i Adeccoligaen til neste år.. Tviler egentlig på at IA vil det. Ser sjansen nå til at ledelsen ser hva de har gjordt og at han ikke vil spille Adecco neste år Disse kverulantene og idiot innleggene over hvor man prøver å gotdt gjør utleien er til å le seg skakk av Du islendingen, tror du det har noe å si å ha dekning på alle plasser? Hvorfor leie ut en spiller som har vært fast på laget i en årekke ? Det blir nesten for dumt å diskutere med individer som skal forsvare alt det ledelsen gjør og i tilleg med sarkasme da man ikke har noen argumenter som støtter det de mener! Tror du spillerens ønske om spilletid har noe med saken å gjøre? Har vi vært i en situasjon etter IA ble leid ut som har påkrevd dobbeldekning i midtforsvaret? Så vidt meg bekjent har Pontus og Mike spilt hver eneste kamp? Ingen av de har fått karantene eller skader. Forøvrig helt enig at folk som har vært faste på laget i en årrekke ikke bør leies ut eller selges. Jeg skjønner faen ikke hvorfor vi kvittet oss med Finstad og Michelsen. De var jo faste på laget i mange år. For ikke å glemme Tom Fodstad! Hvorfor spiller ikke han fortsatt?? Du bekrefter jo det jeg sier! sarkasme med høl i hue argumenter! Hvilke argumenter har du ? IA var årets spiller i fjor og er en kriger, alle som ser fotball ser at han holder nivået i Stabæk. At Pontus spiller bra er ingen hemlighet men at Mike sliter litt ser alle, han er desverre på hell. Så da mener du hva? Samenligner du benkesliter Michelsen og Finstad med IA? Ingen tvil om at IAO var en kriger for oss i fjor, men med tanke på at han faktisk ikke var i form hos oss etter at han kom tilbake fra skade, og derfor ikke fikk spille, så er dt vel bedre at han spilte en halv sesong i Start hvor han faktisk har klart å komme tilbake i toppform? Tror du han hadde vært i den formen han er i nå viss han satt på benken vår? Jeg tror hvertfall at vi får betalt for utlånet når( viss...) han kommer tilbake!!(noe jeg også innerst inne tror han gjør..) Endret 21. Oktober 2007 av Blaatthjerte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Til info; IA var benket for oss også etter at han ble frisk. Nytter ikke å forklare han ting. Han har fått forklart ting drøssevis av ganger av forskjellige folk, men tror dessverre ikke at han har kapasitet til å forstå dette. Kommer det samme hver gang; han har rett og alle andre som presenterer en liste av argumenter har ingen argumenter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Tror vi ser Start i Adeccoligaen til neste år.. Tviler egentlig på at IA vil det. Ser sjansen nå til at ledelsen ser hva de har gjordt og at han ikke vil spille Adecco neste år Disse kverulantene og idiot innleggene over hvor man prøver å gotdt gjør utleien er til å le seg skakk av Du islendingen, tror du det har noe å si å ha dekning på alle plasser? Hvorfor leie ut en spiller som har vært fast på laget i en årekke ? Det blir nesten for dumt å diskutere med individer som skal forsvare alt det ledelsen gjør og i tilleg med sarkasme da man ikke har noen argumenter som støtter det de mener! Tror du spillerens ønske om spilletid har noe med saken å gjøre? Har vi vært i en situasjon etter IA ble leid ut som har påkrevd dobbeldekning i midtforsvaret? Så vidt meg bekjent har Pontus og Mike spilt hver eneste kamp? Ingen av de har fått karantene eller skader. Forøvrig helt enig at folk som har vært faste på laget i en årrekke ikke bør leies ut eller selges. Jeg skjønner faen ikke hvorfor vi kvittet oss med Finstad og Michelsen. De var jo faste på laget i mange år. For ikke å glemme Tom Fodstad! Hvorfor spiller ikke han fortsatt?? Du bekrefter jo det jeg sier! sarkasme med høl i hue argumenter! Hvilke argumenter har du ? IA var årets spiller i fjor og er en kriger, alle som ser fotball ser at han holder nivået i Stabæk. At Pontus spiller bra er ingen hemlighet men at Mike sliter litt ser alle, han er desverre på hell. Så da mener du hva? Samenligner du benkesliter Michelsen og Finstad med IA? Det han sa var vel at IA, og nå tar vi det med store bokstaver sånn i tilfelle du har dårlig syn: IA FIKK ALDRI SPILLE SÅLENGE MIKE OG PONTUS VAR SKADEFRIE Forstår? Han har spilt seg i form i Start. Skulle vi henge med i gullkampen hadde vi kanskje ikke mulighet til å vente/ta sjansen på det? At han var årets spiller i fjor betyr vel ikke at han skal ha fast plass på laget i år? Forresten, du har fortsatt ikke fortalt meg hvordan det økonomiske regnestykket ser ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Til info; IA var benket for oss også etter at han ble frisk. Spillere som har vært skada skal selvfølgelig ikke gå direkte inn på laget. Har du sett tabber av midforsvaret de siste kampene? Hadde det vært mulig å sette innpå en hodesterk spiller på slutten av kamper der vi sliter eller skal safe et resultat? Det er skrevet utrolig mye i denne tråden og jeg har sikker mye feil i mine spiss formuleringer, men det forandre ikke det faktumet at vi mangler en plasserings sikker midstopper i midforsvaret. Innslupne mål 33. Dere kan si hva dere vil men hvis man ser på statestikker ser vi at Stabæk slipper inn mange mål på dødball og scorer lite på dødball. Eneste argumentet hitill som holder mål etter utleien er vel økonomi alt annet er svada og antagelser. Jeg vet like lite som dere hva som er grunnen og det blir spekulasjoner. Spekulasjoner blir det når ingen er villig til å innrømme hva som egentlig skjedde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2007 (endret) Det han sa var vel at IA, og nå tar vi det med store bokstaver sånn i tilfelle du har dårlig syn: IA FIKK ALDRI SPILLE SÅLENGE MIKE OG PONTUS VAR SKADEFRIE Forstår? Han har spilt seg i form i Start. Skulle vi henge med i gullkampen hadde vi kanskje ikke mulighet til å vente/ta sjansen på det? At han var årets spiller i fjor betyr vel ikke at han skal ha fast plass på laget i år? Forresten, du har fortsatt ikke fortalt meg hvordan det økonomiske regnestykket ser ut... Forsetter med sarkasmen ser jeg! Du detter jo helt av når du sier han spilte seg i form i Start! Han storspilte i første kampen mot Rbk. Minste mål i en diskusjon er vel å ikke tillegge andre debantanter meninger de ikke har! Ellers så kan du bruke så store bokstaver du vil! Regne stykke du etterylser får du ikke, men du kan jo ta denne: leie ut en mann som har en lønn på rundt 1,5 mill mot å kjøpe en spiller til 4/5 mill som skal styrke stallen neste år! Endret 21. Oktober 2007 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Hvilke meninger er tillagt deg nå? Ikke så lett å se inn i din fantasiverden for oss som lever i virkeligheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Hvilke meninger er tillagt deg nå? Ikke så lett å se inn i din fantasiverden for oss som lever i virkeligheten. Det minste man kan kreve på et debatt forum er vel at man svarer på det andre debantanter skriver? Du svarer på det som passer deg og utelater det som " ikke passer eller det du ikke kan svare på". Så lenge du ikke gidder å lese alt blir det bare tull! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Eksempel 1: Start betaler 10 millioner for å låne IA. Smart av oss? Eksempel 2: Start betaler 5 millioner for å låne IA. Smart av oss? IA spilte kanskje bra med en gang, men det tok altså ikke JJ sjansen på. IA har noen kvaliteter som passer bra når man blir presset bakover slik Start blir. Men han er så langt unna en spillende midtstopper som det går an å komme. Slik vi spiller er det viktig. Men men. Kan man heade så kan man vel alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Hvilke meninger er tillagt deg nå? Ikke så lett å se inn i din fantasiverden for oss som lever i virkeligheten. Det minste man kan kreve på et debatt forum er vel at man svarer på det andre debantanter skriver? Du svarer på det som passer deg og utelater det som " ikke passer eller det du ikke kan svare på". Så lenge du ikke gidder å lese alt blir det bare tull! Enig. Fint om du kan begynne å svare på spørsmålene du får. Ellers kan jeg fortsatt ikke se hvilke meninger som er tillagt deg. Du har forresten glemt å fortelle oss at Bohinen må gå i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Eksempel 1: Start betaler 10 millioner for å låne IA. Smart av oss?Eksempel 2: Start betaler 5 millioner for å låne IA. Smart av oss? IA spilte kanskje bra med en gang, men det tok altså ikke JJ sjansen på. IA har noen kvaliteter som passer bra når man blir presset bakover slik Start blir. Men han er så langt unna en spillende midtstopper som det går an å komme. Slik vi spiller er det viktig. Men men. Kan man heade så kan man vel alt. Som du sier er det kanskje et spørsmål om økonomi, og hva skal man si da? ingenting Hvorfor ikke si det med en gang at han er for dyr? Det hele blir veldig rart da Stabæk skriver en ny 4 år`s kontrakt i sommer og blir skremt da han blir skada og leier han ut når han er klar for spill. Til sammenligning var Mike skada en lang periode for han pressa Morten ut på Backen! Og var man virkelig redd burde man kankje fått millionene fra Brann da man hadde sjansen. Mulig en gambling fra Styret, at man vurderer Pontus foran Ia. Hvorfor 2 eksempler? har du noen fakta tall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2007 (endret) Hvilke meninger er tillagt deg nå? Ikke så lett å se inn i din fantasiverden for oss som lever i virkeligheten. Det minste man kan kreve på et debatt forum er vel at man svarer på det andre debantanter skriver? Du svarer på det som passer deg og utelater det som " ikke passer eller det du ikke kan svare på". Så lenge du ikke gidder å lese alt blir det bare tull! Enig. Fint om du kan begynne å svare på spørsmålene du får. Ellers kan jeg fortsatt ikke se hvilke meninger som er tillagt deg. Du har forresten glemt å fortelle oss at Bohinen må gå i dag. Som Semb hadde sakt dette er et klasse innlegg Kom med det du lurer på, har ikke et stort problem med å svare deg! Endret 21. Oktober 2007 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Eksempel 1: Start betaler 10 millioner for å låne IA. Smart av oss?Eksempel 2: Start betaler 5 millioner for å låne IA. Smart av oss? IA spilte kanskje bra med en gang, men det tok altså ikke JJ sjansen på. IA har noen kvaliteter som passer bra når man blir presset bakover slik Start blir. Men han er så langt unna en spillende midtstopper som det går an å komme. Slik vi spiller er det viktig. Men men. Kan man heade så kan man vel alt. Som du sier er det kanskje et spørsmål om økonomi, og hva skal man si da? ingenting Hvorfor ikke si det med en gang at han er for dyr? Det hele blir veldig rart da Stabæk skriver en ny 4 år`s kontrakt i sommer og blir skremt da han blir skada og leier han ut når han er klar for spill. Til sammenligning var Mike skada en lang periode for han pressa Morten ut på Backen! Og var man virkelig redd burde man kankje fått millionene fra Brann da man hadde sjansen. Mulig en gambling fra Styret, at man vurderer Pontus foran Ia. Hvorfor 2 eksempler? har du noen fakta tall? Fordi når man skal vurdere om det er smart å låne ut en spiller for et pengebeløp så må man vurdere to ting; kvaliteten på spilleren og pengebeløpet. Du gauker hele tiden om at IA er så fantastisk god (men at han ikke var på førstelaget gir du tydligvis F i). Og på bakgrunn av det trekker du noen forbanna klare konklusjoner. Det er like dumt som å si at det er raskt å løpe på 18,7 eller at det er for mye å betale 100000 for en bil. Uten å si noe om hvor lang distansen var og hvaslags bil det er snakk om. 5 og 10 var bare noen tall for å få fantasien din på glid. Virker jo ikke akkurat som det er så mye av den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Jeg burde kanskje tatt dette i "Skriv alt du lurer på"-tråden, men er det mulig å få innført en slags rettefunksjon på forumet? Enkelte sliter tydeligvis veldig med grammatikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Eksempel 1: Start betaler 10 millioner for å låne IA. Smart av oss?Eksempel 2: Start betaler 5 millioner for å låne IA. Smart av oss? IA spilte kanskje bra med en gang, men det tok altså ikke JJ sjansen på. IA har noen kvaliteter som passer bra når man blir presset bakover slik Start blir. Men han er så langt unna en spillende midtstopper som det går an å komme. Slik vi spiller er det viktig. Men men. Kan man heade så kan man vel alt. Som du sier er det kanskje et spørsmål om økonomi, og hva skal man si da? ingenting Hvorfor ikke si det med en gang at han er for dyr? Det hele blir veldig rart da Stabæk skriver en ny 4 år`s kontrakt i sommer og blir skremt da han blir skada og leier han ut når han er klar for spill. Til sammenligning var Mike skada en lang periode for han pressa Morten ut på Backen! Og var man virkelig redd burde man kankje fått millionene fra Brann da man hadde sjansen. Mulig en gambling fra Styret, at man vurderer Pontus foran Ia. Hvorfor 2 eksempler? har du noen fakta tall? Fordi når man skal vurdere om det er smart å låne ut en spiller for et pengebeløp så må man vurdere to ting; kvaliteten på spilleren og pengebeløpet. Du gauker hele tiden om at IA er så fantastisk god (men at han ikke var på førstelaget gir du tydligvis F i). Og på bakgrunn av det trekker du noen forbanna klare konklusjoner. Det er like dumt som å si at det er raskt å løpe på 18,7 eller at det er for mye å betale 100000 for en bil. Uten å si noe om hvor lang distansen var og hvaslags bil det er snakk om. 5 og 10 var bare noen tall for å få fantasien din på glid. Virker jo ikke akkurat som det er så mye av den. Du tar helt feil og det er ikke bare jeg som sier Ia holder mål. Har du set mer skryt en spiller får av ekspertene? Derfor er det vel noen som har vurdert feil kvalitet ut i fra det du sier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Jeg burde kanskje tatt dette i "Skriv alt du lurer på"-tråden, men er det mulig å få innført en slags rettefunksjon på forumet? Enkelte sliter tydeligvis veldig med grammatikken. Når argumentene mangler konsentrerer vi oss om andre viktige temaer???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2007 (endret) Ser faktisk for meg at vi selger IA til Start jeg, og at sukesssduoen MMS og PS blir midtforsvaret vårt neste sesong. Morten er såpass mye bedre som stopper enn back, og samtidig er JIH klart bedre enn Morten i det offensive spillet. Gain-gain-gain. Mike har tapt seg, og holder ikke nivå i mine øyne. Om Bjørnar kan begynne å utfordre Tom på andre siden igjen, så ser jeg konturene av et veldig spennende forsvar. Vi vil uansett ha Mike, Tom/Bjørnar, samt meget spennende Rogne, i backup. Jeg tror vi utnytter potensialet til forsvarspillerne vår mer ved en slik løsning, enn om vi feks skulle droppet JIH for å beholde IA i klubben. Endret 21. Oktober 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Eksempel 1: Start betaler 10 millioner for å låne IA. Smart av oss?Eksempel 2: Start betaler 5 millioner for å låne IA. Smart av oss? IA spilte kanskje bra med en gang, men det tok altså ikke JJ sjansen på. IA har noen kvaliteter som passer bra når man blir presset bakover slik Start blir. Men han er så langt unna en spillende midtstopper som det går an å komme. Slik vi spiller er det viktig. Men men. Kan man heade så kan man vel alt. Som du sier er det kanskje et spørsmål om økonomi, og hva skal man si da? ingenting Hvorfor ikke si det med en gang at han er for dyr? Det hele blir veldig rart da Stabæk skriver en ny 4 år`s kontrakt i sommer og blir skremt da han blir skada og leier han ut når han er klar for spill. Til sammenligning var Mike skada en lang periode for han pressa Morten ut på Backen! Og var man virkelig redd burde man kankje fått millionene fra Brann da man hadde sjansen. Mulig en gambling fra Styret, at man vurderer Pontus foran Ia. Hvorfor 2 eksempler? har du noen fakta tall? Fordi når man skal vurdere om det er smart å låne ut en spiller for et pengebeløp så må man vurdere to ting; kvaliteten på spilleren og pengebeløpet. Du gauker hele tiden om at IA er så fantastisk god (men at han ikke var på førstelaget gir du tydligvis F i). Og på bakgrunn av det trekker du noen forbanna klare konklusjoner. Det er like dumt som å si at det er raskt å løpe på 18,7 eller at det er for mye å betale 100000 for en bil. Uten å si noe om hvor lang distansen var og hvaslags bil det er snakk om. 5 og 10 var bare noen tall for å få fantasien din på glid. Virker jo ikke akkurat som det er så mye av den. Du tar helt feil og det er ikke bare jeg som sier Ia holder mål. Har du set mer skryt en spiller får av ekspertene? Derfor er det vel noen som har vurdert feil kvalitet ut i fra det du sier! Kan du lese? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Du tar helt feil og det er ikke bare jeg som sier Ia holder mål. Har du set mer skryt en spiller får av ekspertene?Derfor er det vel noen som har vurdert feil kvalitet ut i fra det du sier! Tja. I år har vel stort sett alle de offensive spillerne våre fått mer skryt? For at de skal fungere må vi klare annet enn å sparke ballen høyt og langt. Kvaliteter IA ikke har. Men du skal prøve å holde deg litt saklig her. Jeg har ikke sagt at ikke IA er en god spiller. Jeg skulle gjerne hatt han på benken sammen med et par spisser som er like gode som Daniel og Veigar, en midtbanespiller av Tobbe-klasse som kan komme inn som sliter, og en Chippen som kan komme inn med fart og driblinger. Problemet er at , no big surprise, sånt koster penger. Samtidig vil aldri spillere i den klassen være fornøyd med å sitte på benken. Så ender vi med spillere som sutrer i pressen, gir litt f på trening og skaper generelt dårlig stemning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Eksempel 1: Start betaler 10 millioner for å låne IA. Smart av oss?Eksempel 2: Start betaler 5 millioner for å låne IA. Smart av oss? IA spilte kanskje bra med en gang, men det tok altså ikke JJ sjansen på. IA har noen kvaliteter som passer bra når man blir presset bakover slik Start blir. Men han er så langt unna en spillende midtstopper som det går an å komme. Slik vi spiller er det viktig. Men men. Kan man heade så kan man vel alt. Som du sier er det kanskje et spørsmål om økonomi, og hva skal man si da? ingenting Hvorfor ikke si det med en gang at han er for dyr? Det hele blir veldig rart da Stabæk skriver en ny 4 år`s kontrakt i sommer og blir skremt da han blir skada og leier han ut når han er klar for spill. Til sammenligning var Mike skada en lang periode for han pressa Morten ut på Backen! Og var man virkelig redd burde man kankje fått millionene fra Brann da man hadde sjansen. Mulig en gambling fra Styret, at man vurderer Pontus foran Ia. Hvorfor 2 eksempler? har du noen fakta tall? Fordi når man skal vurdere om det er smart å låne ut en spiller for et pengebeløp så må man vurdere to ting; kvaliteten på spilleren og pengebeløpet. Du gauker hele tiden om at IA er så fantastisk god (men at han ikke var på førstelaget gir du tydligvis F i). Og på bakgrunn av det trekker du noen forbanna klare konklusjoner. Det er like dumt som å si at det er raskt å løpe på 18,7 eller at det er for mye å betale 100000 for en bil. Uten å si noe om hvor lang distansen var og hvaslags bil det er snakk om. 5 og 10 var bare noen tall for å få fantasien din på glid. Virker jo ikke akkurat som det er så mye av den. Du tar helt feil og det er ikke bare jeg som sier Ia holder mål. Har du set mer skryt en spiller får av ekspertene? Derfor er det vel noen som har vurdert feil kvalitet ut i fra det du sier! IAO holder jo mål i den formen han er i nå!! sånn som han spiller for tiden så kunne han danket Mike rett ut. Men poenget er at han ikke var i den formen i våres og sommer når han satt på benken vår, å ikke hadde han blitt det heller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Jeg burde kanskje tatt dette i "Skriv alt du lurer på"-tråden, men er det mulig å få innført en slags rettefunksjon på forumet? Enkelte sliter tydeligvis veldig med grammatikken. Når argumentene mangler konsentrerer vi oss om andre viktige temaer???? Jeg vet ikke hvor mange ganger argumentene må skrives for at du skal registrere dem jeg? Du burde forøvrig konse litt på rettskriving, da dine egne argumenter vil tas mer på alvor når folk slutter å lure på om du går i 2. eller 3. klasse.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 er det mulig å få innført en slags rettefunksjon på forumet? Enkelte sliter tydeligvis veldig med grammatikken. Den siste versjonen av Firefox kommer med norsk rettefunksjon. Last den ned gratis her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Så IA på målene til ODD i går mot Start og da ser vi hans gamle synder igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) Så IA på målene til ODD i går mot Start og da ser vi hans gamle synder igjen... Enkelte får vel det og til å være grunn god nok til å sparke Bohinen. Endret 22. Oktober 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg burde kanskje tatt dette i "Skriv alt du lurer på"-tråden, men er det mulig å få innført en slags rettefunksjon på forumet? Enkelte sliter tydeligvis veldig med grammatikken. Når argumentene mangler konsentrerer vi oss om andre viktige temaer???? Jeg vet ikke hvor mange ganger argumentene må skrives for at du skal registrere dem jeg? Du burde forøvrig konse litt på rettskriving, da dine egne argumenter vil tas mer på alvor når folk slutter å lure på om du går i 2. eller 3. klasse.. Uansett hvor uenig man er, så bør man holde debatten på et saklig nivå. Det er lavmål å kritisere folks rettskrivning når du ikke kjenner til andres forutsetninger for å skrive rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Uansett hvor uenig man er, så bør man holde debatten på et saklig nivå. Det er lavmål å kritisere folks rettskrivning når du ikke kjenner til andres forutsetninger for å skrive rett. Ok, jeg tar den. Ble litt vel impulsiv der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Del Skrevet 22. Oktober 2007 Uansett hvor uenig man er, så bør man holde debatten på et saklig nivå. Det er lavmål å kritisere folks rettskrivning når du ikke kjenner til andres forutsetninger for å skrive rett. Ok, jeg tar den. Ble litt vel impulsiv der. Makan til folkeskikk. Nå må faen Bohinen få sparken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2007 (endret) Makan til folkeskikk. Nå må faen Bohinen få sparken. Ha ha, morsomt Endret 22. Oktober 2007 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Ryddet litt i denne tråden, den handler i følge overskriften om IA. - Grammatikk kan diskuteres på VGD - Bohinen har en egen tråd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
luftens baron 9 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 La oss håpe at IA spiller en kanon match til søndag, og bidrar til at Start knekker vingene til "Gullars". Nå kan du biddra til egen medalje IA!!!!!! Hiv o hoi, snart er sølvet vårt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå