Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 13. Mars 2008 Del Skrevet 13. Mars 2008 Hva er poenget med å leie ut en så gammel spiller? Ingen mulighet for salg, eller? Med en god sesong i Godset, seg jeg ikke bort i fra at vi kan få en budkrig mellom Start og Godset, og markedsprisen blir sannsynligvis bedre. Noen som vet om det blir mulgihet for Start å hente IAO neste år ettersom Godset har opsjon på kjøp? Dersom Godset har opsjon på kjøp trenger ikke de å gå i noen budkrig med noen som helst, da kan de jo bare benytte seg av opsjonen og kjøpe til den prisen som er avtalt. Benytter ikke Godset den muligheten kan selvsagt Start komme inn i bildet. Er du sikker på at kjøpsopsjonen ikke bare gjelder innenfor leieperioden? Det høres merkelig ut med opsjon på kjøp når leieavtalen er på ett år mens kontrakten med Stabæk er ytterligere 2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 13. Mars 2008 Del Skrevet 13. Mars 2008 Hva er poenget med å leie ut en så gammel spiller? Ingen mulighet for salg, eller? Edit: Får vi to mill, ved siden av dekning av lønn? Bra avtale, i grunn. Edit igjen: Bare jeg som tror det hadde vært bedre om vi solgte til Brann for en stund siden? Da hadde vi vel fint fått 10 mill. Jeg har vel nevnt det siste jeg også i noen innlegg før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 13. Mars 2008 Del Skrevet 13. Mars 2008 Alltid lett å være etterpåklok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 13. Mars 2008 Del Skrevet 13. Mars 2008 Inntar lønnstoppen i Godset:http://dt.no/article/20080313/NYHET/667054703/0/TVFEED Riktig link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 19. Mars 2008 Del Skrevet 19. Mars 2008 Det står i hvert fall at vi får en kompensasjon, så noe må det jo være. Til de som sier vi burde solgt til Brann, hvem av dere sa det når vi hadde muligheten? Hvem trodde vi skulle få ento stoppere som var enda bedre enn Mike og IAO, i tillegg til at de begge skulle bli skadde og satt langt tilbake? Hadde vi visst det på det tidspunktet hadde vi selvfølgelig solgt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. April 2008 Del Skrevet 27. April 2008 Bad Boyzzzzzz IA er selvfølgelig med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. April 2008 Del Skrevet 27. April 2008 Bad Boyzzzzzz IA er selvfølgelig med! Er ikke Henning også med da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 27. April 2008 Del Skrevet 27. April 2008 Bad Boyzzzzzz IA er selvfølgelig med! Er ikke Henning også med da? Så sånn ut hvertfall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 27. April 2008 Del Skrevet 27. April 2008 Bad Boyzzzzzz IA er selvfølgelig med! Er ikke Henning også med da? Så sånn ut hvertfall.. Er vel bilder som dette de legger til grunn.. Alle vet jo at blod er beintøft. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. April 2008 Del Skrevet 27. April 2008 Bad Boyzzzzzz IA er selvfølgelig med! herlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Hørt det før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Hørt det før? Han mener ikke på midtstopperplass, skjønner du vel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Mange irriterende Stabæk-fans på lørdag, "Hvis du scorer nå kommer du faen ikke tilbake!" "Helvete heller IA, din jævla gris, ikke gjør sånn mot lagkameratene dine (eks-lagkameratene...)...osv. Når man er leid ut spiller man på det laget man har på drakt for, "og hvis du scorer nå kommer du faen ikke tilbake!" Hva er det for noe dritt!? Jeg får bare mere lyst på en spiller når han gjør en god jobb jeg... Jaja, kanskje noen ganske enkelt er idioter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Jeg forbeholder meg loven om ytringsfrihet og stiller et vanskelig spørsmål Vis I.A. hadde ,når han hadde ballen, snudd seg og fyrt av ett skudd mot eget mål, forbi keeper og gitt Stabæk de 3 poengene. Ville dere da at han skulle kommet tilbake til Stabæk fordi han skårte for oss med vilje, eller at vi solgte han fordi han opptrådde uproffesjonelt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Kommet tilbake! Hva ellers? Mulig Lasse Bo ville bedt IA finne seg en annen klubb...? Samtidig vil jeg si at drittslening til IA ikke hører hjemme. Hvis han virkelig gjør seg fortjent til det så kanskje... Ikke glem at IA er en av gamlegutta i klubben. Mike forsvinner vel snart, greit å kunne se IA i øynene når han kommer tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Drittslenging, uansett mot hvem, er og forblir patetisk. (Det finnes noen få unntak.) Fullstendig uavhengig av dette, fremstår IAOs "krav" til Strømsgodset som lattermildt - for de av oss som kjenner hans valfarting etter at han ikke fikk fripass til "sin" stoppperplass etter skadeavbrekket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Drittslenging, uansett mot hvem, er og forblir patetisk. (Det finnes noen få unntak.) Fullstendig uavhengig av dette, fremstår IAOs "krav" til Strømsgodset som lattermildt - for de av oss som kjenner hans valfarting etter at han ikke fikk fripass til "sin" stoppperplass etter skadeavbrekket. Jeg sliter ikke så fælt med akkurat det der. IA ville ha forsterkninger fordi han ville vinne med stabæk, når forsterkningene førte til at han fikk valget mellom å se stabæk fra benken eller spille en time lenger sør, valgte han å spille. Greit nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 IA var forøvrig veldig rask med å klappe mot oss og "takke" for kampen. Kan ikke se at man skal behøve å slenge dritt etter en mann som tross alt har vært en trofast blaa i mange år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) IAO er en helt, uansett hvilken klubb han spiller i nå. Må vel bare ha vært de historieløse som slenger dritt til ham. Endret 9. Juni 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Jeg har heller ingen problemer med IAOs valg. Det har frigjort midler vi sårt trengte i vår. Jeg bare smilte i skjegget etter utspillet hans. Endret 9. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 10. Juni 2008 Del Skrevet 10. Juni 2008 Inge André Olsen og Espen Johnsen har kontrakter med Stabæk og Rosenborg til henholdsvis 2010 og 2009. Det ligger ikke kjøpsopsjon i leieavtalene med noen av disse spillerne. Lørdag uttalte SIF-trener Ronny Deila at han gjerne vil beholde bautaen Olsen utover leieperioden. http://dt.no/article/20080610/SPORT/349720758 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 Noen som vet om vi har tilbakekalling klausul i lånekontrakten til IA? Med Pontus ute resten av sesongen er isåfall det et alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 få mannen tilbake!nå! koste hva det koste vil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Juli 2008 Del Skrevet 16. Juli 2008 Han kommer ikke tilbake nå.Budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 17. Juli 2008 Del Skrevet 17. Juli 2008 Jævlig synd, for han hadde vi trengt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Med en spillertype lik IA inn i troppen, samt opsjon på kjøp så tipper jeg IA's dager i stabæk er talte. Han returnerer nok til sørlandet etter sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Med en spillertype lik IA inn i troppen, samt opsjon på kjøp så tipper jeg IA's dager i stabæk er talte. Han returnerer nok til sørlandet etter sesongen. Som supplement til en Annan-deal`? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BLAA bil 0 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Ut med skade mot Viking i cupen i dag. Han sier han har strukket leddbåndet på innsiden av kneet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Ut med skade mot Viking i cupen i dag.Han sier han har strukket leddbåndet på innsiden av kneet. Med andre ord lite sannsynlig at han spiller mot oss om en uke. Hvor sannsynlig er det at de to andre som gikk ned for telling i den kampen er med når kvartfinalen spilles ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hvor sannsynlig er det at de to andre som gikk ned for telling i den kampen er med når kvartfinalen spilles ? Kommer an på skaden til IAO, akutte kneskader kan ofte leges i løpet av 1-2 uker dersom det ikke er snakk om avrivning sener. Han andre hadde vel "bare" svelget tunga, og må anses for å være klar om et par dager Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå