Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Regner med at Østhagen begynner med sine faste oppdateringer når konkursboet er unnagjort og han kan konsentrere seg mer om det fysikalske og mindre om kroner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kjekt at det er lenge til neste TL-kamp for IAO er en av få som har prestert over eller som forventet. (man hadde kanskje litt for lave forventeninger til han) Vi trenger han i midtforsvaret frem til Segerström blir 100 % fit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IAO var akkurat i butikken og kjøpte nye drakter med navn til begge kidsa sine. Så det må vel bekrefte at det ikke er noe galt med hodet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjenner jeg blir varm om hjertet, og stolt av IA .

Han er blitt kritisert for noe rufsete spill av enkelte her inne. Men han har en innsatsvilje og guts som de andre gutta kan lære av. Fint at han setter Owe Rösler på plass.

Ingen kødder med Inge Andre Olsen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er blitt kritisert for noe rufsete spill av enkelte her inne. Men han har en innsatsvilje og guts som de andre gutta kan lære av. Fint at han setter Owe Rösler på plass.

Word. Han ville ikke reagert på en sånn måte hvis Rösler ikke hadde sagt noe dritt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Word. Han ville ikke reagert på en sånn måte hvis Rösler ikke hadde sagt noe dritt.

Rösler sier mye dritt og for en gang skyld er det noen som setter han på plass. IA Olsen IA Olsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rösler sier mye dritt og for en gang skyld er det noen som setter han på plass. IA Olsen IA Olsen.

Ja han er av å til en apekatt.Støtter IAO. bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA har kanskje best kampholdning av samtlige av gutta, men kan virke litt overtent av og til. Synd å si det, men foretrekker sindige midtstoppere som samtidig ikke lar seg pille på nesen. Man får ikke akkurat roen over seg når han har ballen :rolleyes: . Er glad for å ha IA tilbake, men han kan med fordel senke skuldrene litt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA har kanskje best kampholdning av samtlige av gutta, men kan virke litt overtent av og til. Synd å si det, men foretrekker sindige midtstoppere som samtidig ikke lar seg pille på nesen. Man får ikke akkurat roen over seg når han har ballen :rolleyes: . Er glad for å ha IA tilbake, men han kan med fordel senke skuldrene litt!

Helt enig med deg i det du skriver. IA føler vel at han har sjansen til å spille seg til en fast plass nå som Morten er ute.

Han føler vel at Pontus peser han i nakken.

Synd å si det men hadde alle 11 hatt samme innstilling som IA hadde vi nok vært øvre halvdel av tabellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra vi har folk som tar jobben sin på alvor!

IAO er helt konge han vet hva det dreier seg om.

Synd ikke flere tar etter han.......... :angry:

Om alle hadde levert samme innsats som IA hver enste kamp hadde vi vel omtrent vunnet samtlige kamper hittil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra vi har folk som tar jobben sin på alvor!

IAO er helt konge han vet hva det dreier seg om.

Synd ikke flere tar etter han.......... :angry:

Om alle hadde levert samme innsats som IA hver enste kamp hadde vi vel omtrent vunnet samtlige kamper hittil.

Selvfølgelig, blør du for drakta tar du hjem 3 poeng er du jålete og tar fram finsesene og driter i grovarbeidet taper man kamper!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Konstruktiv IA Olsen

- Vi jobber nå alle på samme lag, det er ingen isfronter her. Vi er i det hele tatt meget interesserte i å finne en løsning som er spiselig for alle, og det tror jeg vi skal klare, sier en meget optimistisk Inge André Olsen til Dagbladet.

---

Vel talt, IA!

Endret av drazyc
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Skandale at Inge er nede på side fire etter en kamp som igår.

Det er bare en ting å si... Prikkfri!! En eneste desimal under 10 på spillerbørsene vil være minst like skandaløst :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare en ting å si... Prikkfri!! En eneste desimal under 10 på spillerbørsene vil være minst like skandaløst :)

Hepp,

Jeg trekker tilbake det negative jeg skrev i vinter!

IA har hatt en god sesong og det er digg å ha en som rydder opp i luftrommet inne i egen 16 meter.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg trekker tilbake det negative jeg skrev i vinter!

IA har hatt en god sesong og det er digg å ha en som rydder opp i luftrommet inne i egen 16 meter.

@ringo

Føyer meg til den. Jeg var altfor kritisk mot IA. Han har virkelig vært en bauta i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var herlig å se hvordan han vant alle hodeduellene mot normalt gode hodespillere fra LSK i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle259823.ece

På vei tilbake. Forsvaret vårt teller Høilandzinho, Rogne, Segerstrøm, MMS, IAO, Hedenstad og Stenvoll.

IAO blir 32 i vinter.. Er dette hans siste sesong i Stabæk-trøya?

Han er knall på sitt beste, men ofte svært ruskete og mye skadet..

Endret av blaamann
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
I A Olsen
  • Opprett ny...