Blaablaa 158 Del Skrevet 3. Mai 2016 Del Skrevet 3. Mai 2016 Ja det med DEILIG stusset meg, blir vel ikke så fryktelig DEILIG hvis vi ryker med hue og den berømte rævva ned i OBOS! Kanskje heller si det som det er, at ting ikke akkurat har gått på skinner i år som ifjor, samt ta litt selvkritikk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 3. Mai 2016 Del Skrevet 3. Mai 2016 Tolker det ikke helt som at han synes det er deilig å ligge i bunnen, heller det at han synes det er deilig at vi får testet oss på denne typen press og at vi håndterer det like bra som vi håndterte å ligge stabilt i toppen av tabellen i fjor. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 3. Mai 2016 Del Skrevet 3. Mai 2016 Var adskillig deiligere press å ligge i toppen, vil jeg tro 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 3. Mai 2016 Del Skrevet 3. Mai 2016 Det sier han jo også, nå prøves vi på en annen måte. Det vokser man også på. Liker det jeg. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 3. Mai 2016 Del Skrevet 3. Mai 2016 I A Olsen - I A Olsen I A Olsen - I A Olsen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 529 Del Skrevet 3. Mai 2016 Del Skrevet 3. Mai 2016 Tolker det ikke helt som at han synes det er deilig å ligge i bunnen, heller det at han synes det er deilig at vi får testet oss på denne typen press og at vi håndterer det like bra som vi håndterte å ligge stabilt i toppen av tabellen i fjor. Ja, blir spennende å se om klubben takler det på en bedre måte nå enn i 2004 og 2012. Mener å huske at gutta gikk i Blomstertoget som bunnpropper på tabellen i 2004 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 3. Mai 2016 Del Skrevet 3. Mai 2016 Skal vel gooodt gjøres om man ikke er bunnpropp om 3 serierunder. Får vi ett poeng er jeg happy egentlig. Og 5 poeng på 10 serierunder er nedrykk. Det er vel 10 poeng på 10 runder også. Passende tidspunkt å komme med flåsete veddemål om man tror at dette kan gå bra! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Har fått en utfordring med å snu dette som er enda mer spennende/deilig nå. Bør vel snart ta selvkritikk for årets spiller-signeringer 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Her er vi for en gangs skyld til dels enige, Arni. Signeringen av Mehmeti framstår mer og mer som et mysterium. Vi vet at vi i utgangspunktet vil spille med én mann på topp. Så hva gjør vi? Signerer en fyr som gjør det svært godt med en spissmakker (og det er forsåvidt med makker han har levert sin beste kamp i Stabæk hittil), og aldri har levert som alenespiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Vi vet at vi måtte et stykke ned på lista før vi fant en spiss, men ikke hvor langt ned. Men man kan jo gjøre seg noen tanker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Lånet av Eghan og Davey også. Synes vi blir mer og mer enige for å redde klubben fra nedrykk kkh 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Lånet av Eghan og Davey også. Synes vi blir mer og mer enige for å redde klubben fra nedrykk kkh Eghan har jo knapt fått prøve seg, Davey har ikke fått spille høyreback og Agon har fått én kamp med makker. Det blir for dumt å skylde på IAO her, i riktig posisjon og med tillit der er trolig alle disse klassesigneringer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Jeg synes det er rett å skylde på IAO for at Mehmeti ikke har lyktes så snart. Han hentet en spiss som ikke passer til måten Billy ønsker å spille fotball på. Jeg håper imidlertid at Billy innser at 4-4-2-formasjonen ikke bare er en god reserveløsning, men også måten han kan få mest ut av laget på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Klassesigneringer, seriøst? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Klassesigneringer, seriøst? Ja, helt seriøst, herr negativ. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Eghan har jo prøvd seg for både 1.lag og 2.lag i flere kamper. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Eghan har jo prøvd seg for både 1.lag og 2.lag i flere kamper. Han har vært strålende det lille jeg har sett av han på a-laget. Har dessverre ikke sett andrelagskamper ennå, men det er uansett ikke noe fullverdig vurderingsgrunnlag. Hadde han startet fire tippeliga-kamper på rad og vært ræva så hadde det vært noe annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Men Billy med støtte av IA velger jo aldri å bruke han fra start 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Lånet av Eghan og Davey også. Synes vi blir mer og mer enige for å redde klubben fra nedrykk kkh Eghan har jo knapt fått prøve seg, Davey har ikke fått spille høyreback og Agon har fått én kamp med makker. Det blir for dumt å skylde på IAO her, i riktig posisjon og med tillit der er trolig alle disse klassesigneringer. Enig at Eghan har vi sett lite til så der er det vanskelig å si om han er en klassesignering. Davey sliter jeg veldig med å se for meg som høyreback, synes ikke han har vært veldig venn med ballen og litt ballfølelse bør man kanskje ha på siden. Når det gjelder spissen passer han ikke som alene spiss det er vel alle enig om her så da må man enten legge om ellers virker han ikke som en notorisk målscorer. Synes det et lenge siden IAO har har bommet såpass som i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Det er jo Billy som bruker folk i feil posisjon og feil mønster. IAOs jobb hadde trolig blitt hyllet dersom en pragmatisk trener som Bob hadde fått maks ut av spillerne der de er gode, i stedet for å omskolere dem til nye roller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Det er jo Billy som bruker folk i feil posisjon og feil mønster. IAOs jobb hadde trolig blitt hyllet dersom en pragmatisk trener som Bob hadde fått maks ut av spillerne der de er gode, i stedet for å omskolere dem til nye roller. Da må det være noe med dialogen og forståelsen mellom IAO og Billy. Det var vel IAO som også valgte ut Billy. Det er noe som skurrer for meg oppi dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Det er jo Billy som bruker folk i feil posisjon og feil mønster. IAOs jobb hadde trolig blitt hyllet dersom en pragmatisk trener som Bob hadde fått maks ut av spillerne der de er gode, i stedet for å omskolere dem til nye roller.Da må det være noe med dialogen og forståelsen mellom IAO og Billy. Det var vel IAO som også valgte ut Billy. Det er noe som skurrer for meg oppi dette Der var nok IAO kun en av mange. Billy var heller ikke på plass før over nyttår, mens IAOs spillerjakt begynte lenge før det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Det er jo Billy som bruker folk i feil posisjon og feil mønster. IAOs jobb hadde trolig blitt hyllet dersom en pragmatisk trener som Bob hadde fått maks ut av spillerne der de er gode, i stedet for å omskolere dem til nye roller.Da må det være noe med dialogen og forståelsen mellom IAO og Billy. Det var vel IAO som også valgte ut Billy. Det er noe som skurrer for meg oppi dette Der var nok IAO kun en av mange. Billy var heller ikke på plass før over nyttår, mens IAOs spillerjakt begynte lenge før det. Da bør jo kanskje styreleder Forsvaret ansettelsen da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Det er jo Billy som bruker folk i feil posisjon og feil mønster. IAOs jobb hadde trolig blitt hyllet dersom en pragmatisk trener som Bob hadde fått maks ut av spillerne der de er gode, i stedet for å omskolere dem til nye roller.Da må det være noe med dialogen og forståelsen mellom IAO og Billy. Det var vel IAO som også valgte ut Billy. Det er noe som skurrer for meg oppi detteDer var nok IAO kun en av mange. Billy var heller ikke på plass før over nyttår, mens IAOs spillerjakt begynte lenge før det. Da bør jo kanskje styreleder Forsvaret ansettelsen da Vanskelig å kommunisere rundt det uten å skape splid internt... Ikke at jeg ikke synes det burde komme noe, men delikat sak å håndtere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 IAO er en super fyr som har gjort det meste riktig i klubben. I år mener jeg at han har bommet med Agon og vært uheldig med Billy. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2016 (endret) Det er jo Billy som bruker folk i feil posisjon og feil mønster. IAOs jobb hadde trolig blitt hyllet dersom en pragmatisk trener som Bob hadde fått maks ut av spillerne der de er gode, i stedet for å omskolere dem til nye roller. Dette synes jeg ikke henger på greip, i alle fall ikke når det gjelder Mehmeti. På dette tidspunktet visste IAO godt hvilken spisstype Billy trengte. Edit: og jeg tipper enkelte ser rødt når du kaller Bob en pragmatisk trener, men det er en annen sak. Endret 8. Mai 2016 av kkh94 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Det er jo Billy som bruker folk i feil posisjon og feil mønster. IAOs jobb hadde trolig blitt hyllet dersom en pragmatisk trener som Bob hadde fått maks ut av spillerne der de er gode, i stedet for å omskolere dem til nye roller. Dette synes jeg ikke henger på greip, i alle fall ikke når det gjelder Mehmeti. På dette tidspunktet visste IAO godt hvilken spisstype Billy trengte. Edit: og jeg tipper enkelte ser rødt når du kaller Bob en pragmatisk trener, men det er en annen sak. Kommunikasjonen innad i sportslig gruppe har tydeligvis ikke vært helt god, men mitt inntrykk er at dette ligger mer på trener enn IAO. Bob klarte i hvert fall å få det beste ut av den gruppa han ønsket å bruke, og maktet å skape entusiasme rundt Stabæk igjen for første gang siden 2009. Det var vanvittig mye viktigere enn å leke sosialdemokrat og sikre at "alle fikk bli med" (Dahle, Timmi osv). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Mai 2016 Del Skrevet 9. Mai 2016 For all del, som jeg har nevnt tidligere, jeg håper vi fortsetter i 4-4-2, for da fungerer hele laget bedre. Poenget mitt er at Billy trolig ble ansatt delvis fordi han sa seg villig til å spille med én mann foran og fortsette med en spillestil som ligner Bobs, og da må signeringene gjøres deretter. Men kjør for all del 4-4-2 med Kassi og Ohi foran mot Viking. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 529 Del Skrevet 16. Mai 2016 Del Skrevet 16. Mai 2016 Tolker det ikke helt som at han synes det er deilig å ligge i bunnen, heller det at han synes det er deilig at vi får testet oss på denne typen press og at vi håndterer det like bra som vi håndterte å ligge stabilt i toppen av tabellen i fjor. Vet ikke om det håndteres så veldig godt egentlig! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 16. Mai 2016 Del Skrevet 16. Mai 2016 Overhodet ikke. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå