Ace 11 063 Del Skrevet 24. Mai 2016 Del Skrevet 24. Mai 2016 Prøv å regne poengsnitt for de siste 17 kampene etter EM-pausen, så får du kanskje en liten AHA-opplevelse?! Prøv å se på tabellen så får kanskje du en aha-opplevelse? Det er tre poeng opp til kvalik og fire poeng til sikker plass. Alle er enige om at sesongstarten har vært dårlig, men det får være måte på til negativitet! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 24. Mai 2016 Del Skrevet 24. Mai 2016 Dårlig er vel for mildt, de fleste bruker sterkere uttrykk. Alt avhengig av den nye treneren som kommer nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 603 Del Skrevet 24. Mai 2016 Del Skrevet 24. Mai 2016 Det viser vel bare at det er forskjell på å ha en forjæ** p** m** start på sesongen og å være fortapt og at nedrykket allerede er sikret? I fjor var det noen lag som gjorde det dårlig (for å bruke et mildt uttrykk) på slutten, men tabellen for de siste 8 kampene i fjor (etter at Dio forsvant) ga oss 9 poeng mer enn laget som kom på 14. plass i samme periode. Selvfølgelig kan vi snu dette. Om Billy er riktig mann er en annen sak. Men den feite dama har ikke en gang ankommet konsertlokalet. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Må vel kunne si at evalueringene i juni og justeringene har båret frukter.. Ser fram til kommentarene til IA etter dette! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Må vel kunne si at evalueringene i juni og justeringene har båret frukter.. Ser fram til kommentarene til IA etter dette! Vi skal nå evaluere alle involverte også meg selv alle stener skal vendes og ingen er fredet. Jeg har en Bob Hodgsen ferdigskrevet lapp og der står det. Ja vi fortsetter som før alle har full tillit alt fra styret til trenerteam og vi har alle supporterene bak oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 943 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Full oppvask! Nå!!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 7. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 7. Juli 2016 (endret) Flyttet til Billy-tråden. Endret 7. Juli 2016 av Chr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 7. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 7. Juli 2016 (endret) Forventer en uttalelse nå. Denne sesongen er det flaueste, mest tafatte, giddaløse og inkompetente jeg noen sinne har sett av ett Stabæk lag siden min første kamp på stadion i -98 Endret 7. Juli 2016 av blaasoldat 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Regner med at det ligger endel læring i feilansettelsene til 2016 sesongen ... Uansett ... in IA I trust! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 20. Juli 2016 Del Skrevet 20. Juli 2016 Erstatteren på plass først, og så Niko ut tyder på godt håndverk fra IA igjen. Regner med at han vet hva vi har fått med så mange venner som vi har fått i Sverige etterhvert. Deilig med skikkelig luftstyrke igjen, det trenger vi. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 20. Juli 2016 Del Skrevet 20. Juli 2016 IAO er en fantastisk leder som har gitt oss store stunder som supportere. Han har gjort det meste riktig utrolig ofte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 20. Juli 2016 Del Skrevet 20. Juli 2016 Har vel ikke vært heldig hittil med valget av forstekninger eller trener iår? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 20. Juli 2016 Del Skrevet 20. Juli 2016 Har vel ikke vært heldig hittil med valget av forstekninger eller trener iår? Les hva han skriver over her da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 20. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2016 (endret) Du tenker på "gjordt det meste riktig utrolig ofte"? Endret 20. Juli 2016 av arni 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 20. Juli 2016 Del Skrevet 20. Juli 2016 Du tenker på "gjordt det meste riktig utrolig ofte"? ? Haha, stor humor! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Juli 2016 Del Skrevet 20. Juli 2016 Ærlig talt, for å ta dette med trenere. Greit nok at ikke Billy ble noen stor hit, men av de to trenerene IA har fått tak i (regner ikke Toni, siden han allerede var i klubben), Bob og Billy, var en av dem en så formidabel innertier (spesielt med tanke på våre totalt manglende økonomisk muskler) at jeg gladelig tilgir IA mange av hans andre feil. Det store ankepunktet er selvfølgelig kortsiktigheten i det hele de siste par-tre årene, men der mistenker jeg at beslutningen ikke har ligget hos IA. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 20. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2016 (endret) Vanskelig å kritisere IA for ansettelsen av Billy, de gikk for en profil, hadde gode referanser og hadde kjemi da de møttes, men så funket det ikke. Slik er bare fotballen innimellom. Endret 20. Juli 2016 av @ringo 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 20. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2016 (endret) Det viktige når en satser på et ubeskrevet blad som hovedtrener er at man sikrer seg exit-mulighet som ikke blir for kostbar. Forhåprntlig sikret IA & Co en slik exit-mulighet og benyttet denne - dog litt sent, etter min oppfatning. Endret 21. Juli 2016 av Chr. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 21. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2016 (endret) For all del IAO har en krevende job med dårlig økonomi osv. Så vidt jeg har sett har han tatt selvkrtikk for nye spillere og trener hittil iår. Må være tøft å måtte selge en av landets beste midstoppere når laget står i nedrykksstriden med begge beina Endret 21. Juli 2016 av arni 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 21. Juli 2016 Del Skrevet 21. Juli 2016 Du tenker på "gjordt det meste riktig utrolig ofte"? ? Haha, stor humor!Hva er humoren her, mbh? Skrivefeilen? Den er i såfall arni sin, innlegget han forsøkte å sitere er skrevet riktig. Forøvrig arni, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 21. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2016 (endret) Humor (svart) er ikke alltid lett, men bra sportssjefen har tatt kraftig selvkritikk og det står det respekt av. Ugreit å bomme med de ikke uviktige elementene for et lag; trener og nye spillere. Nilsson kan være årets første fulltreff! Endret 21. Juli 2016 av arni 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juli 2016 Del Skrevet 21. Juli 2016 Humor (svart) er ikke alltid lett, men bra sportssjefen har tatt kraftig selvkritikk og det står det respekt av. Ugreit å bomme med de ikke uviktige elementene for et lag; trener og nye spillere. Nilsson kan være årets første fulltreff! SÅ Nije som ble hentet inn før denne sesongen er en bom altså? Nå kan du selvfølgelig redde deg inn ved å skrive at han ble hentet i fjor. Men du tar mest sannsynlig ikke poenget anyways. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 21. Juli 2016 Del Skrevet 21. Juli 2016 Du er ikke enig med Olsen som selv kritiserer arbeidet iår? Synes han skal få lov til det! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 21. Juli 2016 Del Skrevet 21. Juli 2016 Du tenker på "gjordt det meste riktig utrolig ofte"? Haha, stor humor!Hva er humoren her, mbh? Skrivefeilen? Den er i såfall arni sin, innlegget han forsøkte å sitere er skrevet riktig.Forøvrig arni, ja. Setningen "gjort det meste riktig utrolig ofte" er en morsom setning i mitt hode. Hvorfor? Fordi det er en sterk påstand, samtidig som den inneholder et forbehold. OK - dårlig humor, men slik er det. P&L ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juli 2016 Del Skrevet 21. Juli 2016 Du er ikke enig med Olsen som selv kritiserer arbeidet iår? Synes han skal få lov til det! Jeg er ikke enig i det du skriver om at Nilsson kan være årets første fulltreff. Det skjønte du også. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 21. Juli 2016 Del Skrevet 21. Juli 2016 Uansett utrolig viktig at Olsen treffer med Nilsson. Næss og Skjønsberg har vært rimelig samspilte og demmet opp for mye 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 21. Juli 2016 Del Skrevet 21. Juli 2016 Synes helt ærlig Nico og Messi har vært på et nivå under det de var ifjor. Forhåpentligvis vil Nico ha bra av en miljøforandring, og Messi forhåpentligvis få delt foreldrerett på det pubertale forsvaret vårt. Nilsson virker som et lovende kjøp enn så lenge, jeg er spent på søndag! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juli 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juli 2016 Humor (svart) er ikke alltid lett! Det er bra du også tar selvkritikk. Årets første treff for din del. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 21. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2016 (endret) Så hyggelig av deg! Du har fulgt godt med skjønner jeg Endret 21. Juli 2016 av arni 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 073 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juli 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juli 2016 En dag skal jeg bygge en innretning som omdanner forumkrangling til tifoarbeid. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå