Gå til innhold

I A Olsen

Anbefalte innlegg

Kassi viste tidlig på sesongen i år at han har massevis av duellstyrke da han spilte defensiv midt. Har tro på ham der også jeg.

Livsfarlig som defensiv midt, synes jeg. For nonchalant.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kassi viste tidlig på sesongen i år at han har massevis av duellstyrke da han spilte defensiv midt. Har tro på ham der også jeg.

Jeg føler hvertfal at han langt i fra like livsfarlig som Issah. Får hjertet i halsen hver gang Issah skal slå en pasning.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler hvertfal at han langt i fra like livsfarlig som Issah. Får hjertet i halsen hver gang Issah skal slå en pasning.
'To alen av samme stykke', i så henseende. Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

'To alen av samme stykke', i så henseende.

Kassi var katastrofe på DM i fjor og vil vel så vidt jeg har skjønt også spille offensivt. Vi har ikke mulighet til å spille med to ankre slik som vi gjør nå dersom det ikke kommer inn en ny DM. Kanskje like greit...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å gratulere IA for innsatsen og resultatet i dette overgangsvinduet ... Betryggende med en sportsdirektør som setter himmel og helvete i bevegelse for å beholde plassen ... Savner bare Johans signatur nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å gratulere IA for innsatsen og resultatet i dette overgangsvinduet ... Betryggende med en sportsdirektør som setter himmel og helvete i bevegelse for å beholde plassen ... Savner bare Johans signatur nå

Forstår ikke dette maset om JA. Hvordan i all verden skal han heve dette laget? Fyren har jo knapt vært borti en ball de siste årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår ikke dette maset om JA. Hvordan i all verden skal han heve dette laget? Fyren har jo knapt vært borti en ball de siste årene.

Forutsetningen er naturligvis at han er fit og ønsket av trenerteamet og IA. En Johan i form hadde vært verdifull. Han har vært hos oss siden tidlig i mai, og er her fortsatt ... derav ønsketenkningen/maset
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Var vel ærlig på at han ikke har vært heldig med verken trener eller nye spillere iår - uten at de nådeløst kritiske :) programlederne i STBRapport gikk for hardt på. Kjipt at Lumanza ikke kom før inn

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært stille fra IAO siden før RBK-kampen, farter rundt i jakten på å styrke trenerteamet? Antagelig bare et håp, men Jalland er ikke en ressurs for tida

For tida...

Har han noengang vært det da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tøft at han prøvde å gi Toni noen råd på slutten av kampen før han ble bortvist fra benken. Men sier mye om Tonis plan for dagen

Å tape mot LSK på Nadderud for første gang siden 2000 er nok av personlige årsaker det sureste han opplever

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
  • Opprett ny...