StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2016 IA er ikke en frelser, men en magiker 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Ja ... Fy f... IA tryller igjen ... Enda mer X-faktor inn med Keita ... Deilig å få inn krutt som kan avgjøre kamper alene med øyeblikk av magi/storhet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 På vei ut, bud akseptert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Denne mannen underholder jo mer i overgangsvinduet enn resten av laget har gjort i hele år! IAO for president! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 På vei ut, bud akseptert. Barcelona slo til når han klarte å selge Issah. Det burde egentlig ikke være mulig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Og hvem skal nå bekle sentral midtbane. Her må vi få inn en solid spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Går det an å gi kassa til en spiller som la opp i 2009? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Og hvem skal nå bekle sentral midtbane. Her må vi få inn en solid spiller Grossman - Kassi (Gorozia) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Synes nok kanskje både Kassi og Gorozia mangler duellstyrken som må til i den posisjonen. Får ikke helt ryddegutt følelsen der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Kassi viste tidlig på sesongen i år at han har massevis av duellstyrke da han spilte defensiv midt. Har tro på ham der også jeg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Kassi viste tidlig på sesongen i år at han har massevis av duellstyrke da han spilte defensiv midt. Har tro på ham der også jeg.Livsfarlig som defensiv midt, synes jeg. For nonchalant. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Kassi viste tidlig på sesongen i år at han har massevis av duellstyrke da han spilte defensiv midt. Har tro på ham der også jeg.Livsfarlig som defensiv midt, synes jeg. For nonchalant.Jeg føler hvertfal at han langt i fra like livsfarlig som Issah. Får hjertet i halsen hver gang Issah skal slå en pasning. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 17. August 2016 (endret) Del Skrevet 17. August 2016 (endret) Kassi viste tidlig på sesongen i år at han har massevis av duellstyrke da han spilte defensiv midt. Har tro på ham der også jeg.Livsfarlig som defensiv midt, synes jeg. For nonchalant.Jeg føler hvertfal at han langt i fra like livsfarlig som Issah. Får hjertet i halsen hver gang Issah skal slå en pasning.'To alen av samme stykke', i så henseende. Endret 17. August 2016 av Chr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Kassi viste tidlig på sesongen i år at han har massevis av duellstyrke da han spilte defensiv midt. Har tro på ham der også jeg.Livsfarlig som defensiv midt, synes jeg. For nonchalant.Jeg føler hvertfal at han langt i fra like livsfarlig som Issah. Får hjertet i halsen hver gang Issah skal slå en pasning.'To alen av samme stykke', i så henseende. Kassi var katastrofe på DM i fjor og vil vel så vidt jeg har skjønt også spille offensivt. Vi har ikke mulighet til å spille med to ankre slik som vi gjør nå dersom det ikke kommer inn en ny DM. Kanskje like greit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Det er jo litt av poenget mitt, han er markant bedre som DM i år enn i fjor. Serieåpningen f.eks var han imponerende sterk defensivt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 17. August 2016 Del Skrevet 17. August 2016 Kan hende Kassi blir god hvis han får mulighet til å spille fast i en posisjon. og ikke rotere fra Sentralt til ving til spiss hele tiden. Og spille fast ett sted på trening. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Bare å gratulere IA for innsatsen og resultatet i dette overgangsvinduet ... Betryggende med en sportsdirektør som setter himmel og helvete i bevegelse for å beholde plassen ... Savner bare Johans signatur nå 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Bare å gratulere IA for innsatsen og resultatet i dette overgangsvinduet ... Betryggende med en sportsdirektør som setter himmel og helvete i bevegelse for å beholde plassen ... Savner bare Johans signatur nå Forstår ikke dette maset om JA. Hvordan i all verden skal han heve dette laget? Fyren har jo knapt vært borti en ball de siste årene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 819 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Man tar nok en vurdering så snart han kan trene bortimot 100%. inntil da så er det nok opptrening som gjelder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Tror vi skal glemme JA denne sesongen. Han trener nesten ikke med laget. Toppen 1 gang i uken, og resten av uken trener han alternativt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Bare å gratulere IA for innsatsen og resultatet i dette overgangsvinduet ... Betryggende med en sportsdirektør som setter himmel og helvete i bevegelse for å beholde plassen ... Savner bare Johans signatur nå Forstår ikke dette maset om JA. Hvordan i all verden skal han heve dette laget? Fyren har jo knapt vært borti en ball de siste årene. Forutsetningen er naturligvis at han er fit og ønsket av trenerteamet og IA. En Johan i form hadde vært verdifull. Han har vært hos oss siden tidlig i mai, og er her fortsatt ... derav ønsketenkningen/maset 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 15. September 2016 (endret) Del Skrevet 15. September 2016 (endret) Var vel ærlig på at han ikke har vært heldig med verken trener eller nye spillere iår - uten at de nådeløst kritiske programlederne i STBRapport gikk for hardt på. Kjipt at Lumanza ikke kom før inn Endret 15. September 2016 av arni 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 542 Del Skrevet 16. September 2016 Del Skrevet 16. September 2016 Svært stille fra IAO siden før RBK-kampen, farter rundt i jakten på å styrke trenerteamet? Antagelig bare et håp, men Jalland er ikke en ressurs for tida 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 17. September 2016 Del Skrevet 17. September 2016 Fulgte ikke treninga idag heller mens jeg var der.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 17. September 2016 Del Skrevet 17. September 2016 Fulgte ikke treninga idag heller mens jeg var der.. Han var der i går Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 17. September 2016 Del Skrevet 17. September 2016 Svært stille fra IAO siden før RBK-kampen, farter rundt i jakten på å styrke trenerteamet? Antagelig bare et håp, men Jalland er ikke en ressurs for tida For tida... Har han noengang vært det da? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 17. September 2016 Del Skrevet 17. September 2016 Det var det da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Tøft at han prøvde å gi Toni noen råd på slutten av kampen før han ble bortvist fra benken. Men sier mye om Tonis plan for dagen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 542 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Del Skrevet 1. Oktober 2016 Tøft at han prøvde å gi Toni noen råd på slutten av kampen før han ble bortvist fra benken. Men sier mye om Tonis plan for dagen Å tape mot LSK på Nadderud for første gang siden 2000 er nok av personlige årsaker det sureste han opplever 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 3. November 2016 Del Skrevet 3. November 2016 Synes det har vært merkelig stille fra sportssjefen lenge nå, hva skjer? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå