Torres 4 096 Del Skrevet 26. Juni 2018 Del Skrevet 26. Juni 2018 Enig i de to første setningene dine. Men jeg mener at fokuset bør være på det sportslige, spesielt nå. Så kan vi heller være sympatiske i vinterhalvåret. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. Juni 2018 Del Skrevet 26. Juni 2018 Enig i de to første setningene dine. Men jeg mener at fokuset bør være på det sportslige, spesielt nå. Så kan vi heller være sympatiske i vinterhalvåret. Det er i fotballsesongen fotballlag kan fronte noe. Jeg tror ikke regnbueflagg i hjørnene på La Manga vil ha fullt så stor påvirkning. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 26. Juni 2018 Del Skrevet 26. Juni 2018 Stor forskjell på fire cornerflagg og det opplegget som har vært de par siste årene. Vi ligger på kvalikk én runde fra halvspilt sesong, vi har hvertfall ett lag som har begynt å ta poeng bak oss, og man ser ingen tegn til forbedring..DER bør fokuset være tjuefire timer i døgnet, ikke på alt utenomsportslig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 26. Juni 2018 Del Skrevet 26. Juni 2018 Selvsagt er fokuset der. Det forhindrer ikke at man kan legge engasjementet i en sak som er veldig viktig for veldig mange. Beklager at jeg dro frem dette, var virkelig ikke meningen å skape en debatt, men å gi IA fortjent kred. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. Juni 2018 Del Skrevet 26. Juni 2018 For en fantastisk diskusjon! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 26. Juni 2018 Del Skrevet 26. Juni 2018 IAO bør få en hederspris og det er 100% riktig at vi har dette fokuset når det er Pride - én gang i året. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Juni 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Juni 2018 Jeg kan ikke skjønne annet enn at IA og resten av klubben er veldig klare over situasjonen vi er i, og at IA kan avbryte et podcastopptak dersom det kommer en viktig telefon fra en spilleragent han er i kontakt med. Vi ønsker alle at vi skal reise oss sportslig, og aller helst skulle hver eneste nyhetssak som deles nå handle om hvordan vi skal klare nettopp dét - men når vi har sikret plassen (håper jeg) tror jeg vi vil være glade for at vi har beholdt integriteten som den inkluderende klubben som både engasjerer seg i samfunnet og engasjerer sportslig. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 27. Juni 2018 Del Skrevet 27. Juni 2018 Jeg har trua. Men, faen, nå må du levere! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 7. August 2018 Del Skrevet 7. August 2018 Et av hans verste år som sportssjef (ingen nye har slått til enda). Men det fatale var vel da Ohi ikke ville til Kina og 20mill forsvant fra spillerbordet 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. August 2018 Del Skrevet 7. August 2018 Det var vel et ganske svakt år ifjor også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 7. August 2018 Del Skrevet 7. August 2018 I fjor hadde IAO et ganske ålreit år. Greit at det årets største suksess (Lumanza) kom i 2016, men han sto også for signeringer som Brochmann og Gyasi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Del Skrevet 7. August 2018 Del Skrevet 7. August 2018 I fjor hadde IAO et ganske ålreit år. Greit at det årets største suksess (Lumanza) kom i 2016, men han sto også for signeringer som Brochmann og Gyasi. Og Ba, selv om han falt i innsats var han fortsatt en meget bra og viktig signering i fjor 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Kommet styrket ut av overgangsvinduet, sier han på klubbens hjemmeside 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Kommet styrket ut av overgangsvinduet, sier han på klubbens hjemmesideLink: http://www.stabak.no/nyheter/iao-om-overgangsvinduet-kommer-oss-styrket-ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Kommet styrket ut av overgangsvinduet, sier han på klubbens hjemmeside Javel, det gjenstår vel definitivt å se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Enig med IAO. Vi har fått en bedre keeper, og vi har fått inn en DM som skal rydde foran forsvaret. Offensivt har vi så mange alternativer uansett at å miste Brochmann ikke er noe tap. Og vi har fått Valencic i tillegg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Har vi fått inn DM som er en ryddegutt? Det er i såfall en skikkelig gladmelding. Hva heter han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Har vi fått inn DM som er en ryddegutt? Det er i såfall en skikkelig gladmelding. Hva heter han? Aboubabar Keita. Unggutt (20 år) på lån fra FCK 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 18. August 2018 Del Skrevet 18. August 2018 Vi har mistet Ovenstad som aldri spilte og Brochmann som hadde en jevnt nedgående kurve siden våren 2017 og nå var bak Bohinen. Ikke spesielt svekket isolert sett, selv om dette var de eneste bevegelsene. Sayouba ut er selvfølgelig isolert sett en svekkelse, men så lenge det skjer to uker etter at vi har hentet en ny førstekeeper, og Sandberg allerede har prestert på trening og kamp, ser jeg ikke at keeperbyttet er annet enn en forsterkning. (Selv om jeg aller helst ville sett Sayouba tilbake på toppnivå) Så har vi i tillegg fått årets spiller fra Finland og et ettertraktet talent til en rolle vi trenger. Så langt, før evt noen drar utenlands, er vi helt klart styrket. Kanskje ikke mye, til det vet vi for lite om Valencic og Keita. Men keeperbyttet er nok til at vi i hvert fall er litt styrket. Artig å lese at Joachim Jonsson har oss på femteplass, kun bak lag som ligger topp-5. På forumet har dommedagsprofetene spådd nedrykk, og konkludert med at Start og LSK har forsterket så voldsomt.. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2018 Brochmann ville vi hatt bruk for. I hvertfall en Brochmann som Berg kunne slipt på. Men det finnes flere fisker i havet, og dansken er på ingen måte uerstattelig. Når ting klaffet var han bra, men når det lugger var det få som frustrert meg mer enn han. Spesielt hans farlige og unødvendige balltap. En humørspiller. Den viktigste signeringen tror jeg uansett er Henning Berg. Tror rett og slett han er dyktigere enn Ordinas til å få mer ut av hver enkelt spiller og laget som helhet. Å bytte ut Mande med svensken er innafor og en forsterkning. Valencic vet jeg svært lite om, men med han, Njie og Gyasi inn er vi nok styrket på vingplass. I tillegg har vi hentet Keita til å styrke midtbanen vår. Skal svært mye til om han leverer svakere enn Ovenstad. Det er vel ikke fysisk mulig? Utrolig mye grining i forumet om dagen. Tror vi har gode forutsetninger for å overleve. Molde kan bli tøft, så ett poeng der vil også føles som en seier. Men Start og Lillestrøm er også på gyngende grunn. Rekdal er på ingen måte en mirakelmann. Husk han holdt på å rykke ned med Vålerenga i sin siste sesong der. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 18. August 2018 Del Skrevet 18. August 2018 Utrolig mye grining i forumet om dagen. Ja det kom fra rette mannen gitt 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2018 Utrolig mye grining i forumet om dagen. Ja det kom fra rette mannen gitt Han har jo vært en av de mest optimistiske den siste tiden 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 20. August 2018 Del Skrevet 20. August 2018 Forleng kontraktene til Njie og Granli nå så begynner troppen å se bra ut! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 30. September 2018 Del Skrevet 30. September 2018 Var det et punkt på kontrakten når vi solgte klubbsjela til Berg at vi skulle få beholde plassen? #lettusakligmennåbrennerdetpådass #iawetrust 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. September 2018 Del Skrevet 30. September 2018 Usikker hvor mye vi skal In IAO we Trust for å være helt ærlig. Utover det holder vi oss. Vi slår VIF 2-1 beste lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 8. Oktober 2018 Del Skrevet 8. Oktober 2018 Uvanlig stille fra sportssjefen, siste jeg leste var at nedrykkskampen er bra trening for de unge spillerne!? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Oktober 2018 Del Skrevet 8. Oktober 2018 Uvanlig stille fra sportssjefen, siste jeg leste var at nedrykkskampen er bra trening for de unge spillerne!? Han har hatt en like svak sesong som laget så da er vel ligge lavt en taktikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. Oktober 2018 (endret) Del Skrevet 8. Oktober 2018 (endret) Nja, mer presist - laget har hatt en svak sesong fordi IA har hatt en svak sesong, og med denne hånd til munn strategien man har lagt opp til så har man ikke råd til at IA ikke leverer... Endret 8. Oktober 2018 av @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 210 Del Skrevet 8. Oktober 2018 Del Skrevet 8. Oktober 2018 @ringo: Du kritiserer det du kaller hånd til munn-strategien hver gang muligheten byr seg, men foreløpig har jeg ikke sett noe bedre alternativ gitt klubbens økonomi. Hva mener du klubben skal gjøre? Jeg er heller ikke enig i beskrivelsen din. Klubbens strategi er å utvikle egne spillere, for å spe på med spillere utenfra som hever nivået. Skal disse både være gode nok og være innenfor Stabæks rekkevidde sier det seg selv at det blir på kortere kontrakter (som for Keita). Så kan man ha flaks/være dyktige i enkelttilfeller som Dio, Boli og Ohi. Mener også at kritikken passer ekstra dårlig denne sesongen. Det er mange år siden vi har hatt så god kontinuitet som før 2018. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 8. Oktober 2018 Del Skrevet 8. Oktober 2018 Det er som kjent dyrt å være fattig.... Kontinuitet, ja- men vi mistet hele midtbanen når Lumanza forsvant. I tilegg hjalp heller ikke skaden på Kassi noe særlig. Det å proppe på med akademi spillere er sikkert morro men i år er det altfor mange på en gang, derfor er det dritt at vi ikke fant noen forsterkninger defensivt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå