Martinho 0 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 du stabækgutt, se å bytt bilde! jeg tok det før deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 baby og stabækgutt se å bytt bilde! Stabæk tok det før dere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 20 prosent av jobben er gjort kilde Nei Inge André, 26 av 30 = 86% av jobben er gjort! SIGNER NÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Kanskje du skulle signere IA? ...eller er det Stabæk som venter med å tilby han ny kontrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 2. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2005 (endret) Kanskje du skulle signere IA? ...eller er det Stabæk som venter med å tilby han ny kontrakt? Jeg kan ikke skjønne at Stabæk skulle vente med å tilby IA kontrakt. Han har spilt 21 serie-kamper fra start, og en som innbytter. Tipper IA venter på avklaring om Stabæk er i TL neste år, og kanskje også om noen bedre (hvis det finnes) TL lag vil ha ham. Gikk jo stygge rykter om LSK i fjor. Det som har vært om agenten kan i hvert fall ikke ha vært grunnen til at dette har drøyd så lenge. IA er uten kontrakt, men det er noe på gang. Problemet har vistnok noe med agenten til IA å gjøre. Altså ikke Stabæk sin skyld. Endret 2. Oktober 2005 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 IA på topp til han signerer ny kontrakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Jeg slo av noen ord med Erik i går (tidlig på kvelden, så jeg husker mesteparten) og han sa ikke noe konkret når jeg spurte om IA, men han sa han regnet med at det gikk i orden relativt snart. Endret 17. Oktober 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 IA på topp til han signerer ny kontrakt! Nå er jeg fryktelig negativ, men når jeg forklarte IA at jeg regnet med han neste år også så bare trakk han på skuldrene og smilte skjevt... Er redd han forsvinner.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Hvis IA forsvinner til neste år skjønner jeg ikke helt tankegangen hans.. Da er vi jo tilbake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Hvis IA forsvinner til neste år skjønner jeg ikke helt tankegangen hans.. Da er vi jo tilbake! Men det er jo nå han er kontraktsløs. Hen avventer vel evt tilbud og velger det beste; økonomisk, sportslig og sosialt. Er bare å krysse fingre på at det blir Stabæk på ny. Endret 17. Oktober 2005 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Hvis IA forsvinner til neste år skjønner jeg ikke helt tankegangen hans.. Da er vi jo tilbake! Men det er jo nå han er kontraktsløs. Hen avventer vel evt tilbud og velger det beste; økonomisk, sportslig og sosialt. Er bare å krysse fingre på at det blir Stabæk på ny. Skaff gutten en penn!!! (Ja, jeg tror det så enkelt. Jeg lånte en penn på Blaa før kampen i går, og fikk Stabæklars til å signe. Kostet bare 100 kroner. Så nå har jeg et SIGNERT eksempla av hans greatest hits. Med litt ølsøl...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Hvis IA forsvinner til neste år skjønner jeg ikke helt tankegangen hans.. Da er vi jo tilbake! Men det er jo nå han er kontraktsløs. Hen avventer vel evt tilbud og velger det beste; økonomisk, sportslig og sosialt. Er bare å krysse fingre på at det blir Stabæk på ny. Skaff gutten en penn!!! (Ja, jeg tror det så enkelt. Jeg lånte en penn på Blaa før kampen i går, og fikk Stabæklars til å signe. Kostet bare 100 kroner. Så nå har jeg et SIGNERT eksempla av hans greatest hits. Med litt ølsøl...) Det blir avventet noe fra Stabæks side også. Ifølge Sverre Koch er de litt i tvil grunnet at det er flere andre egne juniorer som banker på dører og da er også IA litt i tvil om han kommer til å bli satset på... Tror ikke det frister han en fremtid som Holter har nå, nesten bare 2.lagskamper og benken på A-laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Kan vel ikke være noen tvil om at vi må ha IA i stopperparet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Kan vel ikke være noen tvil om at vi må ha IA i stopperparet! IA har to store svakheter. Det ene er farten (eller mangel på sådan) på banen, det andre er farten (eller mangel på sådan) han når han (ikke?) skriver under ny kontrakt. Han har ALLTID full innsats på banen, konge på hodet, bra med bena og flink til å lese spillet. Det er også morsomt å se raidene hans i angrep når de ikke jobber godt nok foran der. Jeg vil VELDIG gjerne ha han med neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Mister vi IA begynner jeg å grine. Har vært min "favorittspiller" siden vi kjøpte han fra start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Enig! Vi vil ha IA. Snakk om å blø for drakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 IA på topp til han signerer ny kontrakt! "effektiv kampanje Markus" "jo takk, bare hyggelig" faen så fett - hvis det stemmer da - Budstikka har vel gjort brølere når det gjelder "overganger" før! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Krysser nøttene for at dette er sant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Digg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Hvis dette stemmer er det sinnsykt deilig.... Fikk en jævlig dårlig følelse da jeg snakke med han om det på søndag. Men, men... Idrettsspråk er det ikke det de kaller det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Krysser nøttene for at dette er sant! Jeg er glad på dine vegne for at setningen din inneholder fire r'er og ikke tre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Hahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Først mål i seriefinalen (nesten to faktisk) og så ny kontrakt. TAKK, IA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Dette er veldig bra. Ellers hadde vi hatt 3 midtstoppere neste år med en snittalder på ca 34 år. Generasjonsskiftet i klubben er alt annet enn mykt, når det er ca. 15 års aldersforskjell på Mike/Markus/Jeppe/Daniel/Christian/Jokke og Torbjørn/Eirik/Trond/Lasse/Morten/Bjørnar/Alan. I aldersgruppa 23-29 (primetime for fotballspillere) har vi kun Tom, Veigar, nå IA og vi har vel mista Tommy. Men farta vi nå har (eller rettere sagt mangelen på) i midtforsvaret og def. midtbane er allerede problem foran neste sesong. Det kan bli en vanskelig kabal for Janne, dette. Men jeg er glad IA fortsetter. Han er kompromissløs, og vår utvilsomt beste hodespiller - i hvertfall i startellevern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Men jeg er glad IA fortsetter. Han er kompromissløs, og vår utvilsomt beste hodespiller - i hvertfall i startellevern. JA! og han kan tappe øl + liker ordentlig musikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Bare jeg som har lyst til å se signaturen til IAO snart? Hvor blir den av? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 8. November 2005 Del Skrevet 8. November 2005 Noen som har hørt noe nytt om kontrakten til IA??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Noen som har hørt noe nytt om kontrakten til IA??? signert for 2 mnd siden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Herlig:=) Vi trenger IA med full tenning i TL!! Hvor lang kontrakt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 19. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 19. Desember 2005 (endret) Noen som har hørt noe nytt om kontrakten til IA??? signert for 2 mnd siden! 2 mnd siden? Hvorfor i all verden er det hemmeligholdt? Ville han ikke ha kontrakt med en halve sesongen, eller er det noe annet rart med den? Vi har jo gått og vært redde for at han skulle dra sin vei. Endret 19. Desember 2005 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå