Gå til innhold

Anbefalte innlegg

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 14. Aug 2006, 15:13) 81869[/snapback]

...der han skriver; "Så jævlig digg at den lusne pengeklubben deres tapte. Her i Stabæk vinner vi selv om vi ligger under 2-0 for et elendig Oslo-lag. Idioter! Slutt og plag meg! Inge André."

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpent brev

TIL DEN ONDE IA-DOBBELTGJENGEREN FRA BERGEN:

LEKEN ER OVER!

Du er herved ferska! Vær så snill å slipp IA fri. Han er vår!

slipp-ia-fri.jpg

Bra forsøk, men vi lar oss ikke lure!

Dersom våre krav blir etterfulgt innen de neste 24 timene vil vi love å ikke politianmelde kidnappingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA olsen uttaler i budstikka i dag at han blir ut sesongen i Stabæk, men han kan ikke si hvor han spiller neste sesong, MEN han sier han forventer et nytt kontraktsforlag etter sesongen og han aviser på ingen måte at han at ikke spiller i stabæk neste sesong. Han mener han har spilt så bra at han fortjener ny forbedret kontrakt!

SÅ TOM S, gi mannen en ny og forbedret kontrakt!!!! ASAP!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA olsen uttaler i budstikka i dag at han blir ut sesongen i Stabæk, men han kan ikke si hvor han spiller neste sesong, MEN han sier han forventer et nytt kontraktsforlag etter sesongen og han aviser på ingen måte at han at ikke spiller i stabæk neste sesong. Han mener han har spilt så bra at han fortjener ny forbedret kontrakt!

SÅ TOM S, gi mannen en ny og forbedret kontrakt!!!! ASAP!!!!!

Nå har artikkelen kommet ut på nett også!

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle95806.ece

Dumme Brann, gir visst ikke opp!

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle95804.ece

Stabæk venter!

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle95805.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror at IA ikke vil bort, men leker litt dust for å få en ny og bedre kontrakt.

Hehe, hva var det jeg sa;)

Riktig tippet (heldigvis). Han vil nok både ha bedre lønn, Ingo-ambisjoner for Stabæk og dertil satsning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye han tjener nå, men når man ser hvor viktig han har vært på laget i år, er det bare rett og rimelig at han får et skikkelig lønnshopp når han signerer ny kontrakt etter årets sesong. Det vil være bedre anvendte penger enn å kjøpe inn en ny stopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye han tjener nå, men når man ser hvor viktig han har vært på laget i år, er det bare rett og rimelig at han får et skikkelig lønnshopp når han signerer ny kontrakt etter årets sesong. Det vil være bedre anvendte penger enn å kjøpe inn en ny stopper.

Nå er det ikke sikkert IA vil bli i klubben neste år, men vi får håpe.

At TS kommer med en kjemkontrakt som IA blir fornøyd med og at han avslutter karrieren i Stabæk tror ikke jeg på før jeg ser det, men vi får håpe. Jeg håper det er noen i ledelsen som har med innkjøp og det sportslige som forsvinner fra nadderud før IA.

Bra at IA blir ut sesongen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror at IA ikke vil bort, men leker litt dust for å få en ny og bedre kontrakt.

Hehe, hva var det jeg sa;)

Og ikke bare du. :P

Fra spøk til revolver. Ønsker vi å være et topplag, så må vi tilstrebe å beholde gode spillere. På den måten er det også lettere å lokke til seg andre gode spillere til troppen.

IA du har vår støtte. Kjemp for oss, og vi kjemper for deg. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen andre enn meg som har sett at IA faktisk har en likhet med Kenny i South Park. Kenny dør jo, som alle vet, i hver episode (bortsett fra en) av denne serien. Og hver gang jeg ser IA spille, blir han skadet såpass at det ser ut som det er livstruende. Hva med å rope "Oh my God! They killed Olsen", hver gang han blir kvestet av en frustert spiss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen andre enn meg som har sett at IA faktisk har en likhet med Kenny i South Park. Kenny dør jo, som alle vet, i hver episode (bortsett fra en) av denne serien. Og hver gang jeg ser IA spille, blir han skadet såpass at det ser ut som det er livstruende. Hva med å rope "Oh my God! They killed Olsen", hver gang han blir kvestet av en frustert spiss?

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Frode Kippe er hentet inn på landslaget som erstatter for en eller annen fjott!

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/29/475230.html

Skandale at ikke Hareide henter inn IA Olsen, hadde bra match mot RBK og vært god i hele år...

Hareide er og blir en trener som favoriserer spillerne på sine favorittklubber. Hadde Rbk kjøpt IAO nå, skulle jeg ha vedda en femmer på at han hadde blitt tatt ut.

At F. Kippe blir tatt ut, synes jeg forsåvidt er greit, men hvordan C.Basma og alle disse Startforsvarerne kommer foran på lista er for meg en gåte.

(han er vel også den første landslagssjefen som tar ut en skadet spiller i landslagstroppen, fordi han er så viktig. les:JohnAKriise)

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skandale at ikke Hareide henter inn IA Olsen, hadde bra match mot RBK og vært god i hele år...

Hareide er og blir en trener som favoriserer spillerne på sine favorittklubber. Hadde Rbk kjøpt IAO nå, skulle jeg ha vedda en femmer på at han hadde blitt tatt ut.

At F. Kippe blir tatt ut, synes jeg forsåvidt er greit, men hvordan C.Basma og alle disse Startforsvarerne kommer foran på lista er for meg en gåte.

(han er vel også den første landslagssjefen som tar ut en skadet spiller i landslagstroppen, fordi han er så viktig. les:JohnAKriise)

IAO ble forsøkt lansert som landslagsaktuell av Alsaker under Zebra-sendingen i går, men Semb avviste dette med at han hadde for lite internasjonal rutine nå rett før kvalik-kamper

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IAO ble forsøkt lansert som landslagsaktuell av Alsaker under Zebra-sendingen i går, men Semb avviste dette med at han hadde for lite internasjonal rutine nå rett før kvalik-kamper

Semb er en tulling, det er vel alle ening om... Man må jo begynne et sted, Kippe har vel ikke all verden av internasjonal erfaring han eller??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er en ok forklaring. Poenget er at han burde blitt tatt ut til treningskampene.

Men: F.Kippe har vel ikke allverdens rutine han heller. (bortsett fra et par kamper på Liverpools andrelag)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA har vel spilt flere E-cupkamper for Stabæk enn Kippe har for Norges landslag, så den uttalelsen faller på sin egen urimelighet (med fare for å bli satt fast av statistikerne her inne.... :D ). IA bør forsvare en plass i troppen for Norge. Han har spilt stabilt og godt i hele år og har mye rutine. Hæstad, Grindheim, Strømstad og Jan Kjell Larsen oste vel ikke av internasjonal erfaring da de ble hentet inn til landslaget for første gang. Med unntak av U-kamper kanskje, som sikkert bør telle noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA har vel spilt flere E-cupkamper for Stabæk enn Kippe har for Norges landslag, så den uttalelsen faller på sin egen urimelighet (med fare for å bli satt fast av statistikerne her inne.... :D ). IA bør forsvare en plass i troppen for Norge. Han har spilt stabilt og godt i hele år og har mye rutine. Hæstad, Grindheim, Strømstad og Jan Kjell Larsen oste vel ikke av internasjonal erfaring da de ble hentet inn til landslaget for første gang. Med unntak av U-kamper kanskje, som sikkert bør telle noe.

Og u-kamper har IA mange av, var vel kaptein på u21 om jeg ikke husker feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
I A Olsen
  • Opprett ny...