apk 16 Del Skrevet 14. September 2006 Del Skrevet 14. September 2006 Dette er rett og slett en utrolig uttalelse som burde henges opp på veggen i alle gutterom rundt om der det fantaseres om å bli fotballproff. Snakk om holdning!! Og ikke minst utformes som et standard svarbrev som kan sendes til andre lags sportssjefer som spör om mulighet for overgang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 15. September 2006 Del Skrevet 15. September 2006 Dette er rett og slett en utrolig uttalelse som burde henges opp på veggen i alle gutterom rundt om der det fantaseres om å bli fotballproff. Snakk om holdning!! Henger på veggen her. Bakgrunn på pc'n, anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 http://www.vikingforum.no/viewtopic.php?t=287 Ser ut til at viking supporterne skal holde pipekonsert for IAO. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 http://www.vikingforum.no/viewtopic.php?t=287 Ser ut til at viking supporterne skal holde pipekonsert for IAO. Ha det gøy i Adecco, siddiser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Så jævlig bra! Det mest ironiske med dette er jo at disse skribentene ikke ser selv hva de driver med. De slenger dritt mot en spiller som viser en ekstraordinær klubblojalitet, og som virkelig blør for drakta. Inge Andre er selve motsatsen til det Viking-spillerne har vært i år. De lar seg provosere seg blinde, og skjønner tydeligvis ikke at IA kun får ekstra energi av noe sånt. Hadde de bare skjønt hva en slik spiller kunne gjort for deres eget lag...uffameg. Jaja, dette kan fort gå strake veien for Viking. Håper IA scorer i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 IAO er kongen! håper han sender viking ned i adeccoen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Jeg vil ha sit rap om skaden til IA ASAP!!! Han er så utrolig viktig for laget, alt raknet med en gang han måtte ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Utrolig at dommeren ikke ser albuen som slår ut IA. Men han skal ha at han er rask til å oppfatte at det er en alvorlig situasjon. Håper det ikke er alvorlig. I følge Belsvik har han fått en lett hjernerystelse. Det er utrolig tydelig hvor viktig IA og Mike er for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Jeg vil ha sit rap om skaden til IA ASAP!!! Han er så utrolig viktig for laget, alt raknet med en gang han måtte ut... Alt raknet for tre uker siden da Mike Kjølø ble skadet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Utrolig at dommeren ikke ser albuen som slår ut IA. Men han skal ha at han er rask til å oppfatte at det er en alvorlig situasjon. Håper det ikke er alvorlig. I følge Belsvik har han fått en lett hjernerystelse. Det er utrolig tydelig hvor viktig IA og Mike er for oss. Tror ikke Mike kommer inn igjen nå.. Markus er bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Markus er god, men det funker ALDRI med Jeppe, og vi har INGEN bedre alternativer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Jeg vil ha sit rap om skaden til IA ASAP!!! Han er så utrolig viktig for laget, alt raknet med en gang han måtte ut... Alt raknet for tre uker siden da Mike Kjølø ble skadet! Synes Markus har vært bra jeg, mye verre om IA blir borte lenge! Man så jo helt klart at Jeppe ikke duger som midtstopper, det begynte med at han lagde frispark på 16m og han spilt seg ikke opp for å si det sånn... Jeg vil heller hatt Jocke som midtstopper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 17. September 2006 (endret) Del Skrevet 17. September 2006 (endret) Dersom det er en hjernerystelse IAO har pådratt seg, spøker det nok for neste kamp hjemme mot FFK. Jeg har et håp om retur om 2 uker, og sikker på retur om 3 uker. Dvs minst en kamp uten IAO. * Idrettsutøveren får ikke delta i idrett før symptomfrihet er oppnådd i hvile og ved anstrengelse - vedkommende bør ta det med ro i minst syv dager Det forekommer at symptomer fra hjernerystelser vedvarer i flere uker Endret 17. September 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 kan noen forklare hva som skjedde er i London... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Dersom det er en hjernerystelse IAO har pådratt seg, spøker det nok for neste kamp hjemme mot FFK. Jeg har et håp om retur om 2 uker, og sikker på retur om 3 uker. Dvs minst en kamp uten IAO ...og dvs nok et tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Dersom det er en hjernerystelse IAO har pådratt seg, spøker det nok for neste kamp hjemme mot FFK. Jeg har et håp om retur om 2 uker, og sikker på retur om 3 uker. Dvs minst en kamp uten IAO ...og dvs nok et tap. FFK har vel til nå ikke en eneste borteseier, men den trenden snur nok mot Stabæk. Dessuten har de et godt tak på oss, de viste helt klart hvordan vi skulle tas i Fredrikstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. September 2006 (endret) Del Skrevet 17. September 2006 (endret) kan noen forklare hva som skjedde er i London... IA fikk en albue i hodet på en corner og ramler ned og slår hodet en gang til i det han treffer bakken. Ut - helt ut og inn i garderoben - på båre. Måten IA faller på tyder på at han faktisk slås bevistløs i den første situasjonen. (som dommeren mener er helt OK..) Endret 17. September 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Fikk nettopp svar på en mail som jeg sendte til Tor Østhagen om IA. Han kunne fortelle at IA ligger til observasjon på sykehuset i Stavanger. Han skulle skrive en situasjonsrapport på stabak.no i morgen, så følg med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 uff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Fikk nettopp svar på en mail som jeg sendte til Tor Østhagen om IA. Han kunne fortelle at IA ligger til observasjon på sykehuset i Stavanger. Han skulle skrive en situasjonsrapport på stabak.no i morgen, så følg med... At han ligger til observasjon betyr sannsyngligvis ikke noe annet enn at de ikke har tatt CT av hodet hans. Når pasienter kommer med hjernerystelse (hodeskade med bevissthetstap) kan man velge mellom å ta en CT og sende pasienten hjem dersom denne er negativ, eller man kan velge å observere pasienten over natten og sende pasienten hjem med eller uten CT dagen etter. Egentlig synes jeg det er et godt tegn at de ikke har tatt CT, hvilket betyr at det sannsynligvis er en liten hjernerystelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Fikk nettopp svar på en mail som jeg sendte til Tor Østhagen om IA. Han kunne fortelle at IA ligger til observasjon på sykehuset i Stavanger. Han skulle skrive en situasjonsrapport på stabak.no i morgen, så følg med... At han ligger til observasjon betyr sannsyngligvis ikke noe annet enn at de ikke har tatt CT av hodet hans. Når pasienter kommer med hjernerystelse (hodeskade med bevissthetstap) kan man velge mellom å ta en CT og sende pasienten hjem dersom denne er negativ, eller man kan velge å observere pasienten over natten og sende pasienten hjem med eller uten CT dagen etter. Egentlig synes jeg det er et godt tegn at de ikke har tatt CT, hvilket betyr at det sannsynligvis er en liten hjernerystelse Betryggende, høres ut som du har greie på dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Fikk nettopp svar på en mail som jeg sendte til Tor Østhagen om IA. Han kunne fortelle at IA ligger til observasjon på sykehuset i Stavanger. Han skulle skrive en situasjonsrapport på stabak.no i morgen, så følg med... At han ligger til observasjon betyr sannsyngligvis ikke noe annet enn at de ikke har tatt CT av hodet hans. Når pasienter kommer med hjernerystelse (hodeskade med bevissthetstap) kan man velge mellom å ta en CT og sende pasienten hjem dersom denne er negativ, eller man kan velge å observere pasienten over natten og sende pasienten hjem med eller uten CT dagen etter. Egentlig synes jeg det er et godt tegn at de ikke har tatt CT, hvilket betyr at det sannsynligvis er en liten hjernerystelse Betryggende, høres ut som du har greie på dette Jobbet på kirurgisk avd som turnuslege i 6 mnd, så jeg har sett noen slike skader ja. Når det er sagt ser vi som regel ikke pasientene igjen etter at de har forlatt sykehuset, så når det gjelder hvor lenge de har plager på jeg støtte meg på litteraturen. Symptomene kan gå over i løpet av 4 dager, men kan vedvare i flere uker. Så lenge han har symptomer som hodepine, kvalme, trøtthet el blir det ikke fotballtrening på han. Nå har vi jo tilfeller i Norge der det har vært langtidsskade pga hodeskader: FFK-stopperen som til slutt la opp og Hønefoss(?)-spilleren som ikke sov på flere uker. Vi får krysse det vi har og ønske han god bedring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Markus er god, men det funker ALDRI med Jeppe, og vi har INGEN bedre alternativer! Jeppe funker ikke, men hva med Jokke? Han har etter sigende spilt midtstopper i Tyskland, kan ikke bli dårligere enn med Jeppe i forsvar, han er klart bedre på midten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Synes iallefall Markus gjør jobben bra. IA var kongen i dag, og også viktig i angrepet som førte til målet vårt. Tenkte der og da at dette var kampen til IA... Så feil kan man ta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Markus er god, men det funker ALDRI med Jeppe, og vi har INGEN bedre alternativer! Jeppe funker ikke, men hva med Jokke? Han har etter sigende spilt midtstopper i Tyskland, kan ikke bli dårligere enn med Jeppe i forsvar, han er klart bedre på midten. Jokke ned på stopperplass og Henning inn sentralt på midten, så gruser vi FFK-guttæne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Er det inget alternativ å la Håkon eller Ulrik prøve seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Enig med deg Håvard. Jeg jobber som røntgenlege, og ser at man "griller" altfor mange hoder med CT på tynt grunnlag, dvs man har veldig lav terskel for å gjøre en slik undersøkelse på "unge" mennesker. Tør tro at de har lav terskel også i Stavanger noe som kan tyde på at symptomer og sykehistorie (som varighet på bevissthetstap osv.) tilsier en mild hodeskade. I så tilfelle er det nok svært lite sannsynlig at han blir borte fra fotballen lenge. Hos de aller fleste går plagene over til og med før det er gått fire dager. Jeg er optimist og tror han er tilbake raskt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Enig med deg Håvard. Jeg jobber som røntgenlege, og ser at man "griller" altfor mange hoder med CT på tynt grunnlag, dvs man har veldig lav terskel for å gjøre en slik undersøkelse på "unge" mennesker. Tør tro at de har lav terskel også i Stavanger noe som kan tyde på at symptomer og sykehistorie (som varighet på bevissthetstap osv.) tilsier en mild hodeskade. I så tilfelle er det nok svært lite sannsynlig at han blir borte fra fotballen lenge. Hos de aller fleste går plagene over til og med før det er gått fire dager. Jeg er optimist og tror han er tilbake raskt! Får håpe dere leger får rett!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Enig med deg Håvard. Jeg jobber som røntgenlege, og ser at man "griller" altfor mange hoder med CT på tynt grunnlag, dvs man har veldig lav terskel for å gjøre en slik undersøkelse på "unge" mennesker. Tør tro at de har lav terskel også i Stavanger noe som kan tyde på at symptomer og sykehistorie (som varighet på bevissthetstap osv.) tilsier en mild hodeskade. I så tilfelle er det nok svært lite sannsynlig at han blir borte fra fotballen lenge. Hos de aller fleste går plagene over til og med før det er gått fire dager. Jeg er optimist og tror han er tilbake raskt! Og her har vi forskjellen mellom Stabæk-supportere og de andre. Er du interessert i fisking og oppdrett osv.? Stikk innom TIL eller Molde-forumene. Er du bittelitt religiøst anlagt, Start-fansen har rom for deg. Lurer du på hva gateprisen på lim eller heroin i Oslo? Klanen kaller de seg de som har svaret. Trenger du derimot kvalifisert legehjelp? Her har du den hjelpen du trenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. September 2006 Del Skrevet 18. September 2006 Er det inget alternativ å la Håkon eller Ulrik prøve seg? Hør hør!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå