Gå til innhold

I A Olsen

Anbefalte innlegg

enig! bra om vi lar unggutta prøve seg litt

Jeg kunne ikke vært mer enig! Tatt i betraktning at det var hans TL debut gjorde Ulrik en god kamp borte mot Start i vår og han har sammen med Håkon vist at han er god nok i 2. div kampene i år!

Det er på tide å la ungutta få prøve seg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden vi nå mest sannsynlig kan glemme medalje :(

Ikke tenkt tanken engang, nå må vi begynne å passe oss for de bak.

Hate to say I told you so, som det heter, men det var ikke uten grunn at vi skrek etter forsvarsspillere i sommer.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

God bedring. Dette var skikkelig surt, og er utslag av at man tillater en voldelig variant av fotball. I kampens hete i går - mens siddisiene buet mot IA som nettopp var helt "lovlig" slått ned - skrev jeg et innlegg på dette Forumet hvor jeg kalt Nordlie-effekten en "orgie i vold". Det står jeg fast på. Vikinglaget var topp motivert, gikk ut og ga 110% i hver takling uten å ha blitt bedre fotballspillere over natten. Dette tillot dommeren. Han satte ikke standarden tidlig med å gi gule kort for slike overfall. I overfallet på IA ga han ikke en gang frispark.

Statistisk sett er det Stabæk som er råtasser i denne kampen, fordi dommeren konsentrer seg om kjeftbruk og trøydragning. Greit nok, det er ulovlig. Men det er ikke farlig.

Håper kampen mot Viking gjør at dommerstanden går i seg selv. At to mann bæres ut på båre og sendes på sykehus er to mann for mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper Mike Rekker lillestrøm kampen for mot odd var han og markus veldig bra!!

Faen IA Han blir et Stoooort savn fordet

Det er mulig at jeg ikke har fått med meg alt her, men er virkelig Mike aktuell for spill overhode resten av denne sesongen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leie Muri?

Når overgangsvinduet er stengt? Vi får nok drille ungutta eller svenskene. Egentlig tror jeg dette på sikt kan være bra for oss. Vi kan kjøre med ungutta uten å risikere for mye, det blir ikke medaljer i år, og jeg tror ikke vi rykker ned. Det blir 6 tellende treningskamper mens vi lengter etter IA

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN :(

jaja god bedring Inge!

da håper jeg ihvertfall vi begynner å matche ungguttene litt. siden vi nå mest sannsynlig kan glemme medalje :(

Noe medalje har vi aldri vært i nærheten av. Det har de tre siste kampene avslørt til fulle. Vi trenger nå helst 3 poeng til for å være sikret kontrakt. Det er kun dette som gjelder nå.

Slik situasjonen er for øyeblikket, vil vi nok måtte slite for hvert eneste poeng fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var skikkelig dritkjipt.

Det er nå vi ser hva som virkelig bor i resten av troppen.

Å miste kapteinen og visekapteinen er slett ingen ønskesituasjon, men det åpner for at nye lederskikkelser trer frem i lyset. La oss håpe at vi får oss noen gledelige overraskelser utover høsten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe medalje har vi aldri vært i nærheten av. Det har de tre siste kampene avslørt til fulle. Vi trenger nå helst 3 poeng til for å være sikret kontrakt. Det er kun dette som gjelder nå.

Slik situasjonen er for øyeblikket, vil vi nok måtte slite for hvert eneste poeng fremover.

joda i min drømmeverden har vi vært nærme medalje hehe, men uansett... håper vi slipper til noen av unggutta. Erfaring fra førstelagsspill er gull verdt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig! bra om vi lar unggutta prøve seg litt

Jeg kunne ikke vært mer enig! Tatt i betraktning at det var hans TL debut gjorde Ulrik en god kamp borte mot Start i vår og han har sammen med Håkon vist at han er god nok i 2. div kampene i år!

Det er på tide å la ungutta få prøve seg!

Enig, så enig. Og så var det Nystuen da. Han spilte en del midtstopper for Kongsvinger, hopper en halv meter over de fleste, og er til og med kjapp.

God bedring IA!

Endret av Squawker
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
  • Opprett ny...