Latmann 4 428 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 edit: Etter påpakning fra dama vil hun si følgende:"Jeg elsker I.A. Han har vært min favoritt siden første gang jeg satte mine ben på Nadderud!" bra dame, eller hva??!! Er det ikke bedre men en dame som elsker deg. IAO er en fantastisk bra og blaa mann. Julegleden er sikret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Griner av glede jeg, nå! Tusen, tusen takk I.A! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 yes beste julegaven hittil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Fantastisk bra!!!!!! JUlen er i gang:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2006 (endret) Jeg skal ikke påstå at jeg har verdens mest fininnstilte nese, men jeg synes det lukter lang vei at IA kommer til å forlate Stabæk. Hvilket man på en side kan forstå - han har vært i Stabæk i mange år, kommer ikke til å skrive mange flere kontrakter i sin karriere og er sikkert interessert i å se hva han kan oppnå andre steder før det er 'for sent'. Penger er sikkert heller ikke uviktig og Stabæk kommer aldri til å bli ledende på det området. Dermed tipper jeg det for klubben sin del er snakk om hva man kan få for IA nå sett opp mot hva man 'tjener' på å la ham gå kontraktstiden ut. Ny kontrakt har jeg ikke tro på. Og så er det fortsatt tid for julenissen til å overbevise meg om at han finnes..... Er ikke mektig imponert over den nesen din nei!! hehe. Men uansett var dette strålende nyheter! Nå blir det en rolig jul og det er sykt deilig å slippe å tenke på om IA blir eller ikke. Lurer på hvor langt Stabæk måtte strekke seg... Endret 22. Desember 2006 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Jeg slutter meg til mengden - takk IA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Kom faktisk som en adlri så liten overraskelse på meg, noe som ikke akkurat gjør gleden mindre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Takk IA! Du er fortsatt min helt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Helig, nå foreslår jeg vi roper "VI har olsen, vi har olsen!*KLAPP KLAPP*" istedenfor "IA olsen, IA olsen!*KLAPP KLAPP*" første hjemmekamp mot Brann i April!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 JAAAAADA! Takk IA! Med tanke på alle som fornyer kontraktene hos Stabæk er det vel liten tvil om at må være en utrolig fin klubb å spille for. At IAO fornyer kontrakten nå, selv etter massive forsøk fra Brann, er et soleklart bevis på at det skal satses til neste år. IAO har jo vært en av de krasseste kritikerne til fjorårets manglende forsterkninger. Når han nå signerer ny kontrakt må han jo ha troen på at laget er/blir bra nok til å kjempe om metall... Nå skal det feires! Takk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2006 (endret) edit: dobbeltpost Endret 22. Desember 2006 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Helt rått!!!! Tusen hjertelig takk IA!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Faen for noen tullinger som ferdes på Bataljonen-forumet.. Da IA ennå ikke hadde skrevet under var han den som skulle til for å gi gull 2007, når han skrev under for oss er han plutselig ikke så viktig lenger. Hyklere! Er vel et snev av misunnelse inne i bildet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Jeg elsker deg IA. Vi gleder oss til å synge oss til gull, med deg bak:) LOove yo ;)u Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Jeg gleder meg også over dette utsagnet: "- Jeg blir i Stabæk. Jeg satt igjen med to tilbud til slutt – fra Brann og Stabæk. De var marginalt forskjellige, og da følte jeg det var riktig for meg å fortsette i klubben jeg er i nå, sier Inge André Olsen til fvn.no. " Det tyder på at vi har mulighet til å matche dem til en viss grad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Fantastiske nyheter!! Takk til alle involverte!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Takk IA!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 389 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Takk IAO Takk Tom Schelvan Greie signaler som blir gitt, når alle de beste spillerne signerer nye kontrakter fordi de trives godt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Hurra! Har hatt en slitsom møkkadag på jobben, men det er vel glemt når kan komme hjem dobbel julepresang fra Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 helt rått Takk IAO! Beste julegaven=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 La oss alle gi mannen en julegave, siden han gav oss en. 930 34 047 Send en melding; Du er og vil alltid være blaa. uansett IAO! Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Takk IAOTakk Tom Schelvan Greie signaler som blir gitt, når alle de beste spillerne signerer nye kontrakter fordi de trives godt.. Hepp, Vi skal ikke underslå muligheten for at Jeppe kanskje har hatt en finger med i spillet også! Tack Jeppe! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Kan hende den beste julegaven vil være å gi mannen litt fred etter uker og måneder med spekulasjoner og mediemas? IA vet uansett at alle Stabæk-supportere er sjeleglad for at han har forlenget. Føler det er andre måter som er mer passende å yttrykke gleden på, f.eks. på tribuen og dette forumet, enn ved å bombardere han med SMS-er på bittelille julaften. Jeg ble ganske overrasket over at han forlenget med oss, hadde innstilt meg på at han kom til å forsvinne. Begrunnelsene han gir for at han valgte Stabæk fremfor Brann, gir unektelig økt optimisme også her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Når det er sagt, tror jeg kanskje at IA begynner å kjølne litt på Brann. Han er i ferd med å innse at det neppe er stedet å gå "dersom han skal vinne noe" eller få landslagsplass for den saks skyld. Han er kanskje i ferd med å forstå at det er like sannsynlig at han oppnår disse tingene i Stabæk. IA trenger en fornyelse, men det er mulig at denne fornyelsen kommer med en ny giv i Stabæk. Og her har han mange gode venner, han er elsket av supporterne. Jeg har begynt å håpe på at IA blir hos oss. Frivillig. Lyst til å skryte litt... Håper og tror at årsaken til at dette trekker ut er at IA er i ferd med å komme på bedre tanker; at det beste for ham er å bli i Stabæk. Og litt til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Takk IA, måtte du få alt du ønsker deg til Jul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 IA blir.. Bare vent å se for FAEN! Hvordan kan du være så sikker? Hør på mine ord.. Ikke bare du Albert.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Vi skal ikke underslå muligheten for at Jeppe kanskje har hatt en finger med i spillet også! Tack Jeppe! @ringo Smart mann du - Tack Jeppe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 22. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2006 (endret) Alle elsker IAO *klapp klapp klapp, klapp klapp klapp* Endret 22. Desember 2006 av Ulle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Kan hende den beste julegaven vil være å gi mannen litt fred etter uker og måneder med spekulasjoner og mediemas? IA vet uansett at alle Stabæk-supportere er sjeleglad for at han har forlenget. Føler det er andre måter som er mer passende å yttrykke gleden på, f.eks. på tribuen og dette forumet, enn ved å bombardere han med SMS-er på bittelille julaften. Jeg ble ganske overrasket over at han forlenget med oss, hadde innstilt meg på at han kom til å forsvinne. Begrunnelsene han gir for at han valgte Stabæk fremfor Brann, gir unektelig økt optimisme også her. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men for meg må den minst slitsomme måten å få ros på være å få sms. Du åpner den, leser og smiler litt for deg selv. Tenk hvor gøy det må være for IA å våkne opp til 50 uleste sms'er med hyllest og lovprisninger! For meg hadde det vært en knalllstart på julen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Kan hende den beste julegaven vil være å gi mannen litt fred etter uker og måneder med spekulasjoner og mediemas? IA vet uansett at alle Stabæk-supportere er sjeleglad for at han har forlenget. Føler det er andre måter som er mer passende å yttrykke gleden på, f.eks. på tribuen og dette forumet, enn ved å bombardere han med SMS-er på bittelille julaften. Jeg ble ganske overrasket over at han forlenget med oss, hadde innstilt meg på at han kom til å forsvinne. Begrunnelsene han gir for at han valgte Stabæk fremfor Brann, gir unektelig økt optimisme også her. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men for meg må den minst slitsomme måten å få ros på være å få sms. Du åpner den, leser og smiler litt for deg selv. Tenk hvor gøy det må være for IA å våkne opp til 50 uleste sms'er med hyllest og lovprisninger! For meg hadde det vært en knalllstart på julen. Enig! Han har i hvert fall fått en SMS av meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå