Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 Det var jaggu på tide ass. han var en av fjorårets beste spillere, men uten plass på landslaget.. Får håpe at IA får en bedre debut(?) enn klysa Doffen i PL Enda en grunn til å se på Norge. Heia IA! Endelig en grunn til å se på Norge. Hurra for IA!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 Det var jaggu på tide ass. han var en av fjorårets beste spillere, men uten plass på landslaget.. Får håpe at IA får en bedre debut(?) enn klysa Doffen i PL Enda en grunn til å se på Norge. Heia IA! Endelig en grunn til å se på Norge. Hurra for IA!!!! Det var ikke et sekund for tidlig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 Nå kan vi endelig heie på de røde (og hvite og blå) med god samvittighet! Grattis IA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 IA om landslaget: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle122022.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. Mars 2007 Del Skrevet 1. Mars 2007 Minner om Nettprat med IAO. Begynner om 17 minutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 1. Mars 2007 Del Skrevet 1. Mars 2007 Fugleinfluensan har visst slått til for fullt.. Enda ikke et knyst fra IAO.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. Mars 2007 Del Skrevet 1. Mars 2007 Etter å ha lest noen av svarene til IA tror jeg vi skal puste ganske lettet ut over at han ikke dro til Brann... Kan virke som han var millimetre fra kontrakt med de. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 1. Mars 2007 Del Skrevet 1. Mars 2007 Er IAO god nok for første-elleveren til Norge? Jeg mener, vi har jo Panzer og Hangelang, midtstopperne er jo gode. Er vel heller backene som er problemet, eller tar jeg feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. Mars 2007 Del Skrevet 1. Mars 2007 Objektivt sett er han vel ikke det. Hangeland er en klasse bedre og farten til Hagen er nødvendig ved siden av. Men IA er ikke noe dårligere enn de 5-6 som ligger like bak. God nok for troppen, men ikke til å starte dersom alle er friske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Mars 2007 Del Skrevet 1. Mars 2007 Etter å ha lest noen av svarene til IA tror jeg vi skal puste ganske lettet ut over at han ikke dro til Brann... Kan virke som han var millimetre fra kontrakt med de. det var akkurat det jeg tenkte da jeg leste svarene hans. men det ser jo ut som om han er veldig glad for at han valgte å bli? og jeg syntes det var bra at han sa dette, spurt om hva han synes om øl servering på stadion: "Meget positiv til det!" takk iao Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 1. Mars 2007 Del Skrevet 1. Mars 2007 Objektivt sett er han vel ikke det. Hangeland er en klasse bedre og farten til Hagen er nødvendig ved siden av. Men IA er ikke noe dårligere enn de 5-6 som ligger like bak. God nok for troppen, men ikke til å starte dersom alle er friske. Til dels enig når det gjelder Hanglestad, men det er kun pga at han har fått sjansen på landslaget, og internasjonal matching med klubblaget sitt. IA må starte et sted han også, og kan med erfaringen fint komme på minst samme nivå. Når det gjelder Hagen er jeg veldig skeptisk. Han er kompromissløs (på grensen til idiot), og tøff, men han jeg får følelsen av at han spiller med tresko, han er ikke akkurat noen tekniker. Ballkontroll syns jeg er direkte slett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 4. Mars 2007 Del Skrevet 4. Mars 2007 På nettpraten med IA så jeg at han sa at han helst ville spillt for brann, vis han ikke skulle vært i stabæk.. Andre spillere er alle veldig stille på slike ting som å spille i andre klubber mens de er i en klubb.. Ble litt sjokka når jeg så det.-------------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 Kommer på tv2 sporten nå om at Dylan McCalister (eller hva han nå heter) var i basketak med I.A på La Manga!! Får se hva som ligger i det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 Kommer på tv2 sporten nå om at Dylan McCalister (eller hva han nå heter) var i basketak med I.A på La Manga!! Får se hva som ligger i det.... Håper IA Olsen vant basketaket:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 5. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2007 (endret) Edit; jeg var ikke først alikevel.. "Lyn-spissen skal angivelig ha blitt slått til blods og det var tydelig å se at hadde fått seg en omgang da han kom hjem igjen lørdag." (fra nettavisen) Skal ikke se bort i fra at kong IA hadde en finger med i spillet her, nei.. Endret 5. Mars 2007 av Hr. Smith Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 Kommer på tv2 sporten nå om at Dylan McCalister (eller hva han nå heter) var i basketak med I.A på La Manga!! Får se hva som ligger i det.... Regner med at IA banket livskiten ut av den lille dritten dersom "basketaket" var i henhold til min oppfatning av basketak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 Kommer på tv2 sporten nå om at Dylan McCalister (eller hva han nå heter) var i basketak med I.A på La Manga!! Får se hva som ligger i det.... Regner med at IA banket livskiten ut av den lille dritten dersom "basketaket" var i henhold til min oppfatning av basketak. IA prøver å hjelpe Dylan og som takk får han en på trynet?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 Virker sånn ja, men ettersom ingen ønsker å uttale seg, så får vi være forsiktige med hva vi tror på. Norsk presse gjør vel ofte ting større enn det det er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 5. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2007 (endret) Her er FXTs omtale (samme som ble sagt på TV2-nyhetene): http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article921161.ece Det så ikke ut som IA hadde fått seg en på trynet (noe han også kommenterte) Endret 5. Mars 2007 av Langemann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 TV2-reporter: Ble du slått av Dylan McAllister? (eller noe slikt) IAO: De' har æ ingen kommentar te TV2-reporter: Ble du skadet? IAO: Ser de' slik ud? Skulle nesten ikke tro at TV2-reporteren har sett IAO spille... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 Uansett - det faktum at McAllister var løkrull og at IAO kom kjørende, gjør at han kommer ualminnelig godt ut av det. Finfint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 HEhe,, IA er god med presse..¨¨ser det ut som æ e skada¨¨.. Hehe jeg lo da ass.. IA olsen IA olsen(klapp.,klapp) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 Du skal være bra drita når du begynner å bråke med IA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 løkrull He he he! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Mars 2007 Del Skrevet 5. Mars 2007 Om dette blir blåst skikkelig opp danner det jo grunnlag for et smakløst banner mot Liiiin også (Om MacAllister fremdeles spiller der da ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 Og vi følger opp med en kongesak på forsiden. Barbaren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 Og vi følger opp med en kongesak på forsiden. Barbaren Herlig! Hvis det er greit låner jeg den til særemneframføring i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 Sikter mot landslagsplass: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article76214.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 -Er du god nok, er du ung nok: http://www.dagbladet.no/sport/2007/03/05/494050.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 I.A. ikke slått av Dylan Sikkert ikke umulig at denne saken skyldes noen ivrige og kreative journalister... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå