alekk.stabæk 17 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 Samma da.. Legg saken dø... IA sier sikkert det for å legge saken dø.... Dylan er en hårklump uansett.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 I.A. ikke slått av Dylan Sikkert ikke umulig at denne saken skyldes noen ivrige og kreative journalister... Sikkert ikke umulig at Dylan og IA har tatt en prat også, og real som IA er sier han at det aldri var noe håndgemeng. Hvis det virkelig ikke var det kunne han vel bare sagt det da TV2 spurte han, istedenfor "ingen kommentar". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 Han sa vel ikke "ingen kommentar"? Han sa noe sånt som " Ser jeg ut som jeg har fått juling?", men siden det var en måte å avkrefte hele greia på, valgte TV2 å se på det som "ingen kommentar", som gir mer rom for spekulasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Mars 2007 Del Skrevet 7. Mars 2007 I.A. ikke slått av Dylan Sikkert ikke umulig at denne saken skyldes noen ivrige og kreative journalister... VG overgår seg selv i overskrifter og oppfølging..... nok en gang. Hva blir det neste? "Mann ikke bitt av hund"?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 7. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2007 (endret) IA om landslaget, Stabæk og MacAllister-saken: http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article76334.ece Endret 7. Mars 2007 av Langemann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Er det bare jeg som ikke har fått med meg denne "lille" endringen Stabæk-kaptein Inge André Olsen fra Budstikka under bildet av IA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Er det bare jeg som ikke har fått med meg denne "lille" endringenStabæk-kaptein Inge André Olsen fra Budstikka under bildet av IA. Han er vel visekaptein i hvertfall, mulig de har rota der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 13. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2007 (endret) IA vraket fra landslagstroppen: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle123738.ece Edit: Kanskje litt overraskende og skuffende ut fra oppslaget i Budstikka på lørdag. Der sa By Rise at IA hadde imponert i Manchester. Endret 13. Mars 2007 av Langemann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Er det bare jeg som ikke har fått med meg denne "lille" endringenStabæk-kaptein Inge André Olsen fra Budstikka under bildet av IA. Det er temmelig sikkert bare Stikka som roter - de hadde nok slått det (stort) opp dersom de hadde kjent til et kapteinsbytte i Stabæk. Det er ikke første gang IA feilaktig blir nevnt som kaptein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 19. Mars 2007 Del Skrevet 19. Mars 2007 ikke si at IA er skadet for noe av sesongen-!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 19. Mars 2007 Del Skrevet 19. Mars 2007 ikke si at IA er skadet for noe av sesongen-!! Det er ikke sikkert, men han har i følge stabak.no ikke noe benbrudd i hvert fall. (Puh) Jeg tror og håper at dette er en gylden anledning for Pontus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 19. Mars 2007 Del Skrevet 19. Mars 2007 katastrofe hvis han har benbrudd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 20. Mars 2007 Del Skrevet 20. Mars 2007 katastrofe hvis han har benbrudd Noe de heldigvis ikke tror! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 20. Mars 2007 Del Skrevet 20. Mars 2007 IA i bedring: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Mars 2007 Del Skrevet 21. Mars 2007 Se, han løper! Kan virke som IA sin skade ikke var så alvorlig som først antatt, takk og pris, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. Mars 2007 Del Skrevet 21. Mars 2007 Krysser fingrene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 21. Mars 2007 Del Skrevet 21. Mars 2007 Utdrag fra FXT: - Betyr det at du allerede kan være klar til lørdagens treningskamp mot Halmstad på Nadderud? - Det er fortsatt vondt når jeg trykker på foten, så vi får bare vente og se hva sjekken på torsdag vil vise, sier Stabæk-legenden til Nettavisen. Gode ord det der:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 22. Mars 2007 Del Skrevet 22. Mars 2007 Svar på fredag: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle124914.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Argh! Brist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Argh! Brist Nå ble jeg plutselig kvalm... Æsj, dette var dårlig nyhet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Ja nå er det vel jubel i Brann, Vif, RBK og Start leiren tenker jeg..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mars 2007 (endret) Balleballeballeballeballe Men har egentlig full tro på Pontus, så det går nok greit. Endret 23. Mars 2007 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Takk Allah for Pontus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Takk Allah for Pontus! Jepp, Og den store vismannen Bohinen har alt fastslått at vi har bred nok spillerstall, så det er nok ingen grunn til bekymring... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Hælvette! Dette var max upassende. Likevel må vi bare se lyst på det. Husker jo '98-sesongen da vi hadde mer eller mindre hele førsteelleveren ute i første halvdel av sesongen. Gikk mer enn greit nok likevel... Men Dette var rett og slett en elendig start på helgen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 For Stabæk som lag er dette kjipt, men i forhold til å få Pontus inn i laget er det jo genialt! Kom tilbake fort IA, men Pontus burde føre oss inn i en seierstrøm! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Intervju med IA og Janne: http://www.dagbladet.no/sport/2007/03/23/495910.html Janne bekrefter at Håkon også er skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Ja vel, så må vi klare oss uten IA i halvannen måned eller så. Tenk på de andre lagene, da, som må klare seg uten han hver eneste kamp. Var Pontus verdt å kjøpe, mestrer han oppgaven. Svekket? Trolig. Krise? Nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 For Stabæk som lag er dette kjipt, men i forhold til å få Pontus inn i laget er det jo genialt! Kom tilbake fort IA, men Pontus burde føre oss inn i en seierstrøm! Det er en kjempemulighet for Pontus, men tror nesten at det hadde vært bedre for han å komme inn som innbytter i midten av andre omgang i steden for å spille fra start i sesongåpningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Mars 2007 Del Skrevet 23. Mars 2007 Nå får jo Mike og Pontus 2 kamper på å spille seg inn så jeg har troen på at dette skal gå bra:=) Seff kjipt at det er akkurat mot de "verste" lagene dett skjer men.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå