BLAA bil 0 Del Skrevet 7. August 2008 (endret) Del Skrevet 7. August 2008 (endret) Leddbåndet er røket! Er ute av trening i 4-6 uker ifølge tv2 Endret 7. August 2008 av BLAA bil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 7. August 2008 Del Skrevet 7. August 2008 Han andre hadde vel "bare" svelget tunga, og må anses for å være klar om et par dager Han andre har etter mine beregninger to gule kort i cupen og må stå over uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Drammens tidende (papir) skriver i dag at Godset vil prøve å kjøpe IA. Kilde: forumet til godsetunionen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Håper Lasse prøver å få til noe med IA nå som Mike ikke får ny kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Drammens tidende (papir) skriver i dag at Godset vil prøve å kjøpe IA. Kilde: forumet til godsetunionen Linken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 23. September 2008 Del Skrevet 23. September 2008 noen som vet når IA er "vår" igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 23. September 2008 Del Skrevet 23. September 2008 noen som vet når IA er "vår" igjen? Tror det er 1. januar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 23. September 2008 Del Skrevet 23. September 2008 Tror det er 1. januar Det er riktig. Basert på IAO's lønn, alder, skadehistorikk og kvalitet tror jeg nok han har spilt sin siste kamp i den vakre drakten vår. Se opp for overgang til Start i vinter (dette er noe jeg tror, og ikke forsøk på å spre rykter). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. September 2008 Del Skrevet 23. September 2008 noen som vet når IA er "vår" igjen? Forhåpentligvis aldri.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 23. September 2008 Del Skrevet 23. September 2008 noen som vet når IA er "vår" igjen? Forhåpentligvis aldri.. Støttes. Håper han selges mens det ennå er mulig å få noe for han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Klar for Stabæk igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Jeg regner med at en del forumister kom i sine egne bukser av denne nyheten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Ser på det som en selvfølge jeg! Elsker mannen og mener absolutt han har noe å bidra med i klubben. Og nå ryker jo Mike, så da får de for faen se å beholde IA. Han har ikke fått den tilitten han fortjener etter han signerte den lange kontrakten noen år tilbake og har nå to gode år som blaa igjen, så de håper jeg janne benytter seg av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Helt enig! Det betyr faktisk litt å ha folk som har bidratt over flere sesonger på banen. Spesielt når de er så gode som IA. Håper han kjemper seg til en plass neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Også veldig glad i IA, men hvordan kan man unngå det med den insatsen han legger ned og hans lojalitet. Gleder meg til å se han på banen i blå drakt igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Velkommen tilbake! Gleder meg til å se deg i rikti blaa farge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Det er helt klart veldig koselig at IAO kommer hjem igjen! Føles ikke bra å se ham i andres drakter til stadighet. Dessuten er det noe ekstraallright med ideen om at en av Godsets beste spillere nå skal forlate dem til fordel for oss, som i utgangspunktet ikke var avhengig av ham... Dobbelt bra, lissom. Blir som å sitte godt trent og spise biffmiddag med dessert foran tjukkassene på løpemaskinene på Elixia. Ai ai ai, tror jeg tar en posjon is til jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 (gammelt avisklipp) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Jeg regner med at en del forumister kom i sine egne bukser av denne nyheten.. Hepp, og andre ikke.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Hepp, og andre ikke.... @ringo Ikke for å yppe til bråk, eller noe sånt, men det er nesten bemerkelsesvedig hvor kynisk kalde og følelsesløse enkelte her på forumet opptrer. Imponerende proffesjonelt, kan man kanskje si. Jeg tror det er slike folk som kan finne på å ha Chelsea-sympatier etc. hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Hepp, og andre ikke.... @ringo Ikke for å yppe til bråk, eller noe sånt, men det er nesten bemerkelsesvedig hvor kynisk kalde og følelsesløse enkelte her på forumet opptrer. Imponerende proffesjonelt, kan man kanskje si. Jeg tror det er slike folk som kan finne på å ha Chelsea-sympatier etc. hehe Du ypper til bråk. Temmelig nær grensen til advarsel for personsjikane. Men ettersom du er Buddha må du vel ha lov til å forsiktig irrettesette en guru. Når det er sagt, så må det være lov til å ha avvikende meninger uten å bli æreskjelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Hepp, og andre ikke.... @ringo Ikke for å yppe til bråk, eller noe sånt, men det er nesten bemerkelsesvedig hvor kynisk kalde og følelsesløse enkelte her på forumet opptrer. Imponerende proffesjonelt, kan man kanskje si. Jeg tror det er slike folk som kan finne på å ha Chelsea-sympatier etc. hehe Selv har jeg kommet til at jeg heller vil at vi skal vinne enn at vi skal ha de samme spillerne hvert år. Derfor tror jeg ikke IAO er god nok (i tillegg sutrer han hvis han ikke får spille). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 Jeg regner med at en del forumister kom i sine egne bukser av denne nyheten.. Hepp, og andre ikke.... @ringo Jeg ventet bare på din støtte, Ringo! Håper IA selges så fort som mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 30. November 2008 Del Skrevet 30. November 2008 Jeg regner med at en del forumister kom i sine egne bukser av denne nyheten.. Hepp, og andre ikke.... @ringo Jeg ventet bare på din støtte, Ringo! Håper IA selges så fort som mulig. Jeg kom! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 1. Desember 2008 Del Skrevet 1. Desember 2008 Helt fantastisk! Velkommen tilbake IA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Hvordan spilte IA?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Hvordan spilte IA?? IA spilte bra.. virket som han hadde god kontroll bakover.. Deilig å synge for han igjen og deilig kar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Hvordan spilte IA?? Om mulig dårligere ballbehandling enn før oppholdet i Strømsgodset. Ble vel ikke satt på de helt store prøvene, men holdt likevel på å servere IFK ballen på sølvfat ved et par anledninger. Totalt sett akkurat så dårlig som forventet, vi trenger å forsterke midtforsvaret dersom Pontus blir lenge borte. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Ballbehandling er bare en liten del av jobben til en midtstopper, ringo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Ballbehandling er bare en liten del av jobben til en midtstopper, ringo. Men den viktigste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå