Alzheimer 2 525 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2013 Hæ? 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. November 2013 (endret) Del Skrevet 18. November 2013 (endret) TAKK for de 20 minuttene IA! Veldig spent på hvem man får signert den kommende uka. Dette kan bli starten på en god tippeligasesong! Endret 18. November 2013 av geirti 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. November 2013 Del Skrevet 18. November 2013 http://www.stabak.no/news/article/9sr3vou8njxq1gnfm4urrhedz/title/inge-andre-godt-fornoyd-og-ser-fremover Definivt et intervju ALLE die hard fans bør få med seg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. November 2013 Del Skrevet 18. November 2013 Herlig IA!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 19. November 2013 Del Skrevet 19. November 2013 Flott intervju, de av oss som følger med på Serie A må nok humre litt over at vi skal samarbeide med MilanLab om skadeforebyggelse. Må være det italienske laget med flest skader de siste tre sesongene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Heinz 45 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Har vært skeptisk til det IA har foretatt seg som sportssjef, så dette hadde jeg ikke trodd. Fantastisk! Snakk om å ta med seg jobben på "ferie"! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 3. April 2014 Del Skrevet 3. April 2014 IA oppsummerer uken: http://www.stabak.no/news/article/y9blf73s27ki1xihlgvf3ot15/title/inge-oppsummerer-uken-som-har-gatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Sa nei til utenlandsbud på Stabæk-spillere http://www.budstikka.no/sport/sa-nei-til-utenlandsbud-pa-stabek-spillere-1.8429752 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Sa nei til utenlandsbud på Stabæk-spillere http://www.budstikka.no/sport/sa-nei-til-utenlandsbud-pa-stabek-spillere-1.8429752 Skal vi gjette på AZ Alkmaar, Köln, Lille og HSV? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 423 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Sa nei til utenlandsbud på Stabæk-spillere http://www.budstikka.no/sport/sa-nei-til-utenlandsbud-pa-stabek-spillere-1.8429752 Skal vi gjette på AZ Alkmaar, Köln, Lille og HSV? Fortell? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 30. September 2014 Del Skrevet 30. September 2014 http://m.nettavisen.no/sport/fotball/stabk-olsen---norske-klubber-ma-heve-blikket/8491491.html 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2015 Nede på side 5 fantes tråden for mannen som virkelig har levert de siste sesongene. Jeg må innrømme at jeg lenge var skeptisk om han var riktig mann for jobben, men jeg tok tydeligvis grundig feil. Det kan hende det er jeg som leser for mye inn i det, men han ser også merkbart bedre og lettere ut i intervjuer nå enn under og like etter tiden da Stene og gjengen forsøkte å ta knekken på ryktet og karrieren. Takk, IA, for at du ikke ga deg, og for jobben du har gjort for klubben etter spillerkarrieren. 52 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2015 Legende! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 30. August 2015 Del Skrevet 30. August 2015 Overraskende avslappet etter tapet, storsalg på gang? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Det smilet var ikke til å ta feil av... Synd at så mange herinne pustet lettet ut igår 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Denne gangen blir det ikke lett for IAO. Men har god tro på han igjen drar opp en kanon signering etter at Diomande forsvinner. Bare å møte opp på trening. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Overraskende avslappet etter tapet, storsalg på gang? Bra tippa. Men hvem har vi mulighet til å signere nå? Må være en uten kontrakt? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Overraskende avslappet etter tapet, storsalg på gang? Bra tippa. Men hvem har vi mulighet til å signere nå? Må være en uten kontrakt? Og norsk?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Gi meg en eneste god grunn til å tro på hva IA sier mtp salg/kjøp i fremtiden! 100% sikker på at Dio ville spille ut sesongen i går, solgt for en alfor lav sum i dag. (Lurer på om RBK ville solgt Søderlund for 22mill) Bedre å holde kjeft enn å lure hele menigheten trill rundt ila 24 timer. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Trenger ikke å være norsk, Luc er "norsk" nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Er ikke rart vi drar så få supportere når ingen blir i mer enn 6 måneder. Utrolig at vi selger oss unna noe som desidert ville gitt my penger i kassa og entusiasme. Det her er IKKE greit. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Gi meg en eneste god grunn til å tro på hva IA sier mtp salg/kjøp i fremtiden! 100% sikker på at Dio ville spille ut sesongen i går, solgt for en alfor lav sum i dag. (Lurer på om RBK ville solgt Søderlund for 22mill) Bedre å holde kjeft enn å lure hele menigheten trill rundt ila 24 timer. Interessen fra Hull dukket visst opp først i morges, i tråd med at de solgte Jelavic. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Så raskt går det nok ikke, Olsen prøver seg nok på en hvit en der.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 På deadline day går det så raskt, jo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Så raskt går det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Gi meg en eneste god grunn til å tro på hva IA sier mtp salg/kjøp i fremtiden! 100% sikker på at Dio ville spille ut sesongen i går, solgt for en alfor lav sum i dag. (Lurer på om RBK ville solgt Søderlund for 22mill) Bedre å holde kjeft enn å lure hele menigheten trill rundt ila 24 timer. Interessen fra Hull dukket visst opp først i morges, i tråd med at de solgte Jelavic. Om det er riktig, og det er ikke utenkelig, så kunne han spart seg 100% garantien og påpekt at deadline i Storbritania er i dag. Det er følelsen av å bli lurt jeg ikke liker, samme faen hvilken sum Dio innbringer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Gi meg en eneste god grunn til å tro på hva IA sier mtp salg/kjøp i fremtiden! 100% sikker på at Dio ville spille ut sesongen i går, solgt for en alfor lav sum i dag. (Lurer på om RBK ville solgt Søderlund for 22mill) Bedre å holde kjeft enn å lure hele menigheten trill rundt ila 24 timer. Interessen fra Hull dukket visst opp først i morges, i tråd med at de solgte Jelavic. Om det er riktig, og det er ikke utenkelig, så kunne han spart seg 100% garantien og påpekt at deadline i Storbritania er i dag. Det er følelsen av å bli lurt jeg ikke liker, samme faen hvilken sum Dio innbringer. Spot on, og det du her peker på er nok grunnen til at dette også får litt blandet mottakelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Konklusjonen i mine øyne er at dette er først og fremst en jævlig dårlig PR-jobb av IAO. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Dumt av han å si at Dio blir 100%sikkert. Men IAO vil være stjerne, alltid uansett! Stoler på at han og bob har en plan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå