Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stabXkXfrstadXart280.jpg

Etter at Stian, Martin og Mads har takket for seg, bør man vel vurdere å bla opp litt penger for Sammy! Sammy! Sammy Wowoah! Han er jo til og med ferdig innkjørt.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne også tenkt meg han tilbake, og har derfor spurt Ingo om han er vurdert. Svaret jeg fikk var kort og konsist:

ikke vurdert

Så da kan vi gravlegge denne tråden, og ønske Sammy lykke til videre.

27390[/snapback]

Kanskje han skal vurderes nå? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de begynner å bli litt lei av masinga mi på Stabæk-kontoret, så nå skal jeg avslutte (ihvertfall for i dag). Men dette var svaret fra Flem på spørsmål om de ikke burde vurdere å vurdere Sammy enda en gang:

Tror nok denne vurderingen er gjort og avgjort av det sportslige apparatet. Mange innspill som kommer utenifra men man har som regel gode grunner til at man foretar de enkelte valg.

Ønsker Sammy lykke til, og håper han finner en klubb som vet å sette pris på hans egenskaper! Jeg vil aldri glemme stillheten rundt meg på Fosshaugane (hovedtribunen) en sommerdag 2004, da jeg trodde håpet igjen var mørkeblaatt. Takk for ditt bidrag, Sammy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også det er meget synd. Men vi så jo tidlig at han ville få begrenset med spilletid i og med at de har en rekke andre venstrekantspillere som foretrekkes før Sammy.

Et stort antall klubber er visstnok interessert. Håper at de finner en god løsning på situasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel en grunn til at DIF kaster han ut !!!

28327[/snapback]

Den eneste grunnen, tror jeg, er at de vil spare penger og at de på venstrekanten har 2 spillere som de rangerer foran: Tobias Hysén og Daniel Sjölund.

Så vidt jeg har fått med meg, så var (og er) Sammy en likandes kar....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samuel var vår soleklart beste venstre kant, og at han ikke fikk vist seg fra en bedre side kan vi takke Gaute og hans ekstreme vingling i laguttaket for.

Ingen ny spiller presterer optimalt i et lag som generelt gjør det dårlig, og hvor trenern tydelig ikke har noen plan for hvordan han vil bruke deg.

Jeg husker veldig godt Sammy borte mot LSK, mama mio. Gutten tok flere overstegsfinter i den kampen enn Fjøra gjode i en hel karriere...

Sammy var, og ville fortsatt vært en forbedring av første 11'ern.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt meg bekjent er ingenting signert enda... Selvom det ser lovende ut !

28339[/snapback]

Ja det skulle ikek forundre meg mye om klubbene ikke blir enige og at denne handelen også går i vasken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben er vistnok enige, Sund har tatt med kontrakt forslaget hjem til Finland for å få noen til å titte på og godkjenne det... Som Schelvan sier i Budstikka så har de tatt hverandre i hånden og sagt ja, men ikke noe er signert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Samuel var vår soleklart beste venstre kant, og at han ikke fikk vist seg fra en bedre side kan vi takke Gaute og hans ekstreme vingling i laguttaket for.

Ingen ny spiller presterer optimalt i et lag som generelt gjør det dårlig, og hvor trenern tydelig ikke har noen plan for hvordan han vil bruke deg.

Jeg husker veldig godt Sammy borte mot LSK, mama mio. Gutten tok flere overstegsfinter i den kampen enn Fjøra gjode i en hel karriere...

Sammy var, og ville fortsatt vært en forbedring av første 11'ern.

28330[/snapback]

Er så enig så enig Samuel spilte glimmrende helt til Gaute fikk for seg at han skulle benkes. Etter det tror jeg selvtilliten hans forsvant!

En utrolig elendig avgjørelse av Gaute, Samuel var en av de bedre kantspillerne Stabæk har hatt og selvfølgelig burde han komme tilbake for som faen............

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så enig så enig Samuel spilte glimmrende helt til Gaute fikk for seg at han skulle benkes. Etter det tror jeg selvtilliten hans forsvant!

En utrolig elendig avgjørelse av Gaute, Samuel var en av de bedre kantspillerne Stabæk har hatt og selvfølgelig burde han komme tilbake for som faen............

28893[/snapback]

Vi trenger folk som vil blø litt og tåler å bli satt på benken. Pingler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

28893[/snapback]

Vi trenger folk som vil blø litt og tåler å bli satt på benken. Pingler.

28895[/snapback]

Ja det trenger vi, men vi trenger også en trener som bygger opp selvtilliten til spillerne ikke bryter den ned som Gaute gjorde med Samuel!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt førsteinntrykk av ChristianSund mot Bærum er at Sammy var bedre. Men det kan vi drite i, nå får vi støtte CS.

Ellers er jeg 100% enig i at Gautes lottotrekninger av startellever og plassering av spillere på banen i 2004 i hvertfall ikke slo heldig ut. Generelt synes jeg klubben ikke har villet satse nok på spillernes spisskompetanse. Da må man i så fall heller kjøpe inn de noe dyrere spillerne som passer inn i de rollene som skal fylles i systemet man bruker. Både Sammy og Stian var gode på å slå haye innlegg foran kassa. Da burde man kanskje skaffet en spiss eller to med kvaliteter i lufta, i stedet for å pælme kantspillerne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt førsteinntrykk av ChristianSund mot Bærum er at Sammy var bedre. Men det kan vi drite i, nå får vi støtte CS.

Ellers er jeg 100% enig i at Gautes lottotrekninger av startellever og plassering av spillere på banen i 2004 i hvertfall ikke slo heldig ut. Generelt synes jeg klubben ikke har villet satse nok på spillernes spisskompetanse. Da må man i så fall heller kjøpe inn de noe dyrere spillerne som passer inn i de rollene som skal fylles i systemet man bruker. Både Sammy og Stian var gode på å slå haye innlegg foran kassa. Da burde man kanskje skaffet en spiss eller to med kvaliteter i lufta, i stedet for å pælme kantspillerne?

28904[/snapback]

Jeg fikk et godt inntrykk av CS mot Bærum, han hadde fart og teknikk.

Kanskje en ny Chippen??

Skal i hverfall blispennende å se....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
1 2 3 4 5 6 ..... 17 18 19 20!
  • Opprett ny...